SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21
Openingspost
UvT Fok!WikiOp dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Ik doe niet aan rellen, leg uit...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:46 schreef GlowMouse het volgende:
Er was een maand geleden een rel op FOK!, helemaal gemist?
Het voetbalforum hier was een paar dagen dicht omdat alle mods waren opgestapt (nadat een andere mod door FOK! was afgezet vanwege een opmerking die je als mod niet maakt). In die tijd hebben een paar users gauw een ander forum opgezet, waar natuurlijk niks mis mee is, maar hebben ook enkelen FOK! ondergespammed met de url want parasiteren is lekker makkelijk. En net als andere reclame wordt het gewoon weggehaald.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rellen, leg uit...
Nee, dat hoorde je van mij en het gaat om de letters op gebouw K.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Tegan het volgende:
Collega van mij studeert Rechten, master nu. Ik hoorde van hem dat de faculteit van naam is veranderd en dat daarom die letters op dat gebouw (die vorig jaar voor een paar ton geplaatst zijn) vervangen worden.
Nee, nu wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
LJN AE3577 is toch veel makkelijker? had je die al gelezen?
Er zijn vorig jaar helemaal niet voor een paar ton letters geplaatst op Mquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde het ook van mijn collega hoor.
Ik zou de moeite om het te proberen al niet eens nemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik zie nu dat er voor m'n volgende tentamen een stuk of twintig arresten zonder naam zijn voorgeschreven. Dat is voor niet-autisten toch onmogelijk om te onthouden alleen op datum/zaaknummer?
Op het dak staat 'Tilburg University', op 2m boven de grond staat 'Faculty of Economics and Business', alleen dat laatste moet veranderen.quote:
heb je 29 oktober tijd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef Tegan het volgende:
Oh. Wordt tijd dat ik weer eens kom kijken zeg.
Dat kan helemaal nietquote:
Zit wel management nu in de naam!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef arj1o1 het volgende:
TiSEM, die naam zal in het oog springen zeg
TiSEM, Tilburg school of economics and management.quote:
Het #1 onderzoeksinstituut op economisch gebied in NLquote:CentER is a world-class research institute that draws on the academic expertise of some of the most outstanding minds in the field of economics and business. With its international orientation, CentER offers an environment that fosters rigorous academic research across the entire spectrum of economics and business research, while its Research Master and PhD programmes in economics and business research prepare the next generation of economists and business researchers to meet the challenges of the economy of the future.
die moet je uitleggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef oompaloompa het volgende:
glowmouse is op zoek naar het meest flexe sletje?
het was toch al duidelijk wie de nerd is hier?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:56 schreef oompaloompa het volgende:
Het is weer duidelijk wie er echt hip zijn hier
wiskunde is niet goed genoeg meer?quote:
het is weer duidelijk wie geen uitleg wil gevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:56 schreef oompaloompa het volgende:
Het is weer duidelijk wie er echt hip zijn hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |