Het optimaliseren is een typisch probleem voor operations researchquote:
De Sony Touch eReader. Ik doe 'm na twee weken alweer van de hand.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Hier weet zeker ook niemand een product/merk dat verbetering nodig heeft en waarvoor ik een marketing proposal kan schrijven? Ik kan echt niks bedenken.
* hetzusjevan koos inspiratieloos.. -_-'.
Ben je er niet tevreden over?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
De Sony Touch eReader. Ik doe 'm na twee weken alweer van de hand.
Ik wil m'n vader juist zo'n ding cadeau doen met de kerst. Werkt het niet zoals je verwacht had?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
De Sony Touch eReader. Ik doe 'm na twee weken alweer van de hand.
Niet voor het doel dat ik voor ogen heb. Om boeken of soortgelijke teksten te lezen is het prima, maar juist bij collegesheets of pdfjes is het minder. De pdfjes verschillen trouwens ook best veel van elkaar qua leesbaarheid, maar ik heb geen zin om ze vaak zelf aan te passen.quote:
Leren zul je! Hop!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb geen zin om voor m'n tentamen te leren
Ik heb ook nog lopende projectenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Leren zul je! Hop!
Ik heb geen zin om aan 4 projecten te werken.
We zitten in hetzelfde schuitje maatquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog lopende projectendaar gaat mijn vakantie.
nog een roeier nodig?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
We zitten in hetzelfde schuitje maat.
Ik heb donderdag Beginselen van internationaal strafrecht. Colleges waren aardig om te volgen, maar waren niet casus-gericht, en er zijn geen oefententamens of werkcollegeopdrachten voorhanden. Alleen het boek (en wat HC sheets (die op m'n eReader nier goed te lezen zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Klim maar aan boord! Wat moeten jullie nog allemaal doen?
Weet je al welke richting je op gaat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben blij dat ik "nog niet zoveel hoef te doen"
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Weet je al welke richting je op gaat?
Zou ik doen, heeft bij mij veel geholpen die voorlichting in ieder geval.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NeeIk neig nu meer naar gezondheid, maar of ik daar iets mee wil; geen idee. Er is binnenkort een voorlichting o.i.d. dus misschien dat ik daar even naar toe ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |