Doe hier ook je mails eens neermikkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Dat inloggen is voor de restaurants zelf inderdaad.
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Al lang gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe hier ook je mails eens neermikken
Diverse etablissementen waar voedsel geprepareerd word voor humane consumptiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemen.!!!!!
je standaarden zijn wel erg laag, niet ?
Die pipo boven bij made me do itquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemen.!!!!!
je standaarden zijn wel erg laag, niet ?
quote:
En voor werknemers die overwerken en van hun baas voedsel mogen bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
plaats anders zelf even de reactie dieje kennelijk ontvangen hebt aangezien je schreeuwt dat het een hoax isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef Runfun het volgende:
Het is een hoaxstuur maar eens een mail en zie de reactie:
http://www.thuisbezorgd.nl/questions/?s=1&t=1
![]()
![]()
Met schrift schreeuwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
... aangezien je schreeuwt dat het een hoax is
Dus wat ik hier ook typ jij zult het dus aannemen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongefundeerde aannames in de rondte slingeren zonder bewijs te leveren
Het gaat toch om bestellingen tussen 19:00 en 19:09, niet bezorgingenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef onearmedman het volgende:
Ik kan zelfs nu al bestellen en dan kiezen voor 19:00 vanavond, maar dan geeft die geen 0 euro aan ;<
quote:Geachte heer,
De actie en de voorwaarden zullen nog op onze site verschijnen
Hoogachtend
Floor
Thuisbezorgd.NL
Ze zijn vast nog aan het verzinnen hoe ze zich hieruit kunnen redden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:23 schreef _superboer_ het volgende:
Ik kreeg gister deze reactie toen ik vroeg wanneer er wat op de site zou komen te staan:
[..]
Wouter Bos schijnt er langs geweest te zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ze zijn vast nog aan het verzinnen hoe ze zich hieruit kunnen redden.
*mompelt iets over DSB*
Pizzaquote:
Het zal mij niet verbazen als er op het piekmoment zo rond de 50.000 mensen gaan proberen te bestellen, en geloof me er zijn in principe maar weinig websites in Nederland die dat trekken op internet banken na.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is nogal een kromme constatering. Je hebt namelijk geen enkel idee van de server specs
Laat iedereen nog even in zijn of haar waanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als er op het piekmoment zo rond de 50.000 mensen gaan proberen te bestellen, en geloof me er zijn in principe maar weinig websites in Nederland die dat trekken op internet banken na.
Ik vermoed dat ze zo rond de 8 frontend servers hebben, en je trekt nu eenmaal geen 6000 concurrent users op een webserver.
Het is niet voor niets dat vrijwel alle grote bedrijven alleen static files publishen en dat vaak ook nog via Akemai caching hosten.
beter nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft niemand dit nog een GeenStijl () doorgegeven zodat de site plat komt te liggen
?
Wie komende dinsdag tussen 19.00 en 19.09 uur een bestelling doet op Thuisbezorgd.nl, hoeft niet te betalen voor zijn pizza, shoarma of sushi. Volgens Jitse Groen gaat het om een verjaardagsactie, die los staan van de commotie rond concurrent Just-Eat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat ze 15 servers hebben
Even opzoeken
Werk je bij thuisbezorgd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef based het volgende:
ik ga het druk krijgen vanavond om al jullie bestellingen door te geven
Je woont zeker ergens in 1 of ander incestdorp?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:45 schreef dekilo het volgende:
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ja ik werk daar idd, leuke werk ja, leuke collega'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Werk je bij thuisbezorgd?Leuk werk?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef _superboer_ het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie
Die mogen we wel in de gaten houden, ik klik het vinkje altijd meteen weg.quote:Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
dat kan vanavond volgens mij niet :pquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Die mogen we wel in de gaten houden, ik klik het vinkje altijd meteen weg.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Die mogen we wel in de gaten houden, ik klik het vinkje altijd meteen weg.
Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef _superboer_ het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie
Dat doet denk ik iedereenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
hmm, ik neem een pizza met een bak Ben en Jerry's, das iets minder dan 15 eurie.... lekker hoor. Ik zorg dat de bestelling al om 18.59 staat. om 19.00 op bestellen drukken en voila!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |