Dus we meeten 14:35quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan wachten we 5min. Ondanks dat zijn broek kraakt, kan hij wel snel lopen
Ik wil dit jaar weer!quote:
Wtf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Toet Toet, daar komt de Fok! bus
Laser squashen? Wtfff! Dat wil ik ook. Auto_, jij hebt serieus een leuke bijbaan met zulke activiteitenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit
Morgen ga ik naar het bakkersmuseum en 's middags laser-squashen
de nieuwste, of die site in het algemeen?quote:
Liefje, ik breek al mijn bottenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
Schaatsen is toch toffer.
Edit: Kunnen we geen schaatsmeet houden?
Haha, dat is in Tilburg! Bij de Voltage ofzo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Laser squashen? Wtfff! Dat wil ik ook. Auto_, jij hebt serieus een leuke bijbaan met zulke activiteiten.
De layout vandaag...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
de nieuwste, of die site in het algemeen?
Maar als je alles breekt, hoe ga je dat dan doen met die kindjes?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Liefje, ik breek al mijn botten
[..]
Haha, dat is in Tilburg! Bij de Voltage ofzo?
En ja, leuk hè? Ik werk nu extra bij het activiteitencentrum (even makkelijk gezegd), dus dan mag je leuke dingen doen
Nou, we zijn met 5 kindjes en 2 groepsleiding. Ik weet dat één kindje niet durft, dus ik blijf bij hemquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar als je alles breekt, hoe ga je dat dan doen met die kindjes?
Ik kom er niet vaak genoeg om het verschil te zienquote:
x2quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
Toet Toet, daar komt de Fok! bus
en leuke activiteiten ja bij die baan
Ik ben bang dat mijn broek dan niet het enige is dat kraakt....quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
Schaatsen is toch toffer.
Edit: Kunnen we geen schaatsmeet houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |