Waar ben je dan als je die ingang neemt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
Als je via de zij-ingang naar binnen gaat, zit je niet gelijk in het café. We kunnen daar wachten, daar zijn nooit zoveel mensen
In een halquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar ben je dan als je die ingang neemt?
Die postte daarna pas hier. Maar zie nu pas dat ze hem al tijden daarvoor had ingevuld.quote:
Ik ga morgen wel foto's nemenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar ben je dan als je die ingang neemt?
oompaloompa was te snel met reageren hierquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die postte daarna pas hier. Maar zie nu pas dat ze hem al tijden daarvoor had ingevuld.
[..]
Ik ga morgen wel foto's nemen
Waar is die zij-ingang dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Daar vooraan is het café, maar achter die glazen wand is een hal
Ik zou het bijna doen, want hier is eigenlijk wel een 10 of tenminste een 9,5 voor te halen. Ik heb gewoon de makkelijkste vraag verpest omdat ik te ver doordacht (was gewoon een simpele maar ietwat onduidelijk geformuleerde toepassingsvraag over 359a Sv voor de liefhebbers). Dat gecombineerd met mijn drang om altijd zo snel mogelijk buiten te staan heeft me wat punten gekost.quote:
Gewoon, aan de zijkant. Je ziet dan duidelijk een glazenhal en een opstapje (precies zoals op de foto. Die foto is vanaf de Menza genomen zeg maar.quote:
Bij dat glazen stuk. Onder het blauwe bordje zie je de stoep al oplopen voor mensen met een roelstol.quote:
Strafrecht ook nog eens dat je fout hadquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen, want hier is eigenlijk wel een 10 of tenminste een 9,5 voor te halen. Ik heb gewoon de makkelijkste vraag verpest omdat ik te ver doordacht (was gewoon een simpele maar ietwat onduidelijk geformuleerde toepassingsvraag over 359a Sv voor de liefhebbers). Dat gecombineerd met mijn drang om altijd zo snel mogelijk buiten te staan heeft me wat punten gekost.
Maar ik ben de frustratie eind november waarschijnlijk allemaal al lang weer vergeten.
Als je in het "midden" staat, dan loop je onder de brug door van de UB en dan ga je eerste "straat" links en dan zie je het vanzelf.quote:
Die theatergroep zit er ook dacht ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh, natuurlijk wist ik wat E wasdom van me. Wat zit er eigenlijk nog meer in naast het café, welke faculteit ofzo?
Ik weet waar E is, alleen, de zij-ingang is aan de rechterkant van het gebouw?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je in het "midden" staat, dan loop je onder de brug door van de UB en dan ga je eerste "straat" links en dan zie je het vanzelf.
Ja, ze hadden makkelijk ff een replace Twente with Tilburg kunnen doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Trouwens, bedankt auto voor de master voorlichtingslink. Moet je je voor registreren/aanmelden, dus dat doe ik. Komt er een berichtje te staan of ze mijn gegevens in een database mogen opslaan.. staat er:
"Zo kunnen we u op de hoogte houden van de voorlichtingsdagen die door Universiteit van Twente georganiseerd worden."
Twente? Hoezo copy paste registreer module van een andere uni. Verander alleen even het header logo en je bent klaar, niet even de tekst controleren ofzo
?
Ik ken alleen maar deze ingang, haha, dus ik heb geen idee of het de rechterkant is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet waar E is, alleen, de zij-ingang is aan de rechterkant van het gebouw?
's zomers kun je ook via het terras; rechtsonder op de foto zie je het trappetjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar deze ingang, haha, dus ik heb geen idee of het de rechterkant is.
Maar goed; hoe ik het beschrijf, dan kom je in die zij-ingang
Ooo, ja dat ken ik wel, maar zo ging ik nooitquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
's zomers kun je ook via het terras; rechtsonder op de foto zie je het trappetje
Hehequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Ik zag namelijk niets blauws op die foto. En nu pas herken ik dat rolstoelpad. Komt goed
.
Ik niet, want ik moet werkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Tegan het volgende:
Maar wie komen er dan allemaal?
En hoe laat enzo.
en dan kan oompa het niet meer? ):quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
hetzusjevan is toch niet in Tilburg?
1400!quote:
Kan ze proberen, maar ik vrees dat het dan niet luktquote:
En donderdag. Ben je dan al klaar met alle tentamens?quote:
Nou, kei leuk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zoals ik al zei, wordt het voor mij 14:30 vanwege een verplicht college (Leeronderzoek ftw?).
Nope, ik ben heel de dag op de schaatsbaan te vinden met mijn werkquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En donderdag. Ben je dan al klaar met alle tentamens?
Werk jij op een schaatsbaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, ik ben heel de dag op de schaatsbaan te vinden met mijn werk
Nee, maar ze (GGZ kindjes) hebben een activiteit "dansen op het ijs". Eerst met de kleintjes en daarna met de jongeren.quote:
Ow, tof. Was alweer vergeten dat je daar werktequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze (GGZ kindjes) hebben een activiteit "dansen op het ijs". Eerst met de kleintjes en daarna met de jongeren.
Haha, maakt niet uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ow, tof. Was alweer vergeten dat je daar werkte.
Dan wachten we 5min. Ondanks dat zijn broek kraakt, kan hij wel snel lopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
Maar, als Dr_Strangelove pas 14:30 weg is bij dat college dan kan hij toch niet 14:30 al bij E zijn.
quote:
Haha, wat leuk, mag ik niet meequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit
Morgen ga ik naar het bakkersmuseum en 's middags laser-squashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |