Ja, want dat had hetzelfde effect gehadquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
In plaats van dat soort zelfverrijkingsmarketing hadden ze beter gratis voedsel kunnen doneren aan instanties die het nodig hebben.
Met de economische crisis heb je dit wel nodigquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Tering.
Nu snap ik pas waarom Belgen kotsen op Nederlanders.!!!
Wat een treurige bedoeling.
OH GRATIS VOEDSEL !111 BELLEN JONGENS !!111 SCHNELL !!!1 IES GRATIEESSSS !!!11____!
In plaats van dat soort zelfverrijkingsmarketing hadden ze beter gratis voedsel kunnen doneren aan instanties die het nodig hebben.
(damn wat klink ik nu als een linkse rat).
Ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want dat had hetzelfde effect gehad
Nee, moet je kijken wat een aandacht er nou al voor is. Plus mensen die gratis eten bestellen ondervinden dan hoe makkelijk het is blabla enz.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Beetje lullen in de media dat ze voedsel doneren aan instanties...
Doet het altijd goed.
Waar ga jij bestellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Há. Volgens mij zijn hier wel 40 restaurants die van 17:00 tot 2:00 bezorgen. Props voor Groningen.
LINKSE RAT!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Tering.
OH GRATIS VOEDSEL !111 BELLEN JONGENS !!111 SCHNELL !!!1 IES GRATIEESSSS !!!11____!
Moet je ook niet in Urk gaan wonenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:00 schreef Oorbeer het volgende:
Godverdomme, had 1 winkel, bezorgen ze maar tot 17:30![]()
Ik woon naast Arnhem en heb ook niksquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Urk gaan wonen
Arnhemquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik woon naast Arnhem en heb ook niks
bedoelingquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Tering.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar ga jij bestellen? Heb je nog tips?
Ik woon in de Biblebelt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Urk gaan wonen
Nee inderdaad?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:16 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zie ik trouwens NIETS op die hele site zelf staan?
Ik bedoel, nergens een announcement dat ze morgen die actie hebben, volges mij worden we hard gepwned.quote:
Maar de nos zou ons toch niet pwnen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoel, nergens een announcement dat ze morgen die actie hebben, volges mij worden we hard gepwned.
Ricko, je hebt gelijk gek.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:29 schreef RickoKun het volgende:
jong vuilak lakitu! Wie heeft een bron van een woordvoerder van die site of ergens op de site zelf dan?
Hoe weet je datquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:44 schreef 720Flip het volgende:
Je kan tussen die tijden betaalmethode 'gratis' kiezen, dus dat kan niet als je net iets te laat of vroeg bent en je hoeft dan ook niet te dokken.
Gewoon bestellen, en geen fooi geven.
Shoarmaturbo heeft chille spareribs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar ga jij bestellen? Heb je nog tips?
Groen: ‘De standaard geselecteerde betaalmethode gedurende die negen minuten is “gratis”. Wie voor meer dan 15 euro bestelt, moet een andere optie selecteren en wel gewoon betalen.’quote:
Ik zie nergens waar je een account aan kan maken, dus lijkt me niet echt dat dat moet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Runfun het volgende:
Iemand anders al gelukt om nu een account aan te maken?Lijkt me niet dat je dat morgen niet hoeft te doen.
Ik wil geen spareribs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Shoarmaturbo heeft chille spareribs.
Gatverdamme ranzig van die vieze aardappelschijfjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik voor de
http://www.thuisbezorgd.nl/tele-sparerib
Kip Menu ga + extra aardappelschijfjes in roomkaassaus en stokbrood met botert
Ich auch nicht.quote:
ik neem aan dat dit gebakken aardappelschijfjes zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Gatverdamme ranzig van die vieze aardappelschijfjes
pizza hier, en ik bestel voor heel de straat en daarna haal ik het op
Balen dat ik de buren niet goed ken, achja ik een donerschotel ofzo en mijn vriendin een boterhammetjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Gatverdamme ranzig van die vieze aardappelschijfjes
pizza hier, en ik bestel voor heel de straat en daarna haal ik het op
Kan pas als je besteld hebt... Ofwel: beetje kut..quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie nergens waar je een account aan kan maken, dus lijkt me niet echt dat dat moet?
Maar je hebt er toch ook geen nodig, of wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan pas als je besteld hebt... Ofwel: beetje kut..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |