Antwerpen is ook wel leuk, maar wel grauwer vind ik. Heb begin van dit jaar 1 dag Antwerpen en 1 dag Brugge gedaan. Bruggequote:Op maandag 2 november 2009 09:17 schreef morgane het volgende:
Klinkt goed!! Stripmuseum lijkt me ook leuk ja. Moet ook weer een keer naar Brusselmaar eerst in de kerstvakantie een paar daagjes Antwerpen.
Mja, vooral zo'n broodje hamburger maakt het vaak duur, daar vragen ze makkelijk drie euro of 3,50 voor ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 07:24 schreef ScarFace- het volgende:
Was een duur patatje gisteren, ¤5,60 voor patat met en broodje hamburgerbij Vuurens.
Hee, dat ken ikquote:Op maandag 2 november 2009 09:21 schreef LastRequest het volgende:
Wekker zetten zodat je om 9 uur in de UB bent en vervolgens om 9:15 wakker worden = fail
Ja hier exact hetzelfde dusquote:Op maandag 2 november 2009 09:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, dat ken ik. Ik had de wekker om acht uur, één keer gesnoozed, en kennelijk daarna uitgezet
Je hebt toch niet stiekem gesport he Hosti?quote:Op maandag 2 november 2009 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
en dan niet eens te beginnen over de stijfheid in al me ledematen.
*boks*quote:Op maandag 2 november 2009 09:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja hier exact hetzelfde dus
*boks*
Haha herkenbaar, ik ben ook nooit ziek, of iig nooit erg genoeg om thuis te blijven.quote:Op maandag 2 november 2009 09:48 schreef Mikkie het volgende:
In je hoofd... of echt?
Het lijkt me serieus ook wel chill om eens een keer ziek te zijn. Dan niet zo dat je er fysiek heel veel last van hebt, maar wel zodanig dat je thuis kan blijven. Gewoon een dagje aanklungelen, beetje tv kijken enzo. Ik heb dat echt nooit... laatste keer 'ziek' ben ik een dagje thuis gehouden door m'n moeder, dat was op de basisschool.
Ik heb het idee dat jij juist heel vaak zegt dat je niet lekker bentquote:Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, ik ben ook nooit ziek, of iig nooit erg genoeg om thuis te blijven.
Ik ga dus maar eens naar school
Bijkomstig voordeel, veel neuten = ziek worden, nu je het toch zo graag wiltquote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik liep net naar buiten, stond de hele keuken vol met spullen. Blijkt dat de drugsdealende huisgenoot woonruimte heeft gevonden ongeveer een km verderop.
Daar neem ik een neut op vanavond
zomg!!quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een Hockeycursus op de uni
je moet gaan basketballen, ik was zaterdag bij t gymnasion, en liep door het vrouwenbasketball heenquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een Hockeycursus op de uni
Volgens mij zat ik toen in groep 7/8, dus dat zal 1998 of 1999 geweest zijn denk ikquote:Op maandag 2 november 2009 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan 'm helemaal meezingen
uit welk jaar is dat liedje eiks?
Wat voor stage had je dan dat je plaatjes mocht draaien?quote:Op maandag 2 november 2009 12:51 schreef royjn het volgende:
Wat voel ik me weer een ouwe lul hier haha
Bij mij ookquote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
de achterrgond van mijn eigen posts is overigens ook blauwdie van de TS geel
Jij meisjequote:Op maandag 2 november 2009 13:42 schreef Dupje het volgende:
Mijn eigen posts zijn roze, en die van de TS groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |