Dus jij noemt 5 uur nog lunchenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Het heet dan ook niet voor niks een lunchroom.
Ik kom morgen bij jou etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
Bij mij bezorgen ze werkelijk alles om welke tijd dan ook!
Als je morgen bestelt eet je sowieso pas rond 10 uur 's avondsquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef mirved het volgende:
Ik heb de keuze uit meer dan 6 zaken. Helaas heb ik geen zin om tot 7uur te wachten om te eten.
Gewoon bestellen, en weetje waarom, omdat het kan....quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef mirved het volgende:
Ik heb de keuze uit meer dan 6 zaken. Helaas heb ik geen zin om tot 7uur te wachten om te eten.
Mjah. 12:00 ontbijt, 16:00 lunch, 21:00 avondeten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus jij noemt 5 uur nog lunchen?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
>35 restaurants hier. Maar eet niet thuis morgen
ik heb dan al lang gegetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij leeft op Ben & Jerrys en bier?
quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
Klik hier om uw lievelingsrestaurant toe te voegen aan ons aanbod!
ik volg jou voorbeeld!quote:
http://www.hyped.nl/detai(...)n_in_reactie_op_just Daar staat er ook wat overquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef Targhor het volgende:
Dit is allemaal wel leuk en aardig, maar op de site van thuisbezorgd zelf is hierover niks te vinden, of ik kan het niet vinden.
Yep yep, dat wordt hem bij mij ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
ik volg jou voorbeeld!
creamy ice for the ladyfriend en the beer is mine!!!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://www.hyped.nl/detai(...)n_in_reactie_op_just Daar staat er ook wat over
Mag ijs en bier dan wel?quote:Via de site kan iedereen op dinsdag 27 oktober tussen 19.00 en 19.09 gratis pizza, shoarma chinees of sushi bestellen.
quote:
Ik denk het welquote:Jitse Groen, die in de Quote 500 junior staat met een miljoenenvermogen, schrijft ons: We verwachten voor ongeveer 75.000 euro aan gratis eten uit te delen. Dat zou neerkomen op 600 bestellingen per minuut. De enige limiet die er is, is een beperking van EUR 15,- per adres.
Een echte KLB Baas (Lees: dikke vette nerd zonder enige lichaamsbeweging) eet dit in 1 avondquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:31 schreef StephanL het volgende:
1x Margherita¤5,00
1x Broodje warmvlees¤2,80
1x Coca-cola light¤1,50
1x Pikanto¤1,30
1x Pane e burro¤2,00
1x Broodje cheeseburger¤2,40
Bezorging:GRATIS
Totaal prijs:¤15,00
Voldoende voor 2 dagen ofzo.![]()
van daar ook de light cola, maar ga toch maar voor een pizza ofzo + Ben en Jerryquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een echte KLB Baas (Lees: dikke vette nerd zonder enige lichaamsbeweging) eet dit in 1 avond
Waar woon je dan? Ik woon in een grote stadquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef harmenst het volgende:
Kan alleen een ontbijt service kiezen hieroEn dan ook nog met een minimum bedrag van 20 euro.
Dus moet ik 's avonds om 8 uur gaan ontbijten en alsnog 5 euro bijbetalen om hier van te profiteren
Fuck.
In een niet zo grote stadquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik woon in een grote stad
Dat staat er bij, of het restaurant gratis bezorgd of pas vanaf een bepaald bedrag oid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Als je voor zeg maar 13 euro besteld, vervallen de verzendkosten dan?
Of moet je die dan wel zelf betalen?
Ik las net dat je echt maar tot 15 euro kan bestellen incl verzendkosten, daarboven moet je gewoon het hele bedrag betalen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef harmenst het volgende:
Kan alleen een ontbijt service kiezen hieroEn dan ook nog met een minimum bedrag van 20 euro.
Dus moet ik 's avonds om 8 uur gaan ontbijten en alsnog 5 euro bijbetalen om hier van te profiteren
Fuck.
Bestel je dan tussen zeven en negen over zeven? Nee, dat doe je niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:07 schreef Runfun het volgende:
Ik kan ook een dag van te voren bestellen...dat gaat zeker niet op om voor te dringen?
In het artikel van de NOS staat niets hierover, dus ik bestel gewoon wat ik wil en dat is shoarmaquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef morningstorm het volgende:
Kan alleen uit de frietkoerier kiezen, maar zit zo te denken, lees overal pizza, shoarma etc, maar kan je denk je ook gewoon friet bestellen? anders koop ik gewoon 1 klein frietje en de rest bier
anyone?
Bier bestellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Tacobell het volgende:
"Americana panpizza" voor een tientje.![]()
Wat ga ik met de overige 5 euro doen? Na 1 zo'n pizza zit ik propvol maar echte Nederlander dat ik ben moet ik die 5 euro natuurlijk ook gebruiken...
Ik heb een Thuisbezorgd applicatie voor m'n iPhone.quote:
Hoezo? Het wordt toch op al die websites aangegeven?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dus, gaat het nou wel door of niet door.
Omdat jij het bent he. Maar jij krijgt toch altijd gratis als ze even aan je .. mogen zitten?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
Bij mij bezorgen ze werkelijk alles om welke tijd dan ook!
Ze mag mijn pizza wel hebben als ik even aan haar ... mag zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat jij het bent he. Maar jij krijgt toch altijd gratis als ze even aan je .. mogen zitten?
Internet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef On het volgende:
het zal wel doorgaan maar hoe gaan ze aan al die bezorgers komen
quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
Die bezorgers komen gewoon van individuele restaurants hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef On het volgende:
het zal wel doorgaan maar hoe gaan ze aan al die bezorgers komen
Duh, maar als hierdoor het aantal bestellingen veel hoger zal liggen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die bezorgers komen gewoon van individuele restaurants hoorAls jij een Domino's pizza besteld krijg je een bezorger van die vestiging van Domino's
Ik wilde ook zeggenquote:
Wtfquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Tacobell het volgende:
Ergens denk ik dat dit een hoax is.
[ afbeelding ]
Uit deze restaurants kan ik kiezen.
Dat wordt dus Domino's.
Maar ik woon dan ook in een kleine 'stad' zonder stadsrechten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WtfIk kan het aantal bij mij niet eens tellen, maar ik denk 50 ofzo
Ach, ze verwachten 600 bestellingen per minuut, 9 minuten lang. Ze hebben 2000 restaurants aangesloten. Dat komt neer op gemiddeld 2,7 bestelling per restaurant extra.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:45 schreef Runfun het volgende:
[..]
Duh, maar als hierdoor het aantal bestellingen veel hoger zal liggen?
ontbijtservices doen niet mee denkquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ach, ze verwachten 600 bestellingen per minuut, 9 minuten lang. Ze hebben 2000 restaurants aangesloten. Dat komt neer op gemiddeld 2,7 bestelling per restaurant extra.
Allemaal lijkt mequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:53 schreef Jenglejack het volgende:
Hoe krijg je te zien welke restaurants er aangesloten zijn bij die actie ?
Ik denk dat je online moet 'betalen' en dat Thuisbezorgd dan de kosten betaald.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:53 schreef Jenglejack het volgende:
Hoe krijg je te zien welke restaurants er aangesloten zijn bij die actie ?
Thanks manquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Allemaal lijkt me
Thuisbezorgd.nl betaald die restaurants wel
Oké, thanks for the info.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:54 schreef paulzurrr. het volgende:
Thuisbezorgd bestaat binnenkort 9 jaar en daarom gaat de site 9 minuten lang volledig gratis pizza uitdelen via thuisbezorgd.nl.
Via de site kan iedereen op dinsdag 27 oktober tussen 19.00 en 19.09 gratis pizza, shoarma chinees of sushi bestellen.
Volgens Thuisbezorgd.nl is er wel een limiet. Zo is er een beperking van EUR 15,- per adres en de actie is alleen geldig op de website. Bestellingen via de iPhone applicatie en bestellen-via-de-TV dienen gewoon te worden afgerekend.
In het nieuwsbericht hielden ze er in ieder geval rekening mee dat er veel belangstelling zou zijn. Maar denk dat men de gierige hollanders onderschat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik leg er 10 euro op dat de site tussen 19:01 en 19:09 overbelast is, wat jullie.
M.a.w. veel publiciteit en weinig maaltijden gratis weggeven.
Ja, want dat had hetzelfde effect gehadquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
In plaats van dat soort zelfverrijkingsmarketing hadden ze beter gratis voedsel kunnen doneren aan instanties die het nodig hebben.
Met de economische crisis heb je dit wel nodigquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Tering.
Nu snap ik pas waarom Belgen kotsen op Nederlanders.!!!
Wat een treurige bedoeling.
OH GRATIS VOEDSEL !111 BELLEN JONGENS !!111 SCHNELL !!!1 IES GRATIEESSSS !!!11____!
In plaats van dat soort zelfverrijkingsmarketing hadden ze beter gratis voedsel kunnen doneren aan instanties die het nodig hebben.
(damn wat klink ik nu als een linkse rat).
Ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want dat had hetzelfde effect gehad
Nee, moet je kijken wat een aandacht er nou al voor is. Plus mensen die gratis eten bestellen ondervinden dan hoe makkelijk het is blabla enz.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Beetje lullen in de media dat ze voedsel doneren aan instanties...
Doet het altijd goed.
Waar ga jij bestellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Há. Volgens mij zijn hier wel 40 restaurants die van 17:00 tot 2:00 bezorgen. Props voor Groningen.
LINKSE RAT!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Tering.
OH GRATIS VOEDSEL !111 BELLEN JONGENS !!111 SCHNELL !!!1 IES GRATIEESSSS !!!11____!
Moet je ook niet in Urk gaan wonenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:00 schreef Oorbeer het volgende:
Godverdomme, had 1 winkel, bezorgen ze maar tot 17:30![]()
Ik woon naast Arnhem en heb ook niksquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Urk gaan wonen
Arnhemquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik woon naast Arnhem en heb ook niks
bedoelingquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Tering.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar ga jij bestellen? Heb je nog tips?
Ik woon in de Biblebelt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Urk gaan wonen
Nee inderdaad?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:16 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zie ik trouwens NIETS op die hele site zelf staan?
Ik bedoel, nergens een announcement dat ze morgen die actie hebben, volges mij worden we hard gepwned.quote:
Maar de nos zou ons toch niet pwnen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoel, nergens een announcement dat ze morgen die actie hebben, volges mij worden we hard gepwned.
Ricko, je hebt gelijk gek.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:29 schreef RickoKun het volgende:
jong vuilak lakitu! Wie heeft een bron van een woordvoerder van die site of ergens op de site zelf dan?
Hoe weet je datquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:44 schreef 720Flip het volgende:
Je kan tussen die tijden betaalmethode 'gratis' kiezen, dus dat kan niet als je net iets te laat of vroeg bent en je hoeft dan ook niet te dokken.
Gewoon bestellen, en geen fooi geven.
Shoarmaturbo heeft chille spareribs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar ga jij bestellen? Heb je nog tips?
Groen: ‘De standaard geselecteerde betaalmethode gedurende die negen minuten is “gratis”. Wie voor meer dan 15 euro bestelt, moet een andere optie selecteren en wel gewoon betalen.’quote:
Ik zie nergens waar je een account aan kan maken, dus lijkt me niet echt dat dat moet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Runfun het volgende:
Iemand anders al gelukt om nu een account aan te maken?Lijkt me niet dat je dat morgen niet hoeft te doen.
Ik wil geen spareribs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Shoarmaturbo heeft chille spareribs.
Gatverdamme ranzig van die vieze aardappelschijfjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik voor de
http://www.thuisbezorgd.nl/tele-sparerib
Kip Menu ga + extra aardappelschijfjes in roomkaassaus en stokbrood met botert
Ich auch nicht.quote:
ik neem aan dat dit gebakken aardappelschijfjes zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Gatverdamme ranzig van die vieze aardappelschijfjes
pizza hier, en ik bestel voor heel de straat en daarna haal ik het op
Balen dat ik de buren niet goed ken, achja ik een donerschotel ofzo en mijn vriendin een boterhammetjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Gatverdamme ranzig van die vieze aardappelschijfjes
pizza hier, en ik bestel voor heel de straat en daarna haal ik het op
Kan pas als je besteld hebt... Ofwel: beetje kut..quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie nergens waar je een account aan kan maken, dus lijkt me niet echt dat dat moet?
Maar je hebt er toch ook geen nodig, of wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan pas als je besteld hebt... Ofwel: beetje kut..
Waarom staat het er dan dat je kán inloggen? Want prolly moet je in die 9 minuten alles nog opgeven, adres e.d.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar je hebt er toch ook geen nodig, of wel?
Iets met drukte + ik heb wel veel adresgegevens wat dat betreftquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:07 schreef 720Flip het volgende:
Jullie zijn serieus bang dat je je adres gegevens niet binnen 9 minuten kan invoeren?![]()
Met name het bevestigingsmailtje kan roet in het eten gooien...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:07 schreef 720Flip het volgende:
Jullie zijn serieus bang dat je je adres gegevens niet binnen 9 minuten kan invoeren?![]()
Dan moet jij de eerste zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:23 schreef PjotrXII het volgende:
Hoe kunnen ze het zo snel controleren dan? Vooral als je met meerdere pc's bij verschillende rest. gaat bestellen?
Woont in huis met 3 medestudenten die ook gaan bestellen ! SCHOFTEN
Samenwonen met studentenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:23 schreef PjotrXII het volgende:
Hoe kunnen ze het zo snel controleren dan? Vooral als je met meerdere pc's bij verschillende rest. gaat bestellen?
Woont in huis met 3 medestudenten die ook gaan bestellen ! SCHOFTEN
Denk het welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik neem aan dat dit gebakken aardappelschijfjes zijn
Je kan het nooit precies tegelijk doen, dus één van de bestellingen zal niet aangenomen worden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef Runfun het volgende:
Je kunt ook gelijktijdig vanaf 1 adres proberen met 2 computers en bij 2 verschillende bedrijven bestellen
Nee, je moet nou gewoon eerst 20sec naar een folder kijken voor je je pizza mag opetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:49 schreef Muzz_ het volgende:
Ondergang van thuisbezorgd.nl
Iets wat gratis is + Nederlanders = ondergang
Valt mee, als het te hard gaat kunnen ze de site plat gooien en zeggen dat ze last hebben van 12 hackers die de server ddossenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:49 schreef Muzz_ het volgende:
Ondergang van thuisbezorgd.nl
Iets wat gratis is + Nederlanders = ondergang
Döner, friet + 2 chicken burgers + Ben & Jerry's, spareribs of Grieks?quote:
Als je hebt gekozen, mag ik dan ook watquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Döner, friet + 2 chicken burgers + Ben & Jerry's, spareribs of Grieks?
Thanks trouwens TS, anders had ik het niet geweten.
Gelukkig hoef je niet op de site te betalen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef wolferl het volgende:
Ik ga lachen als Thuisbezorgd.nl morgen na 19:09 zegt: 'Gratis? wij weten van niets, men moet gewoon betalen.'
Je betaald altijd vooraf, niet aan de koerierquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef wolferl het volgende:
Ik ga lachen als Thuisbezorgd.nl morgen na 19:09 zegt: 'Gratis? wij weten van niets, men moet gewoon betalen.'
Volgens mij kan je met iDeal betalen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet op de site te betalen?
Ik bestel via Just-Eat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die nu opeens daar wel gaan bestellen.
Ik was tenminste altijd al een trouwe klant daar, dus ik verdien het.
Je kunt kiezen voor contant betalen, hoe kun je dan vooraf contant betalen? Met de postduif?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je betaald altijd vooraf, niet aan de koerier
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Runfun het volgende:
[..]
Je kunt kiezen voor contant betalen, hoe kun je dan vooraf contant betalen? Met de postduif?
Sorryquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Runfun het volgende:
[..]
Je kunt kiezen voor contant betalen, hoe kun je dan vooraf contant betalen? Met de postduif?
Ben je werkelijk echt zo dom?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Runfun het volgende:
[..]
Agos dat klinkt echt zieligquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je hebt gekozen, mag ik dan ook wat?
Hier werd gesproken over vooraf betalen, er zal waarschijnlijk een keuze zijn om 'actie' o.i.d. te kiezenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je werkelijk echt zo dom?
Nee toch?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Agos dat klinkt echt zielig![]()
![]()
Eén troost: morgen kun je vast een hoop mensen uitlachen die toch moeten dokken. Zo'n voorgevoel heb ik.
Nee hoor, die indekker heb ik als echte kaaskop ook al bedacht. Bestel desnoods voor je buren, die weten nergens vanaf en daar wordt aangebeld. Als ze moeten dokken heb je lol en ga je niet naar buiten, als ze niks hoeven dokken stap je naar buiten en zeg je dat het voor jou bedoeld was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Agos dat klinkt echt zielig![]()
![]()
Eén troost: morgen kun je vast een hoop mensen uitlachen die toch moeten dokken. Zo'n voorgevoel heb ik.
Doe maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Als het werkt maak ik morgen een foto van m'n kebab- en shoarmaschotel en post ik die hier zodat TS er in ieder geval visueel van kan genieten.
Verrek dat lees ik nu pas, hmmm... misschien dan toch maar doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou ja, niet als het gaat op de manier zoals hierboven beschreven, dat er rond die tijd gewoon een betaaloptie 'gratis' is, waardoor het niet kan voorkomen dat je achteraf in een keer toch moet betalen
Maak mij maar jaloersquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Verrek dat lees ik nu pas, hmmm... misschien dan toch maar doen.
Mijn achterburen en de buren hiernaast zijn weg en wij passen op hun huis. Tevens heb ik meerdere IP-adressen tot mijn beschikking.quote:
Hou je mondquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn achterburen en de buren hiernaast zijn weg en wij passen op hun huis. Tevens heb ik meerdere IP-adressen tot mijn beschikking.
Ik zal dus voor 45 euro aan bestelling plaatsen, TS.
Dankjewel voor de tip trouwensquote:
Ah, gaat 'iequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tip trouwens
Ik zal morgen wel een foto posten.
HEt is wel een kkgroot dilemma wat ik nou precies allemaal moet kiezen
Huissen?!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik woon naast Arnhem en heb ook niks
Kan maar zo dat ik je kenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De SteenderensEn dichterbij ga ik niet
FOK! = Lexa.nl ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Runfun het volgende:
[..]
Kan maar zo dat ik je kenals je niet onder de 20 bent en niet boven de 30 is de kans redelijk groot. Bijna heel mijn leven in W'voort gewoond en nu woon ik ietsie verderop
Die bezorgtenten betalen voor die site, op deze manier geeft site kadootje terug en tenten draaien extra omzet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:18 schreef Precizionist het volgende:
Ik kan het moeilijk geloven, wie gaat er nou de heel Nederland bij wijze van spreke 15 euro geven...
Nee, ik ben pas 18quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Runfun het volgende:
[..]
Kan maar zo dat ik je kenals je niet onder de 20 bent en niet boven de 30 is de kans redelijk groot. Bijna heel mijn leven in W'voort gewoond en nu woon ik ietsie verderop
Wel als het Mega2000 Powerservers zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef raptorix het volgende:
Ik ben zelf software engineer op aantal vrij grote sites (groter als dit), en ik kan je zeggen dat die 16 servertjes het niet gaan trekken.
met welk doel, dat fokkers geen gratis vreten meer kunnen laten bezorgen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga morgen gewoon die site DDOS'sen
Ik kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
met welk doel, dat fokkers geen gratis vreten meer kunnen laten bezorgen?
Dat is nogal een kromme constatering. Je hebt namelijk geen enkel idee van de server specsquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef raptorix het volgende:
Ik ben zelf software engineer op aantal vrij grote sites (groter als dit), en ik kan je zeggen dat die 16 servertjes het niet gaan trekken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga morgen gewoon die site DDOS'sen
Hoe danquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Die site is toch al veelte makkelijk te hacken..
Doe mij eens even PM'en danquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Die site is toch al veelte makkelijk te hacken..
DISCRIMINATIE!!!!!!111!!!!!!1!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.be
Maar ik denk niet dat die actie daar ook werkt
Nee.quote:
Weet je dat niet?quote:
Post values aanpassen voor de verzending heb ik al geprobeerd en dat werkt niet. Verder ook geen url exploits.quote:
Haal jij niet justeat.nl en thuisbezorgd.nl door elkaar? Tevens is het bij die eerste al opgelost.quote:
Oh kut.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haal jij niet justeat.nl en thuisbezorgd.nl door elkaar? Tevens is het bij die eerste al opgelost.
Was andere site.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post values aanpassen voor de verzending heb ik al geprobeerd en dat werkt niet. Verder ook geen url exploits.
Ik ook om half acht. Maar laat het gewoon om half tien bezorgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Klaagbak het volgende:
Godverdomme, ik kom er net pas achter dat ik om kwart voor 8 een afspraak heb
Laat je eten bezorgen op het adres van de afspraakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Klaagbak het volgende:
Godverdomme, ik kom er net pas achter dat ik om kwart voor 8 een afspraak heb
Gisteren hetzelfde aangehaald hier maar nog geen duidelijkheid hierover, dat zal de truc zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:15 schreef Tacobell het volgende:
Hoe registreer je jezelf eigenlijk op die website? Kan dat pas vanaf het punt dat je ook daadwerkelijk iets gaat bestellen? Want ik zie de bui nu al hangen dat het registreren vanavond faalt en dat ik geen bevestigingsmail krijg.
De hufters.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef Runfun het volgende:
[..]
Gisteren hetzelfde aangehaald hier maar nog geen duidelijkheid hierover, dat zal de truc zijn
Waarom is er dan de mogelijkheid om in te loggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:33 schreef Karina het volgende:
Je hoeft je volgens mij helemaal niet aan te melden hoor, alleen je postcode invullen in het begin.
Das volgens mij voor die restaurantsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:34 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarom is er dan de mogelijkheid om in te loggen?
Doe hier ook je mails eens neermikkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Dat inloggen is voor de restaurants zelf inderdaad.
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Al lang gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe hier ook je mails eens neermikken
Diverse etablissementen waar voedsel geprepareerd word voor humane consumptiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemen.!!!!!
je standaarden zijn wel erg laag, niet ?
Die pipo boven bij made me do itquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemen.!!!!!
je standaarden zijn wel erg laag, niet ?
quote:
En voor werknemers die overwerken en van hun baas voedsel mogen bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
plaats anders zelf even de reactie dieje kennelijk ontvangen hebt aangezien je schreeuwt dat het een hoax isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef Runfun het volgende:
Het is een hoaxstuur maar eens een mail en zie de reactie:
http://www.thuisbezorgd.nl/questions/?s=1&t=1
![]()
![]()
Met schrift schreeuwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
... aangezien je schreeuwt dat het een hoax is
Dus wat ik hier ook typ jij zult het dus aannemen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongefundeerde aannames in de rondte slingeren zonder bewijs te leveren
Het gaat toch om bestellingen tussen 19:00 en 19:09, niet bezorgingenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef onearmedman het volgende:
Ik kan zelfs nu al bestellen en dan kiezen voor 19:00 vanavond, maar dan geeft die geen 0 euro aan ;<
quote:Geachte heer,
De actie en de voorwaarden zullen nog op onze site verschijnen
Hoogachtend
Floor
Thuisbezorgd.NL
Ze zijn vast nog aan het verzinnen hoe ze zich hieruit kunnen redden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:23 schreef _superboer_ het volgende:
Ik kreeg gister deze reactie toen ik vroeg wanneer er wat op de site zou komen te staan:
[..]
Wouter Bos schijnt er langs geweest te zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ze zijn vast nog aan het verzinnen hoe ze zich hieruit kunnen redden.
*mompelt iets over DSB*
Pizzaquote:
Het zal mij niet verbazen als er op het piekmoment zo rond de 50.000 mensen gaan proberen te bestellen, en geloof me er zijn in principe maar weinig websites in Nederland die dat trekken op internet banken na.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is nogal een kromme constatering. Je hebt namelijk geen enkel idee van de server specs
Laat iedereen nog even in zijn of haar waanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als er op het piekmoment zo rond de 50.000 mensen gaan proberen te bestellen, en geloof me er zijn in principe maar weinig websites in Nederland die dat trekken op internet banken na.
Ik vermoed dat ze zo rond de 8 frontend servers hebben, en je trekt nu eenmaal geen 6000 concurrent users op een webserver.
Het is niet voor niets dat vrijwel alle grote bedrijven alleen static files publishen en dat vaak ook nog via Akemai caching hosten.
beter nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft niemand dit nog een GeenStijl () doorgegeven zodat de site plat komt te liggen
?
Wie komende dinsdag tussen 19.00 en 19.09 uur een bestelling doet op Thuisbezorgd.nl, hoeft niet te betalen voor zijn pizza, shoarma of sushi. Volgens Jitse Groen gaat het om een verjaardagsactie, die los staan van de commotie rond concurrent Just-Eat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat ze 15 servers hebben
Even opzoeken
Werk je bij thuisbezorgd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef based het volgende:
ik ga het druk krijgen vanavond om al jullie bestellingen door te geven
Je woont zeker ergens in 1 of ander incestdorp?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:45 schreef dekilo het volgende:
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ja ik werk daar idd, leuke werk ja, leuke collega'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Werk je bij thuisbezorgd?Leuk werk?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef _superboer_ het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie
Die mogen we wel in de gaten houden, ik klik het vinkje altijd meteen weg.quote:Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
dat kan vanavond volgens mij niet :pquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Die mogen we wel in de gaten houden, ik klik het vinkje altijd meteen weg.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Die mogen we wel in de gaten houden, ik klik het vinkje altijd meteen weg.
Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef _superboer_ het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie
Dat doet denk ik iedereenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
hmm, ik neem een pizza met een bak Ben en Jerry's, das iets minder dan 15 eurie.... lekker hoor. Ik zorg dat de bestelling al om 18.59 staat. om 19.00 op bestellen drukken en voila!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |