Dat is nogal een kromme constatering. Je hebt namelijk geen enkel idee van de server specsquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef raptorix het volgende:
Ik ben zelf software engineer op aantal vrij grote sites (groter als dit), en ik kan je zeggen dat die 16 servertjes het niet gaan trekken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga morgen gewoon die site DDOS'sen
Hoe danquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Die site is toch al veelte makkelijk te hacken..
Doe mij eens even PM'en danquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Die site is toch al veelte makkelijk te hacken..
DISCRIMINATIE!!!!!!111!!!!!!1!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.be
Maar ik denk niet dat die actie daar ook werkt
Nee.quote:
Weet je dat niet?quote:
Post values aanpassen voor de verzending heb ik al geprobeerd en dat werkt niet. Verder ook geen url exploits.quote:
Haal jij niet justeat.nl en thuisbezorgd.nl door elkaar? Tevens is het bij die eerste al opgelost.quote:
Oh kut.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haal jij niet justeat.nl en thuisbezorgd.nl door elkaar? Tevens is het bij die eerste al opgelost.
Was andere site.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post values aanpassen voor de verzending heb ik al geprobeerd en dat werkt niet. Verder ook geen url exploits.
Ik ook om half acht. Maar laat het gewoon om half tien bezorgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Klaagbak het volgende:
Godverdomme, ik kom er net pas achter dat ik om kwart voor 8 een afspraak heb
Laat je eten bezorgen op het adres van de afspraakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Klaagbak het volgende:
Godverdomme, ik kom er net pas achter dat ik om kwart voor 8 een afspraak heb
Gisteren hetzelfde aangehaald hier maar nog geen duidelijkheid hierover, dat zal de truc zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:15 schreef Tacobell het volgende:
Hoe registreer je jezelf eigenlijk op die website? Kan dat pas vanaf het punt dat je ook daadwerkelijk iets gaat bestellen? Want ik zie de bui nu al hangen dat het registreren vanavond faalt en dat ik geen bevestigingsmail krijg.
De hufters.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef Runfun het volgende:
[..]
Gisteren hetzelfde aangehaald hier maar nog geen duidelijkheid hierover, dat zal de truc zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |