Ik had liever twee uur 's nachtsquote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, desloeg vooral op het feit dat het kut is dat het om 22.00 uur is hoor
Ik vind cursussen op dit moment niet eens belangrijk, laat staan die relaxte tijdquote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het belangrijk om op een relaxte tijd te kunnen cursussen
ga met ons mee tennissenquote:Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef Mikkie het volgende:
Al krijg ik nu toch wel jeuk om te kijken of er niet toevallig een cursus is die ik zou kunnen doen. Squash of tennis ofzo...
1 keer per week jaquote:Op zondag 1 november 2009 19:12 schreef LastRequest het volgende:
Hoe werkt dat allemaal?
Voor hoe lang zijn cursussen? En is het dan 1x per week ofzo?
Ik heb pas net een sportkaart en ik weet niks
Echt waar dat hele instroomgebeuren... dan mis je dus alles op die uni. Ik weet niet waar alles is, ik weet niet hoe alles werkt en ik heb al helemaal geen flauw idee waar ik naar toe moet voor informatie
Wie zijn 'wij' en wanneer gaan jullie tennissen dan? Ik kan er echt helemaal geen drol van, ben meer een C-tje denk ikquote:Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga met ons mee tennissenwij gaan Tennis B doen
euh.. 'die blonde'quote:Op zondag 1 november 2009 19:39 schreef morgane het volgende:
Ik heb A gedaan en kon er werkelijk helemaal niks vanvooral goed mikken was een ramp. En serveren! Maar het is wel heeel leuk
welke docent hadden jullie?
Dat laat mijn rooster/huiswerk helaas niet toe deze periodequote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij overigens weer tennissen morgane?
Je vergeet een punt aan het einde van de zin.quote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef SLP_ het volgende:
Brr, ik heb morgen de beruchte spellings- en grammatica toets voor Nederlands
Ojaquote:Op zondag 1 november 2009 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je vergeet een punt aan het einde van de zin.
Matig. Zeer matig. Wel even een lekker weekend gehad bij mijn vriendin, niet thuis. Ma heeft 1 goede dag gehad hoorde ik, vandaag weinig heldere momenten. Wel is een vriend van mij langs geweest met een bloemetje toen ze net even wakker wasquote:Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hey, hoe is het met jou? en je mams?
da's mooi klote!quote:Op zondag 1 november 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Matig. Zeer matig. Wel even een lekker weekend gehad bij mijn vriendin, niet thuis. Ma heeft 1 goede dag gehad hoorde ik, vandaag weinig heldere momenten. Wel is een vriend van mij langs geweest met een bloemetje toen ze net even wakker wasVond ik fijn, dat hij dat gedaan heeft.
Mam takelt echt hard af.. heeft nu een morfinepomp tegen de pijn. We moeten nu bijna gaan kijken van wanneer laten we dit nou stoppenMeer pijn en pijn, ergens houdt het op
Geschiedenis van het Denken ging heel goed, British Literature ging ook wel ok en American History weet ik zo net nog niet...dat blijven rottentamens, maar als ik 'm deze keer niet haal moet ik het vak overnieuw doen en heb ik al die )&%# essays voor niks geschrevenquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
hoe gingen je tentamens?
ik had er maar 1, omdat ik in Rome zatquote:Op maandag 2 november 2009 08:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Geschiedenis van het Denken ging heel goed, British Literature ging ook wel ok en American History weet ik zo net nog niet...dat blijven rottentamens, maar als ik 'm deze keer niet haal moet ik het vak overnieuw doen en heb ik al die )&%# essays voor niks geschreven![]()
hoe ging het bij jou? Had je er een heleboel of was het goed te doen?
Coolquote:Op maandag 2 november 2009 08:39 schreef morgane het volgende:
leukkkvrijdag naar The Sheer geweest, zaterdag lekker gewerkt en 's avonds met mn vriend en zn vader en vriendin naar 1 of ander fout bokbierfestival in Veenendaal
en toen ik terugkwam hadden mn ouders stiekem mijn nieuwe bed in elkaar gezet
War heb jij gedaan dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |