Nee inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar is het al te moeilijk om te bedenken dat er mensen naast elkaar willen zitten als je twee tickets boekt. Dan zal dat ruilen vast nog lastiger zijn. Ongelooflijk. Kun je online inchecken, zie je deze crap op je vliegtuigzit-map. En nergens twee plaatsen naast elkaar, anders had ik dat wel gedaan. Nou ja, nu weet ik weer waarom ik vaak met buitenlandse bedrijven vlieg. Dat houd ik maar weer in mijn achterhoofd voor een volgende reis, want dan heb je nooit dit soort zooi.
quote:
ohwquote:
EN mocht dat lukken, wanneer kom je in de buurt van Deventer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
Maar misschien als je dat verteld kunnen ze toch ineens op magische wijze iets regelen..
Ph zijn kloonkunsten zijn zelfs jouw scan te machtigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ohwheeft zij ook een FOK!account dan? Of is de _A_ een soort van code naam voor haar echte naam ofzo
ik ben maar een simpele mod, ik heb geen kloonscanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ph zijn kloonkunsten zijn zelfs jouw scan te machtig
Iets met pasen en pinksterenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN mocht dat lukken, wanneer kom je in de buurt van Deventer?
Ja fijn, dan stinkt hij niet alleen meer gigantisch uit zijn bek maar ook gewoonquote:
Lees je inquote:
Heerlijk betaald gegeten vandaagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef Fha het volgende:
Frits![]()
Lekker niet gratis gegeten vandaag?
Gelukkigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk betaald gegeten vandaag
*hap.quote:
Zoals iedereen, die hier vaker dan 1x per maand in de KSC komt, weet is _A_ een afkorting van haar account.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ohwheeft zij ook een FOK!account dan? Of is de _A_ een soort van code naam voor haar echte naam ofzo
Als ik je niet meer zie, have funquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef BrandX het volgende:
ik ga lekker games
ciao en wsch tot laters
Heujquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, Fles krijgt nog wel wat bordjes. Maar dan per mail gok ik zo
Ja elke keer als ik denk "zal ik nog even een boterham eten ofzo" dan denk ik meteen "nee joh je gaat bijna naar bed" niet dusquote:
Eensch!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
het is dan ook al ruim 2 uur pikkedonkerkutwinter
Je kontquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja elke keer als ik denk "zal ik nog even een boterham eten ofzo" dan denk ik meteen "nee joh je gaat bijna naar bed" niet dusDus ik ga nog even wat eten
Hem terug halenquote:
Ja! Lekkerquote:
Eerlijk delen met bollequote:
Miauwwwwww ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef Fha het volgende:
Lasagne.. iemand?
Aahw lieeefquote:
Zaterdag 28 november iets te doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tijd niet meer op, smaakte me niet meer
Je moet het ook niet te vaak etenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tijd niet meer op, smaakte me niet meer
Pier!!quote:
jaaahhhh, maar wat is haar account danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals iedereen, die hier vaker dan 1x per maand in de KSC komt, weet is _A_ een afkorting van haar account.
Ik weet het ook niet dus... samen onwetendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaaahhhh, maar wat is haar account dan
Ik zie nu pas de link in je sig...quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef DionysuZ het volgende:
Sorry ik kon het niet laten =) Een greep uit de lijst van verboden die papierversnipperaar wil doorvoeren (ja ik verveelde me xD), er zijn er vast nog meer maar heb niet in alle rooktopics gereageerd:
manier van discussieren
auto's (2,3,4,5,6,7,8,9)
werken
pretparken
bejaardetehuizen
religie (2,3)
alcohol (2,3,4)
vrouwen
christendom
alles (2
homo's
de horeca als geheel
sommige vormen van muziek
internetten
jengelende peuters
kinderen (2,3,4,5)
de helft van het eten
keuzes maken
verkeer
niet-rokers
gezeik
trams
koffie (2,3)
modder
kogels
uitlaatgassen (2)
stress
bungeejumpen
niet-roken (2)
McDonalds
alle drugs (2,3)
barkrukken
muziek (2,3)
kerstmissen
water
seks
plezier
het verbod
uien (2)
schreeuwen
wijven
zee
mooie films
alles behalve 1 manier van genieten
Halcon (2)
Ook een leuke uitspraak
[..]
en deze dan
[..]
Zoekt en gij zult vinden!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben dan in (de buurt van) Utrechtquote:
Oh myquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de link in je sig...![]()
[..]
Nee johquote:
Teruglezen. Topic 1.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hehe, eer-ik woont daar. Wellicht dat ik dan ff bakkie ga doen bij hem. Maar dat bespreken we wel als hij terug isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben dan in (de buurt van) Utrecht![]()
Maar jij woont daar natuurlijk niet.
quote:Een greep uit de lijst van verboden die papierversnipperaar wil doorvoeren (ja ik verveelde me xD), er zijn er vast nog meer maar heb niet in alle rooktopics gereageerd:
[...]
koffie (2,3)
Prima! 27 of 29 november is trouwens ook mogelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, eer-ik woont daar. Wellicht dat ik dan ff bakkie ga doen bij hem. Maar dat bespreken we wel als hij terug is
gevindquote:
Foei!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de link in je sig...![]()
[..]
Ah! Ben je nu ook tegen het rookverbod?quote:
dat jochie wat zijn arm kwijt is, is igg heul erg stoer!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)er-in-diepvries.html
X geschikt
O ongeschikt.
Of gewoon extreem in shockquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat jochie wat zijn arm kwijt is, is igg heul erg stoer!
Daar hoef je niet perse anti-roker voor te zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Foei!
Meneer dacht mij te dissen met mijn "belachelijke vergelijkingen". Maar het zijn natuurlijk uitstekende vergelijkingen en zijn zoek-en-verzamel-woede bewijst hoe fanatiek de anti-rokers proberen normale mensen lastig te vallen met hun voorkeuren.![]()
Prima!quote:Alles goed OA?
Welnee...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! Ben je nu ook tegen het rookverbod?
Volgens mij wel, hij heeft laatst als het goed is een vliegtuigje gehuurd waarmee hij en een bevriende instructeur zijn gaan vliegen. Hij heeft wel een paar dagen bagger weer gehad, maar nu weer goed denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:50 schreef OA het volgende:
[..]
Prima! 27 of 29 november is trouwens ook mogelijk![]()
Heeft ie het naar z'n zin in Portugal?
Meneer heeft het goed voor elkaar!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij heeft laatst als het goed is een vliegtuigje gehuurd waarmee hij en een bevriende instructeur zijn gaan vliegen. Hij heeft wel een paar dagen bagger weer gehad, maar nu weer goed denk ik.
Ja. En dom, kortzichtig, fascistisch en intolerant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:58 schreef OA het volgende:
[..]
Daar hoef je niet perse anti-roker voor te zijn
Ben je dan abnormaal als je anti-roken bent?
[..]
Prima. Ik wacht alleen nog steeds op mijn criminele huisbaas die me een woning gaat geven.quote:Prima!
Met jou ook Papjé?![]()
[..]
Ow, jammer....quote:Welnee...
Doe 'm de groeten!quote:
Waarom zou het je opeens interesseren als het 1530 topics al langs je heen is gegaanquote:
Dank!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. En dom, kortzichtig, fascistisch en intolerant.
Maar je hebt een huisbaas en dus een huis?quote:[..]
Prima. Ik wacht alleen nog steeds op mijn criminele huisbaas die me een woning gaat geven.
Ik ben wel tegen mensen die tegen het rookverbod zijnquote:[..]
Ow, jammer....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Slaap ze.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Noujaaaaaaaa zeg! En ik dacht nog "zal bij gmail wel meevallen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Jammer dat je met de argumenten van de anti(horeca)rook maffia alles kan verbieden, en dat gaan ze doen ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dank!![]()
Ik vind het prima als iemand rookt, maar ik heb nog minder moeite met het rookverbod![]()
[..]
Ik heb een omkopende frauderende huisbaas die mijn huidige woonruimte niet meer aan mij mag verhuren en nu dus vervangende woonruimte voor mij mag zoeken (en als het ff kan de verhuiskosten vergoeden).quote:Maar je hebt een huisbaas en dus een huis?![]()
[..]
Dus je bent tegen tolerante mensen die jou je gang laten gaan zolang je ze niet lastig valt?quote:Ik ben wel tegen mensen die tegen het rookverbod zijn
Het is nog steeds geen 10 uur hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
Ik ga afsluiten en naar bed. Fijne avond nog allemaal![]()
Was weer een keer ouderwets gezellig vanavond
![]()
Het lijkt er de laatste tijd wel op, al kan echt niet alles aan het rookverbod worden gerelateerdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jammer dat je met de argumenten van de anti(horeca)rook maffia alles kan verbieden, en dat gaan ze doen ook.
Jij huurt(de) illegaal?quote:[..]
Ik heb een omkopende frauderende huisbaas die mijn huidige woonruimte niet meer aan mij mag verhuren en nu dus vervangende woonruimte voor mij mag zoeken (en als het ff kan de verhuiskosten vergoeden).
[..]
Nee, lees het nog eensquote:Dus je bent tegen tolerante mensen die jou je gang laten gaan zolang je ze niet lastig valt?
truste Fhaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
Ik ga afsluiten en naar bed. Fijne avond nog allemaal![]()
Was weer een keer ouderwets gezellig vanavond
![]()
je hebt jammer genoeg gelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jammer dat je met de argumenten van de anti(horeca)rook maffia alles kan verbieden, en dat gaan ze doen ook.
lees zequote:
De argumentaties is wel hetzelfde.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt er de laatste tijd wel op, al kan echt niet alles aan het rookverbod worden gerelateerd
[..]
Nee. Ik heb een keurig standaard huurcontract. De enige die problemen heeft is de verhuurder.quote:Jij huurt(de) illegaal?
[..]
Je denkt "ik heb voordeel bij het verbod" en denkt niet verder na over de consequenties.quote:Nee, lees het nog eens
Ik heb er zeker voordeel vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je denkt "ik heb voordeel bij het verbod" en denkt niet verder na over de consequenties.
Vakantie Onderzoeksliteratuurquote:
Het is dan ook een nutteloze discussie. Opdringerig volk is het.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er zeker voordeel van.
Nu nog wachten tot die kleine horeca ook weer rookvrij is, gewoon één lijn trekken, wel zo duidelijk.
En meer ga ik er niet over zeggen, dat is gewoon mijn mening, en die verandert echt niet door de tigste discussie met dezelfde argumenten te gaan voeren.
Kloptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook een nutteloze discussie. Opdringerig volk is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |