Een beetje bikkelen mag inderdaad welquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zet in op 1 gekneusde duim en 4 blauwe blekken na de eerste training.
Bij z'n medespelers dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik wilde ook voor B gaan.. zal er ff over nadenken, vind het wel schraal om er te staan en dan niet mee te kunnen doenAnders moet jij maar kijken of er al iemand afgevallen is de eerste keer
net zoals met bowlen zal dat ook dit keer geen probleem zijn voor mikkie gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik zit nu heel hard na te denken, maar ik heb toch niemand geblesseerd met bowlen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net zoals met bowlen zal dat ook dit keer geen probleem zijn voor mikkie gok ik
quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik wilde ook voor B gaan.. zal er ff over nadenken, vind het wel schraal om er te staan en dan niet mee te kunnen doenAnders moet jij maar kijken of er al iemand afgevallen is de eerste keer
Je kan geheid wel meedoen. Anders trek je gewoon uiterst professioneel een heel zielig gezicht dat je je wel had ingeschreven en dat je er niets van snapt dat je er niet bij zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 of 22 maakt dan ook niet meer uit, zo'n knakker zal je vast niet wegsturen...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Waarom denk je dat Yasha weg isquote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard na te denken, maar ik heb toch niemand geblesseerd met bowlen?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Yasha weg is
En D_K ziekenhuis in en uit strompelt.. Die deed nota bene niet eens mee, die kwam alleen meekijken!quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Yasha weg is
was ook maar nétquote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard na te denken, maar ik heb toch niemand geblesseerd met bowlen?
Maar dat is ook niet de afspraak. Als je er bent moet je meedoen!quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En D_K ziekenhuis in en uit strompelt.. Die deed nota bene niet eens mee, die kwam alleen meekijken!
Ach ja. De impressie is de helft van het werkquote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was ook maar nétik noem een airhockey tafel, of een pooltafel
Jij en swarmi zijn allebei airhockeytafelfetisjisten?quote:Op maandag 2 november 2009 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik noem ook een airhockeytafel, geheel willekeurig voorbeeld.
Jammer van die tikfout die je nog moest editen.. Vermindering van de woordwaarde.quote:
Ja mên! Schrijf je fetisjisten goed (je zal maar slissen zegquote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jammer van die tikfout die je nog moest editen.. Vermindering van de woordwaarde.
Eerder 3x de woordwaarde aan strafpunten!quote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jammer van die tikfout die je nog moest editen.. Vermindering van de woordwaarde.
Wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ben bang dat als ik dan ooit ga hockeyen, ik een stick met Mikkiekracht op m'n schenen krijgquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerder 3x de woordwaarde aan strafpunten!
Dus? Ik vind het wel leukquote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en als je dat soort dingen zegt word je oud.
Ik ben heel lief! Meestal ben ik zelf degene die op z'n vingers of schenen wordt geslagen namelijkquote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ben bang dat als ik dan ooit ga hockeyen, ik een stick met Mikkiekracht op m'n schenen krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |