Waarom is er dan de mogelijkheid om in te loggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:33 schreef Karina het volgende:
Je hoeft je volgens mij helemaal niet aan te melden hoor, alleen je postcode invullen in het begin.
Das volgens mij voor die restaurantsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:34 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarom is er dan de mogelijkheid om in te loggen?
Doe hier ook je mails eens neermikkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Dat inloggen is voor de restaurants zelf inderdaad.
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Al lang gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe hier ook je mails eens neermikken
Diverse etablissementen waar voedsel geprepareerd word voor humane consumptiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemen.!!!!!
je standaarden zijn wel erg laag, niet ?
Die pipo boven bij made me do itquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemen.!!!!!
je standaarden zijn wel erg laag, niet ?
quote:
En voor werknemers die overwerken en van hun baas voedsel mogen bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
plaats anders zelf even de reactie dieje kennelijk ontvangen hebt aangezien je schreeuwt dat het een hoax isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef Runfun het volgende:
Het is een hoaxstuur maar eens een mail en zie de reactie:
http://www.thuisbezorgd.nl/questions/?s=1&t=1
![]()
![]()
Met schrift schreeuwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
... aangezien je schreeuwt dat het een hoax is
Dus wat ik hier ook typ jij zult het dus aannemen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongefundeerde aannames in de rondte slingeren zonder bewijs te leveren
Het gaat toch om bestellingen tussen 19:00 en 19:09, niet bezorgingenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef onearmedman het volgende:
Ik kan zelfs nu al bestellen en dan kiezen voor 19:00 vanavond, maar dan geeft die geen 0 euro aan ;<
quote:Geachte heer,
De actie en de voorwaarden zullen nog op onze site verschijnen
Hoogachtend
Floor
Thuisbezorgd.NL
Ze zijn vast nog aan het verzinnen hoe ze zich hieruit kunnen redden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:23 schreef _superboer_ het volgende:
Ik kreeg gister deze reactie toen ik vroeg wanneer er wat op de site zou komen te staan:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |