Wat is je CB status of is daar dat marktonderzoek voor?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Reminds me, ik moet nog een keer een master voorlichting bezoeken, maar ik ben altijd slecht op de hoogte van wanneer die zijn. Ik had gehoopt in november ergens een keer maar zal wel niet, kan met de search iig zo snel ff niks vinden op de uvt site.
Ja, dat zei je inderdaad, dus dat is wel een goede optiequote:Op maandag 26 oktober 2009 17:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zou ik doen, heeft bij mij veel geholpen die voorlichting in ieder geval.
http://www.uvt.nl/masterk(...)/voorlichtingsdagen/ ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Reminds me, ik moet nog een keer een master voorlichting bezoeken, maar ik ben altijd slecht op de hoogte van wanneer die zijn. Ik had gehoopt in november ergens een keer maar zal wel niet, kan met de search iig zo snel ff niks vinden op de uvt site.
Wat gaan jullie precies onderzoeken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zei je inderdaad, dus dat is wel een goede optieIk moet wel zeggen dat ik door PPO ook weer enthousiast ben voor de Sociale kant.
Ja, zal ik doen! Je mag straks ook wel een proefpersoon-uurtje doen hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:17 schreef oompaloompa het volgende:
Dank dames voor t invullen
En klinkt leuk automatic, hou me op de hoogte
wow netjes, gefeliciteerd!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb de winkelvraag ook even beantwoord.
Net m'n eerste mastertentamen terug. Het goed nieuws is dat ik nog cum laude sta (want een 8,5), het slechte dat dit waarschijnlijk het makkelijkste tentamen van de master was.
Tegan krijgt geen bedankje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
ook bedankt
zo even 6 replys tussendoor gemist, dat was @ glowmouse
Ik kan je niet helpen, want ik ben ook iets later: ik heb een (verplicht) werkcollege van 12:45 tot 14:30.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Tegan het volgende:
He, over jullie meet. Ik wil misschien toch wel komen. Maar kunnen we niet ergens meeten en dan samen naar E gaan, of voor E en dan naar binnen gaan, maar dat is misschien maar raar. Want ik ben daar nog nooit geweest enzo. En dan kom ik daar zo binnen zoekend enzo
.
Ga je hem nog herkansen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb de winkelvraag ook even beantwoord.
Net m'n eerste mastertentamen terug. Het goed nieuws is dat ik nog cum laude sta (want een 8,5), het slechte dat dit waarschijnlijk het makkelijkste tentamen van de master was.
Tegan is toch ook een dame?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |