Valt mee, als het te hard gaat kunnen ze de site plat gooien en zeggen dat ze last hebben van 12 hackers die de server ddossenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:49 schreef Muzz_ het volgende:
Ondergang van thuisbezorgd.nl
Iets wat gratis is + Nederlanders = ondergang
Döner, friet + 2 chicken burgers + Ben & Jerry's, spareribs of Grieks?quote:
Als je hebt gekozen, mag ik dan ook watquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Döner, friet + 2 chicken burgers + Ben & Jerry's, spareribs of Grieks?
Thanks trouwens TS, anders had ik het niet geweten.
Gelukkig hoef je niet op de site te betalen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef wolferl het volgende:
Ik ga lachen als Thuisbezorgd.nl morgen na 19:09 zegt: 'Gratis? wij weten van niets, men moet gewoon betalen.'
Je betaald altijd vooraf, niet aan de koerierquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef wolferl het volgende:
Ik ga lachen als Thuisbezorgd.nl morgen na 19:09 zegt: 'Gratis? wij weten van niets, men moet gewoon betalen.'
Volgens mij kan je met iDeal betalen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet op de site te betalen?
Ik bestel via Just-Eat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die nu opeens daar wel gaan bestellen.
Ik was tenminste altijd al een trouwe klant daar, dus ik verdien het.
Je kunt kiezen voor contant betalen, hoe kun je dan vooraf contant betalen? Met de postduif?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je betaald altijd vooraf, niet aan de koerier
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Runfun het volgende:
[..]
Je kunt kiezen voor contant betalen, hoe kun je dan vooraf contant betalen? Met de postduif?
Sorryquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Runfun het volgende:
[..]
Je kunt kiezen voor contant betalen, hoe kun je dan vooraf contant betalen? Met de postduif?
Ben je werkelijk echt zo dom?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Runfun het volgende:
[..]
Agos dat klinkt echt zieligquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je hebt gekozen, mag ik dan ook wat?
Hier werd gesproken over vooraf betalen, er zal waarschijnlijk een keuze zijn om 'actie' o.i.d. te kiezenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je werkelijk echt zo dom?
Nee toch?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Agos dat klinkt echt zielig![]()
![]()
Eén troost: morgen kun je vast een hoop mensen uitlachen die toch moeten dokken. Zo'n voorgevoel heb ik.
Nee hoor, die indekker heb ik als echte kaaskop ook al bedacht. Bestel desnoods voor je buren, die weten nergens vanaf en daar wordt aangebeld. Als ze moeten dokken heb je lol en ga je niet naar buiten, als ze niks hoeven dokken stap je naar buiten en zeg je dat het voor jou bedoeld was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Agos dat klinkt echt zielig![]()
![]()
Eén troost: morgen kun je vast een hoop mensen uitlachen die toch moeten dokken. Zo'n voorgevoel heb ik.
Doe maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Als het werkt maak ik morgen een foto van m'n kebab- en shoarmaschotel en post ik die hier zodat TS er in ieder geval visueel van kan genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |