Ik hoest wel ff lekker in je smoel, als jij daar gelukkig van wordtquote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
Tacohoestje? mag ik m op komen halen?
Dat kan, dan heb je de optie dat je eigen posts een andere kleur worden niet ingesteldquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef SLP_ het volgende:
Ben ik de enige waarbij alle posts dezelfde kleur hebben?
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef SLP_ het volgende:
ik heb ook maar 1 kleurtjequote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef SLP_ het volgende:
goedzak, dat ben jequote:Op maandag 2 november 2009 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hoest wel ff lekker in je smoel, als jij daar gelukkig van wordt
ik heb ook een kleurtjequote:
Hier ook!quote:
Maandagavond. Ik voel mezelf een idioot, waarschijnlijk staan er alleen maar klunzige vrouwenquote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook geen kleurtjes SLP!
En Mikkie superleuk die hockeycursusWelke dag is dat enzo?
Eindelijk tenminste iemand met een beetje verstandquote:
slp houdt ook van sletjes in korte rokjesquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eindelijk tenminste iemand met een beetje verstand
Mikkie in een rokjequote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik danquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar op jou had ik al eerder gereageerd. Doe je anders ook mee komende maandag?quote:Op maandag 2 november 2009 20:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En ik dan
Ik wil ook graag hockeyen.. shit.
Ga vrijdag wel weer, is me goed bevallen vorige week
B. Ik heb het jaren geleden wel gedaan, maar was geen hoogvlieger. Het A-niveau ben ik wel nog steeds ontstegen mag ik hopenquote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik keek net maar volgens mij is ie vol of niet?
Kreeg iig melding dat ik me alleen voor tennis of nog iets in kon schrijven..
Welke hockey heb je je aangemeld? A/B/C?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |