Waar woon je dan? Ik woon in een grote stadquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef harmenst het volgende:
Kan alleen een ontbijt service kiezen hieroEn dan ook nog met een minimum bedrag van 20 euro.
Dus moet ik 's avonds om 8 uur gaan ontbijten en alsnog 5 euro bijbetalen om hier van te profiteren
Fuck.
In een niet zo grote stadquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik woon in een grote stad
Dat staat er bij, of het restaurant gratis bezorgd of pas vanaf een bepaald bedrag oid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Als je voor zeg maar 13 euro besteld, vervallen de verzendkosten dan?
Of moet je die dan wel zelf betalen?
Ik las net dat je echt maar tot 15 euro kan bestellen incl verzendkosten, daarboven moet je gewoon het hele bedrag betalen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef harmenst het volgende:
Kan alleen een ontbijt service kiezen hieroEn dan ook nog met een minimum bedrag van 20 euro.
Dus moet ik 's avonds om 8 uur gaan ontbijten en alsnog 5 euro bijbetalen om hier van te profiteren
Fuck.
Bestel je dan tussen zeven en negen over zeven? Nee, dat doe je niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:07 schreef Runfun het volgende:
Ik kan ook een dag van te voren bestellen...dat gaat zeker niet op om voor te dringen?
In het artikel van de NOS staat niets hierover, dus ik bestel gewoon wat ik wil en dat is shoarmaquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef morningstorm het volgende:
Kan alleen uit de frietkoerier kiezen, maar zit zo te denken, lees overal pizza, shoarma etc, maar kan je denk je ook gewoon friet bestellen? anders koop ik gewoon 1 klein frietje en de rest bier
anyone?
Bier bestellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Tacobell het volgende:
"Americana panpizza" voor een tientje.![]()
Wat ga ik met de overige 5 euro doen? Na 1 zo'n pizza zit ik propvol maar echte Nederlander dat ik ben moet ik die 5 euro natuurlijk ook gebruiken...
Ik heb een Thuisbezorgd applicatie voor m'n iPhone.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |