Ik begreep dat er vorig jaar +/- 12 waren, had hij een bovengrens vermeld dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat zou relaxed zijn, dan zou er nog een plaatsje voor mij over zijn
De Nissan Sunny.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Hier weet zeker ook niemand een product/merk dat verbetering nodig heeft en waarvoor ik een marketing proposal kan schrijven? Ik kan echt niks bedenken.
* hetzusjevan koos inspiratieloos.. -_-'.
muis!quote:
ja 10quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat er vorig jaar +/- 12 waren, had hij een bovengrens vermeld dan?
alles goed? Kom je donderdag ook?quote:
In de research master moet je bij veel vakken wekelijks opdrachten maken. Het nakijken daarvan kan rustig een kwartier of half uur per student duren, dus ik vind het niet heel gek dat er een bovengrens is.quote:
Ik ben moderator geweest op een forum van een gamesblad (Power Unlimited). Nuff said denk ik zo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef GlowMouse het volgende:
maar ik was wel goed in Quake 3, Counter-strike en America's Army
Ik weet nog goed dat in de eerste (en enige) Power Unlimited die ik kocht een Mario Kart (zie mijn enige verslaving elders in dit topic) review stond. Mijn god, ik kan er nu nog kwaad om worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben moderator geweest op een forum van een gamesblad (Power Unlimited). Nuff said denk ik zo.
Baas boven baas. Of beter gezegd: nerd boven nerd.
Ach, hij kreeg nog een mooie voldoende.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat in de eerste (en enige) Power Unlimited die ik kocht een Mario Kart (zie mijn enige verslaving elders in dit topic) review stond. Mijn god, ik kan er nu nog kwaad om worden.
A PTAS is an algorithm which takes an instance of an optimization problem and a parameter ε > 0 and, in polynomial time, produces a solution that is within a factor ε of being optimal. For example, for the Euclidean traveling salesman problem, a PTAS would produce a tour with length at most (1 + ε)L, with L being the length of the shortest tour.[1]quote:
alsof ik die allemaal snapquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
Wil je me donderdag die millenniumproblemen uitleggen?
quote:
Ik begon al te twijfelen aan je intelligentiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef GlowMouse het volgende:
ik bedoel: ja natuurlijk, met oplossingen erbij
Tof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef GlowMouse het volgende:
Iemand vertelde me vandaag dat iemand anders mijn bachelorscriptie had geciteerd in zijn masterscriptie.
De winkels beginnen toch ook al twee maanden voor sinterklaas met pepernoten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof.
Waarom heb je een kerstmuts, het is oktober?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |