Waar woon je dan? Ik woon in een grote stadquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef harmenst het volgende:
Kan alleen een ontbijt service kiezen hieroEn dan ook nog met een minimum bedrag van 20 euro.
Dus moet ik 's avonds om 8 uur gaan ontbijten en alsnog 5 euro bijbetalen om hier van te profiteren
Fuck.
In een niet zo grote stadquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik woon in een grote stad
Dat staat er bij, of het restaurant gratis bezorgd of pas vanaf een bepaald bedrag oid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Als je voor zeg maar 13 euro besteld, vervallen de verzendkosten dan?
Of moet je die dan wel zelf betalen?
Ik las net dat je echt maar tot 15 euro kan bestellen incl verzendkosten, daarboven moet je gewoon het hele bedrag betalen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef harmenst het volgende:
Kan alleen een ontbijt service kiezen hieroEn dan ook nog met een minimum bedrag van 20 euro.
Dus moet ik 's avonds om 8 uur gaan ontbijten en alsnog 5 euro bijbetalen om hier van te profiteren
Fuck.
Bestel je dan tussen zeven en negen over zeven? Nee, dat doe je niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:07 schreef Runfun het volgende:
Ik kan ook een dag van te voren bestellen...dat gaat zeker niet op om voor te dringen?
In het artikel van de NOS staat niets hierover, dus ik bestel gewoon wat ik wil en dat is shoarmaquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef morningstorm het volgende:
Kan alleen uit de frietkoerier kiezen, maar zit zo te denken, lees overal pizza, shoarma etc, maar kan je denk je ook gewoon friet bestellen? anders koop ik gewoon 1 klein frietje en de rest bier
anyone?
Bier bestellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Tacobell het volgende:
"Americana panpizza" voor een tientje.![]()
Wat ga ik met de overige 5 euro doen? Na 1 zo'n pizza zit ik propvol maar echte Nederlander dat ik ben moet ik die 5 euro natuurlijk ook gebruiken...
Ik heb een Thuisbezorgd applicatie voor m'n iPhone.quote:
Hoezo? Het wordt toch op al die websites aangegeven?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dus, gaat het nou wel door of niet door.
Omdat jij het bent he. Maar jij krijgt toch altijd gratis als ze even aan je .. mogen zitten?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
Bij mij bezorgen ze werkelijk alles om welke tijd dan ook!
Ze mag mijn pizza wel hebben als ik even aan haar ... mag zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat jij het bent he. Maar jij krijgt toch altijd gratis als ze even aan je .. mogen zitten?
Internet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef On het volgende:
het zal wel doorgaan maar hoe gaan ze aan al die bezorgers komen
quote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen.
Die bezorgers komen gewoon van individuele restaurants hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef On het volgende:
het zal wel doorgaan maar hoe gaan ze aan al die bezorgers komen
Duh, maar als hierdoor het aantal bestellingen veel hoger zal liggen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die bezorgers komen gewoon van individuele restaurants hoorAls jij een Domino's pizza besteld krijg je een bezorger van die vestiging van Domino's
Ik wilde ook zeggenquote:
Wtfquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Tacobell het volgende:
Ergens denk ik dat dit een hoax is.
[ afbeelding ]
Uit deze restaurants kan ik kiezen.
Dat wordt dus Domino's.
Maar ik woon dan ook in een kleine 'stad' zonder stadsrechten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WtfIk kan het aantal bij mij niet eens tellen, maar ik denk 50 ofzo
Ach, ze verwachten 600 bestellingen per minuut, 9 minuten lang. Ze hebben 2000 restaurants aangesloten. Dat komt neer op gemiddeld 2,7 bestelling per restaurant extra.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:45 schreef Runfun het volgende:
[..]
Duh, maar als hierdoor het aantal bestellingen veel hoger zal liggen?
ontbijtservices doen niet mee denkquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ach, ze verwachten 600 bestellingen per minuut, 9 minuten lang. Ze hebben 2000 restaurants aangesloten. Dat komt neer op gemiddeld 2,7 bestelling per restaurant extra.
Allemaal lijkt mequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:53 schreef Jenglejack het volgende:
Hoe krijg je te zien welke restaurants er aangesloten zijn bij die actie ?
Ik denk dat je online moet 'betalen' en dat Thuisbezorgd dan de kosten betaald.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:53 schreef Jenglejack het volgende:
Hoe krijg je te zien welke restaurants er aangesloten zijn bij die actie ?
Thanks manquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Allemaal lijkt me
Thuisbezorgd.nl betaald die restaurants wel
Oké, thanks for the info.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:54 schreef paulzurrr. het volgende:
Thuisbezorgd bestaat binnenkort 9 jaar en daarom gaat de site 9 minuten lang volledig gratis pizza uitdelen via thuisbezorgd.nl.
Via de site kan iedereen op dinsdag 27 oktober tussen 19.00 en 19.09 gratis pizza, shoarma chinees of sushi bestellen.
Volgens Thuisbezorgd.nl is er wel een limiet. Zo is er een beperking van EUR 15,- per adres en de actie is alleen geldig op de website. Bestellingen via de iPhone applicatie en bestellen-via-de-TV dienen gewoon te worden afgerekend.
In het nieuwsbericht hielden ze er in ieder geval rekening mee dat er veel belangstelling zou zijn. Maar denk dat men de gierige hollanders onderschat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik leg er 10 euro op dat de site tussen 19:01 en 19:09 overbelast is, wat jullie.
M.a.w. veel publiciteit en weinig maaltijden gratis weggeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |