SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21
Openingspost
UvT Fok!WikiOp dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Ik doe niet aan rellen, leg uit...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:46 schreef GlowMouse het volgende:
Er was een maand geleden een rel op FOK!, helemaal gemist?
Het voetbalforum hier was een paar dagen dicht omdat alle mods waren opgestapt (nadat een andere mod door FOK! was afgezet vanwege een opmerking die je als mod niet maakt). In die tijd hebben een paar users gauw een ander forum opgezet, waar natuurlijk niks mis mee is, maar hebben ook enkelen FOK! ondergespammed met de url want parasiteren is lekker makkelijk. En net als andere reclame wordt het gewoon weggehaald.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rellen, leg uit...
Nee, dat hoorde je van mij en het gaat om de letters op gebouw K.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Tegan het volgende:
Collega van mij studeert Rechten, master nu. Ik hoorde van hem dat de faculteit van naam is veranderd en dat daarom die letters op dat gebouw (die vorig jaar voor een paar ton geplaatst zijn) vervangen worden.
Nee, nu wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
LJN AE3577 is toch veel makkelijker? had je die al gelezen?
Er zijn vorig jaar helemaal niet voor een paar ton letters geplaatst op Mquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde het ook van mijn collega hoor.
Ik zou de moeite om het te proberen al niet eens nemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik zie nu dat er voor m'n volgende tentamen een stuk of twintig arresten zonder naam zijn voorgeschreven. Dat is voor niet-autisten toch onmogelijk om te onthouden alleen op datum/zaaknummer?
Op het dak staat 'Tilburg University', op 2m boven de grond staat 'Faculty of Economics and Business', alleen dat laatste moet veranderen.quote:
heb je 29 oktober tijd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef Tegan het volgende:
Oh. Wordt tijd dat ik weer eens kom kijken zeg.
Dat kan helemaal nietquote:
Zit wel management nu in de naam!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef arj1o1 het volgende:
TiSEM, die naam zal in het oog springen zeg
TiSEM, Tilburg school of economics and management.quote:
Het #1 onderzoeksinstituut op economisch gebied in NLquote:CentER is a world-class research institute that draws on the academic expertise of some of the most outstanding minds in the field of economics and business. With its international orientation, CentER offers an environment that fosters rigorous academic research across the entire spectrum of economics and business research, while its Research Master and PhD programmes in economics and business research prepare the next generation of economists and business researchers to meet the challenges of the economy of the future.
die moet je uitleggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef oompaloompa het volgende:
glowmouse is op zoek naar het meest flexe sletje?
het was toch al duidelijk wie de nerd is hier?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:56 schreef oompaloompa het volgende:
Het is weer duidelijk wie er echt hip zijn hier
wiskunde is niet goed genoeg meer?quote:
het is weer duidelijk wie geen uitleg wil gevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:56 schreef oompaloompa het volgende:
Het is weer duidelijk wie er echt hip zijn hier
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:29 schreef Friek_ het volgende:
Operatie is geslaagd. Voor het eerst in m'n leven valium op. Best leuk spul.![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
Was 't een vorm van telemarketing?
nee, en ik had het niet over jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]Heb je soms m'n posthistory door lopen spitten?
Ja hoor, alles functioneert nog normaal. De wond van de operatie moet gewoon dicht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]ding eruit, kan je wel normaal typen nu?
Misschien moeten we dan meeten in 013 avec une bierequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]De Jeugd.
Jammer dat die optredens niet zo boeiend zijn.
Ben er een keer geweest en hoef er niet meer te komen. Vanwege de herrie ook geen goede meetplek.quote:
Niet zo lang. Deze zondagavond mag m'n verband eraf en kan ik rustig aan weer lichte spullen oppakken. Binnen twee weken volledig hersteld iig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef Tegan het volgende:
Mooi Friek_. Hoe lang gaat het nog duren voor alles weer genezen is?
Valt opzich wel mee, ligt eraan welk concert of feest je precies pakt. Dit is bijvoorbeeld wel leuk en goedkoop.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest en hoef er niet meer te komen. Vanwege de herrie ook geen goede meetplek.
Goedkoop zal de juiste beschrijving wel zijn ja, de servicekosten zijn veel lager dan bij The Fray dus de service zal wel bagger zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee, ligt eraan welk concert of feest je precies pakt. Dit is bijvoorbeeld wel leuk en goedkoop.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Goedkoop zal de juiste beschrijving wel zijn ja, de servicekosten zijn veel lager dan bij The Fray dus de service zal wel bagger zijn.
Frieks doelgroep wellicht?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:37 schreef oompaloompa het volgende:
bij loos lopen wel erg veel 12jarigen rond though
Maar HBO bashen is zo leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
edit: maar ik heb wel een post van je weggeëdit nu![]()
Nee joh, moet je juist doen in die typische SES-topics. Dan springen ze er gelijk met tienen bovenop.quote:
Mooi, fijn dat je operatie ook goed verlopen isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet zo lang. Deze zondagavond mag m'n verband eraf en kan ik rustig aan weer lichte spullen oppakken. Binnen twee weken volledig hersteld iig.
Ah vandaar dat hij zo veel tijd heeft om te trollenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mooi, fijn dat je operatie ook goed verlopen is.
Hahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is irrelevant bij het bashen.
quote:
Nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:44 schreef aardappel het volgende:
Simpel vraagje hiero, bij het programma van een vak (linkie) staat een college dat OV als type heeft. Iemand enig idee wat dat betekend? Het gaat om het college van donderdag 26 - 11 dat begint om 18:45
overhoring misschien? ^^
Ik had tijdens mijn bachelor wel een midterm voor Business Ethics, kan het dat niet zijn? Hoewel deze vaak in het tentamenrooster verschijnen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:44 schreef aardappel het volgende:
Simpel vraagje hiero, bij het programma van een vak (linkie) staat een college dat OV als type heeft. Iemand enig idee wat dat betekend? Het gaat om het college van donderdag 26 - 11 dat begint om 18:45
overhoring misschien? ^^
Dat zat ik me laatst ook af te vragen, bij Integratievak Staats- en Bestuursrecht staat dat ook 1 keer..quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:44 schreef aardappel het volgende:
overhoring misschien? ^^
Ik volg dat vak ook, maar zie het nergens staanquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat zat ik me laatst ook af te vragen, bij Integratievak Staats- en Bestuursrecht staat dat ook 1 keer..
Ik bedoelde Rechtsbescherming tegen de Overheid.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef GlowMouse het volgende:
Ik volg dat vak ook, maar zie het nergens staan
Ik denk dat er niemand is die dat imago probleem kan oplossenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Lonsdale, die hebben een klein imago-probleem.
Het optimaliseren is een typisch probleem voor operations researchquote:
De Sony Touch eReader. Ik doe 'm na twee weken alweer van de hand.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Hier weet zeker ook niemand een product/merk dat verbetering nodig heeft en waarvoor ik een marketing proposal kan schrijven? Ik kan echt niks bedenken.
* hetzusjevan koos inspiratieloos.. -_-'.
Ben je er niet tevreden over?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
De Sony Touch eReader. Ik doe 'm na twee weken alweer van de hand.
Ik wil m'n vader juist zo'n ding cadeau doen met de kerst. Werkt het niet zoals je verwacht had?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
De Sony Touch eReader. Ik doe 'm na twee weken alweer van de hand.
Niet voor het doel dat ik voor ogen heb. Om boeken of soortgelijke teksten te lezen is het prima, maar juist bij collegesheets of pdfjes is het minder. De pdfjes verschillen trouwens ook best veel van elkaar qua leesbaarheid, maar ik heb geen zin om ze vaak zelf aan te passen.quote:
Leren zul je! Hop!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb geen zin om voor m'n tentamen te leren
Ik heb ook nog lopende projectenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Leren zul je! Hop!
Ik heb geen zin om aan 4 projecten te werken.
We zitten in hetzelfde schuitje maatquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog lopende projectendaar gaat mijn vakantie.
nog een roeier nodig?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
We zitten in hetzelfde schuitje maat.
Ik heb donderdag Beginselen van internationaal strafrecht. Colleges waren aardig om te volgen, maar waren niet casus-gericht, en er zijn geen oefententamens of werkcollegeopdrachten voorhanden. Alleen het boek (en wat HC sheets (die op m'n eReader nier goed te lezen zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Klim maar aan boord! Wat moeten jullie nog allemaal doen?
Weet je al welke richting je op gaat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben blij dat ik "nog niet zoveel hoef te doen"
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Weet je al welke richting je op gaat?
Zou ik doen, heeft bij mij veel geholpen die voorlichting in ieder geval.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NeeIk neig nu meer naar gezondheid, maar of ik daar iets mee wil; geen idee. Er is binnenkort een voorlichting o.i.d. dus misschien dat ik daar even naar toe ga.
Wat is je CB status of is daar dat marktonderzoek voor?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Reminds me, ik moet nog een keer een master voorlichting bezoeken, maar ik ben altijd slecht op de hoogte van wanneer die zijn. Ik had gehoopt in november ergens een keer maar zal wel niet, kan met de search iig zo snel ff niks vinden op de uvt site.
Ja, dat zei je inderdaad, dus dat is wel een goede optiequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zou ik doen, heeft bij mij veel geholpen die voorlichting in ieder geval.
http://www.uvt.nl/masterk(...)/voorlichtingsdagen/ ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Reminds me, ik moet nog een keer een master voorlichting bezoeken, maar ik ben altijd slecht op de hoogte van wanneer die zijn. Ik had gehoopt in november ergens een keer maar zal wel niet, kan met de search iig zo snel ff niks vinden op de uvt site.
Wat gaan jullie precies onderzoeken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zei je inderdaad, dus dat is wel een goede optieIk moet wel zeggen dat ik door PPO ook weer enthousiast ben voor de Sociale kant.
Ja, zal ik doen! Je mag straks ook wel een proefpersoon-uurtje doen hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:17 schreef oompaloompa het volgende:
Dank dames voor t invullen
En klinkt leuk automatic, hou me op de hoogte
wow netjes, gefeliciteerd!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb de winkelvraag ook even beantwoord.
Net m'n eerste mastertentamen terug. Het goed nieuws is dat ik nog cum laude sta (want een 8,5), het slechte dat dit waarschijnlijk het makkelijkste tentamen van de master was.
Tegan krijgt geen bedankje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
ook bedankt
zo even 6 replys tussendoor gemist, dat was @ glowmouse
Ik kan je niet helpen, want ik ben ook iets later: ik heb een (verplicht) werkcollege van 12:45 tot 14:30.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Tegan het volgende:
He, over jullie meet. Ik wil misschien toch wel komen. Maar kunnen we niet ergens meeten en dan samen naar E gaan, of voor E en dan naar binnen gaan, maar dat is misschien maar raar. Want ik ben daar nog nooit geweest enzo. En dan kom ik daar zo binnen zoekend enzo
.
Ga je hem nog herkansen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb de winkelvraag ook even beantwoord.
Net m'n eerste mastertentamen terug. Het goed nieuws is dat ik nog cum laude sta (want een 8,5), het slechte dat dit waarschijnlijk het makkelijkste tentamen van de master was.
Tegan is toch ook een dame?quote:
Waar ben je dan als je die ingang neemt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
Als je via de zij-ingang naar binnen gaat, zit je niet gelijk in het café. We kunnen daar wachten, daar zijn nooit zoveel mensen
In een halquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar ben je dan als je die ingang neemt?
Die postte daarna pas hier. Maar zie nu pas dat ze hem al tijden daarvoor had ingevuld.quote:
Ik ga morgen wel foto's nemenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar ben je dan als je die ingang neemt?
oompaloompa was te snel met reageren hierquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die postte daarna pas hier. Maar zie nu pas dat ze hem al tijden daarvoor had ingevuld.
[..]
Ik ga morgen wel foto's nemen
Waar is die zij-ingang dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Daar vooraan is het café, maar achter die glazen wand is een hal
Ik zou het bijna doen, want hier is eigenlijk wel een 10 of tenminste een 9,5 voor te halen. Ik heb gewoon de makkelijkste vraag verpest omdat ik te ver doordacht (was gewoon een simpele maar ietwat onduidelijk geformuleerde toepassingsvraag over 359a Sv voor de liefhebbers). Dat gecombineerd met mijn drang om altijd zo snel mogelijk buiten te staan heeft me wat punten gekost.quote:
Gewoon, aan de zijkant. Je ziet dan duidelijk een glazenhal en een opstapje (precies zoals op de foto. Die foto is vanaf de Menza genomen zeg maar.quote:
Bij dat glazen stuk. Onder het blauwe bordje zie je de stoep al oplopen voor mensen met een roelstol.quote:
Strafrecht ook nog eens dat je fout hadquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen, want hier is eigenlijk wel een 10 of tenminste een 9,5 voor te halen. Ik heb gewoon de makkelijkste vraag verpest omdat ik te ver doordacht (was gewoon een simpele maar ietwat onduidelijk geformuleerde toepassingsvraag over 359a Sv voor de liefhebbers). Dat gecombineerd met mijn drang om altijd zo snel mogelijk buiten te staan heeft me wat punten gekost.
Maar ik ben de frustratie eind november waarschijnlijk allemaal al lang weer vergeten.
Als je in het "midden" staat, dan loop je onder de brug door van de UB en dan ga je eerste "straat" links en dan zie je het vanzelf.quote:
Die theatergroep zit er ook dacht ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh, natuurlijk wist ik wat E wasdom van me. Wat zit er eigenlijk nog meer in naast het café, welke faculteit ofzo?
Ik weet waar E is, alleen, de zij-ingang is aan de rechterkant van het gebouw?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je in het "midden" staat, dan loop je onder de brug door van de UB en dan ga je eerste "straat" links en dan zie je het vanzelf.
Ja, ze hadden makkelijk ff een replace Twente with Tilburg kunnen doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Trouwens, bedankt auto voor de master voorlichtingslink. Moet je je voor registreren/aanmelden, dus dat doe ik. Komt er een berichtje te staan of ze mijn gegevens in een database mogen opslaan.. staat er:
"Zo kunnen we u op de hoogte houden van de voorlichtingsdagen die door Universiteit van Twente georganiseerd worden."
Twente? Hoezo copy paste registreer module van een andere uni. Verander alleen even het header logo en je bent klaar, niet even de tekst controleren ofzo
?
Ik ken alleen maar deze ingang, haha, dus ik heb geen idee of het de rechterkant is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet waar E is, alleen, de zij-ingang is aan de rechterkant van het gebouw?
's zomers kun je ook via het terras; rechtsonder op de foto zie je het trappetjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar deze ingang, haha, dus ik heb geen idee of het de rechterkant is.
Maar goed; hoe ik het beschrijf, dan kom je in die zij-ingang
Ooo, ja dat ken ik wel, maar zo ging ik nooitquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
's zomers kun je ook via het terras; rechtsonder op de foto zie je het trappetje
Hehequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Ik zag namelijk niets blauws op die foto. En nu pas herken ik dat rolstoelpad. Komt goed
.
Ik niet, want ik moet werkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Tegan het volgende:
Maar wie komen er dan allemaal?
En hoe laat enzo.
en dan kan oompa het niet meer? ):quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
hetzusjevan is toch niet in Tilburg?
1400!quote:
Kan ze proberen, maar ik vrees dat het dan niet luktquote:
En donderdag. Ben je dan al klaar met alle tentamens?quote:
Nou, kei leuk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zoals ik al zei, wordt het voor mij 14:30 vanwege een verplicht college (Leeronderzoek ftw?).
Nope, ik ben heel de dag op de schaatsbaan te vinden met mijn werkquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En donderdag. Ben je dan al klaar met alle tentamens?
Werk jij op een schaatsbaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, ik ben heel de dag op de schaatsbaan te vinden met mijn werk
Nee, maar ze (GGZ kindjes) hebben een activiteit "dansen op het ijs". Eerst met de kleintjes en daarna met de jongeren.quote:
Ow, tof. Was alweer vergeten dat je daar werktequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze (GGZ kindjes) hebben een activiteit "dansen op het ijs". Eerst met de kleintjes en daarna met de jongeren.
Haha, maakt niet uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ow, tof. Was alweer vergeten dat je daar werkte.
Dan wachten we 5min. Ondanks dat zijn broek kraakt, kan hij wel snel lopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
Maar, als Dr_Strangelove pas 14:30 weg is bij dat college dan kan hij toch niet 14:30 al bij E zijn.
quote:
Haha, wat leuk, mag ik niet meequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit
Morgen ga ik naar het bakkersmuseum en 's middags laser-squashen
Dus we meeten 14:35quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan wachten we 5min. Ondanks dat zijn broek kraakt, kan hij wel snel lopen
Ik wil dit jaar weer!quote:
Wtf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Toet Toet, daar komt de Fok! bus
Laser squashen? Wtfff! Dat wil ik ook. Auto_, jij hebt serieus een leuke bijbaan met zulke activiteitenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit
Morgen ga ik naar het bakkersmuseum en 's middags laser-squashen
de nieuwste, of die site in het algemeen?quote:
Liefje, ik breek al mijn bottenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
Schaatsen is toch toffer.
Edit: Kunnen we geen schaatsmeet houden?
Haha, dat is in Tilburg! Bij de Voltage ofzo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Laser squashen? Wtfff! Dat wil ik ook. Auto_, jij hebt serieus een leuke bijbaan met zulke activiteiten.
De layout vandaag...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
de nieuwste, of die site in het algemeen?
Maar als je alles breekt, hoe ga je dat dan doen met die kindjes?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Liefje, ik breek al mijn botten
[..]
Haha, dat is in Tilburg! Bij de Voltage ofzo?
En ja, leuk hč? Ik werk nu extra bij het activiteitencentrum (even makkelijk gezegd), dus dan mag je leuke dingen doen
Nou, we zijn met 5 kindjes en 2 groepsleiding. Ik weet dat één kindje niet durft, dus ik blijf bij hemquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar als je alles breekt, hoe ga je dat dan doen met die kindjes?
Ik kom er niet vaak genoeg om het verschil te zienquote:
x2quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
Toet Toet, daar komt de Fok! bus
en leuke activiteiten ja bij die baan
Ik ben bang dat mijn broek dan niet het enige is dat kraakt....quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
Schaatsen op natuurijsquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef GlowMouse het volgende:
De hele dag al komen er horden mensen langsgeschaatst, en dan kan je natuurlijk niet achterblijven. Dus ik besloot, getooid met een bivakmuts tegen de kou, een rondje te schaatsen op prachtig donker natuurijs. Langs de kant is het ijs nooit zo heel goed, en bij het opstappen kraakte het dan ook vreselijk en sijpelde er water langs de beschoeiing omhoog zo het ijs op. Maar ik liet me niet tegenhouden en bond mijn schaatsen onder. Het was even onwennig om op schaatsen te staan want sinds april 2004 had ik al niet meer geschaatst, maar al snel had ik de slag weer te pakken. Ongeveer 20 meter uit de kant is een veilig spoor waar vandaag al honderden mensen overheen zijn geschaatst. Via dat spoor ben ik naar de overkant geschaatst. Daar bleken gedurende de dag al flink wat scheuren in het ijs gesprongen te zijn. Ik vreesde dan ook dat er een klein stukje dat rondom afgescheurd was het zou begeven, net zodra ik eroverheen zou schaatsen. Even later bestond het ijs uit zoveel kleine stukjes dat het wel een mozaďek leek. Toch was ik niet bang: er waren zelfs mensen die op het midden van het meer schaatsten, iets wat ik zelf maar één keer in mijn leven gedurfd heb na een lange vriesperiode. Slag voor slag raakte ik alweer dichter bij huis. Boem. Een stukje uit het mozaďek onder één van mijn schaatsen had het toch begeven, en doordat de punt van de betreffende schaats achter de rand van het ontstane gat bleef haken, kwam ik ten val. Gelukkig was de rest van het mozaďek wel sterk genoeg, en had zelfs mijn voet het drooggehouden. Iets voorzichtiger schaatste ik verder over het mozaďek, dat langzaam overging in mooi donker ijs.
Morgen nog eens proberen
spreek ik jou donderdag nog?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik hier zelfs op een kanaal kunnen schaatsen. In totaal iets van 20 kilometer, toen was ik gesloopt omdat ik al jaren niet meer op schaatsen gestaan had.
Pff, respect!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik hier zelfs op een kanaal kunnen schaatsen. In totaal iets van 20 kilometer, toen was ik gesloopt omdat ik al jaren niet meer op schaatsen gestaan had.
Ik ben deze week waarschijnlijk niet in Tilburg te vinden. Moet dus even kijken. Donderdag 14:00 was het?quote:
14.30quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ben deze week waarschijnlijk niet in Tilburg te vinden. Moet dus even kijken. Donderdag 14:00 was het?
pics?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb vorig jaar 100 meter geschaatst, daarna braken m'n (oude) schaatsen af.
Bwahahaha, ik heb hem opgeslagen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nou vooruit, maar ik verwijder 'm zo weer.
-
Bij het naar de kant gaan brak de andere schaats ook af.
Dan kun je net zo goed een screenshot van je dark-elf erop zetten.quote:
ik ben nooit wowverslaafd geweestquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een screenshot van je dark-elf erop zetten.
ervaring?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Verslaafden in self-denial zijn meestal de ergste.
ik ook niet, is van na mijn tijdquote:
toen je het tegen mij zei was je 5 jaar ouderquote:
doet me een beetje denken aan kabouter wesley =)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
En Elftor
http://www.elftor.com/elftor.php?number=90
http://www.elftor.com/elftor.php?number=161
http://www.elftor.com/elftor.php?number=129
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
doet me een beetje denken aan kabouter wesley =)
http://www.dumpert.nl/med(...)sley_betovering.html
Hmmm van de master 5, misschien 1 PhD, en wat betreft studenten van andere universiteiten durf ik niks te zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:20 schreef oompaloompa het volgende:
Hey arjo, weet jij toevallig hoeveel mensen er ongeveer CB gaan volgen? Ik mag meedoen als er plaats is, maar feb heeft voorrang.
Dat zou relaxed zijn, dan zou er nog een plaatsje voor mij over zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmmm van de master 5, misschien 1 PhD, en wat betreft studenten van andere universiteiten durf ik niks te zeggen.
Ik begreep dat er vorig jaar +/- 12 waren, had hij een bovengrens vermeld dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat zou relaxed zijn, dan zou er nog een plaatsje voor mij over zijn
De Nissan Sunny.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Hier weet zeker ook niemand een product/merk dat verbetering nodig heeft en waarvoor ik een marketing proposal kan schrijven? Ik kan echt niks bedenken.
* hetzusjevan koos inspiratieloos.. -_-'.
muis!quote:
ja 10quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat er vorig jaar +/- 12 waren, had hij een bovengrens vermeld dan?
alles goed? Kom je donderdag ook?quote:
In de research master moet je bij veel vakken wekelijks opdrachten maken. Het nakijken daarvan kan rustig een kwartier of half uur per student duren, dus ik vind het niet heel gek dat er een bovengrens is.quote:
Ik ben moderator geweest op een forum van een gamesblad (Power Unlimited). Nuff said denk ik zo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef GlowMouse het volgende:
maar ik was wel goed in Quake 3, Counter-strike en America's Army
Ik weet nog goed dat in de eerste (en enige) Power Unlimited die ik kocht een Mario Kart (zie mijn enige verslaving elders in dit topic) review stond. Mijn god, ik kan er nu nog kwaad om worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben moderator geweest op een forum van een gamesblad (Power Unlimited). Nuff said denk ik zo.
Baas boven baas. Of beter gezegd: nerd boven nerd.
Ach, hij kreeg nog een mooie voldoende.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat in de eerste (en enige) Power Unlimited die ik kocht een Mario Kart (zie mijn enige verslaving elders in dit topic) review stond. Mijn god, ik kan er nu nog kwaad om worden.
A PTAS is an algorithm which takes an instance of an optimization problem and a parameter ε > 0 and, in polynomial time, produces a solution that is within a factor ε of being optimal. For example, for the Euclidean traveling salesman problem, a PTAS would produce a tour with length at most (1 + ε)L, with L being the length of the shortest tour.[1]quote:
alsof ik die allemaal snapquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
Wil je me donderdag die millenniumproblemen uitleggen?
quote:
Ik begon al te twijfelen aan je intelligentiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef GlowMouse het volgende:
ik bedoel: ja natuurlijk, met oplossingen erbij
Tof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef GlowMouse het volgende:
Iemand vertelde me vandaag dat iemand anders mijn bachelorscriptie had geciteerd in zijn masterscriptie.
De winkels beginnen toch ook al twee maanden voor sinterklaas met pepernoten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof.
Waarom heb je een kerstmuts, het is oktober?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |