18.15-19.15quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oké nog 1 vraag voor ik ze mail.. Hoe laat is die cursus precies?
Zul je zien dat ik het helemaal regel en dat het tijdens een werkgroep blijkt te zijn ofzo
Dude, wees eens creatief ofzo. Begin een rel over dat moblo terug is terwijl ze ooit een permban heeft gehad. Consequent beleid enzo.quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
weet echt niemand nog een leuk reltopic voor s&s? de tijd dringt
Faithy toch wel?quote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
terug? Ik ben nooit mod geweest hoor
wanneer kunnen we jou in het blauw verwachtenquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef Mikkie het volgende:
Och jezus, moblo weer terug! En ik maar denken dat ze dat nooit meer wilden doen.
hij is wel een goede voor R&Pquote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer kunnen we jou in het blauw verwachten?
Zal ik het kamp dan mar eens even versterken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef Mikkie het volgende:
LR en ik moeten als zwartjes haast een pact gaan sluiten om tegen al die smurfen op te boksen
Aanstaande maandag, na 19:15quote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer kunnen we jou in het bont en blauw verwachten?
heej, hoe is t ermeequote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal ik het kamp dan mar eens even versterken?
quote:
whehehquote:Op maandag 2 november 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Terwijl het toch de kleur van de vlag van Arnhem is:
[ afbeelding ]
*wegrent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |