Geen last van. Ik weet niet waar je interesses liggen, maar callcenter en helpdesk werk is poulair onder die leeftijd, zeker omdat dat goed verdient. Winkelwerk in de kleinere winkels kan je beter een 19jarige hebben dan een 15 jarige. Promotiewerk in de stad is ook leuk als je mondig bent.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien is het een idee om het andere topic ook te sluiten als je hier een centraal topic voor maakt?
Ik heb overigens op het moment geen baantje, omdat 19-jarigen niet echt gewild zijn.
Callcenter en helpdesk ben ik geen type voor, ik ben te snel geïrriteerd. Winkelwerk ben ik hier al aan het solliciteren, maar ik krijg steevast het antwoord "Je bent te oud" te horen, dus dan ben je al gauw afgebrand. En promotiewerk vind ik niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen last van. Ik weet niet waar je interesses liggen, maar callcenter en helpdesk werk is poulair onder die leeftijd, zeker omdat dat goed verdient. Winkelwerk in de kleinere winkels kan je beter een 19jarige hebben dan een 15 jarige. Promotiewerk in de stad is ook leuk als je mondig bent.
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de winkel wilt werken moet je het niet proberen bij de AH of een andere grote keten. Probeer eerder de kleine winkeltjes, of als je je in techniek interesseert winkels als Maxwell, Dixons, Dynabyte, Praxis, Gamma en dergelijke. Daar willen de klanten niet door een snotneus van 15 worden geholpen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Callcenter en helpdesk ben ik geen type voor, ik ben te snel geïrriteerd. Winkelwerk ben ik hier al aan het solliciteren, maar ik krijg steevast het antwoord "Je bent te oud" te horen, dus dan ben je al gauw afgebrand. En promotiewerk vind ik niks.
Ik probeer het ook niet de AH, want daar kom ik vandaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de winkel wilt werken moet je het niet proberen bij de AH of een andere grote keten. Probeer eerder de kleine winkeltjes, of als je je in techniek interesseert winkels als Maxwell, Dixons, Dynabyte, Praxis, Gamma en dergelijke. Daar willen de klanten niet door een snotneus van 15 worden geholpen.
Je probeerde zeker bij de C1000 ..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik probeer het ook niet de AH, want daar kom ik vandaan.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
18, ¤20 per uur, naast studie. Ongeveer 5 tot 10 uur per week. Daarbij nog een baantje van ¤10 per uur, max 5u per week
IT
die van 20 is applicatiebeheer vanaf thuis, die van 10 is echt bij een bedrijf, en dat is echt van alles. support, aan servers kloten, beheer etc. dat gaat helaas stoppen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Programmeren of netwerkbeheer? (of iets anders)
Dat hoef ik niet te doen. Sterker nog, dat mag ik niet eens (gelukkigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
@pinkerton, hoe zit het verder kwa verzorging van de oudjes, is daar ander personeel voor?
Iets in de horeca?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:58 schreef Tacobell het volgende:
15-18 : Ochtendkrant met o.a. de Telegraaf, Volkskrant, AD.
Ik heb het pasgeleden eindelijk opgezegd moet helaas alleen nog even doorwerken voor het opzegtermijn.
Ik verdiende ongeveer 8 euro per ochtend en dan liep ik ongeveer 1 tot anderhalf uur.
Vanwege mijn huidige stage ben ik alleen 's avonds vanaf 6 uur thuis dus ik denk dat de enigste optie vakkenvullen wordt.
Of kan iemand mij nog wat anders aanraden voor in de avond?
Promotie bij de McDonalds is net zoiets als de knapste vrouw op een homofeest?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:44 schreef Yannick567 het volgende:
12-13 folderwijk
13-14 streekblad
15-18/heden mcdonald's
laatstgenoemde werk ik nu bijna 3 jaar, mcdonald's staat wel bekend om minimumminimumloon inderdaad, zou best wat meer willen verdienen/care, promotie inzicht dus komt goed
wat grappigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef Len93 het volgende:
[..]
Promotie bij de McDonalds is net zoiets als de knapste vrouw op een homofeest?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
Woon je in Kaatsheuvel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:58 schreef _Loki het volgende:
12 jaar
tomaten plukken, van 8 tot 12 iedere zaterdagochtend, iets van 3 euro per uur
13-15 jaar
schoonmaken bij een kantoor (5,- per uur), dat deed ik zo'n 1,5 uur per week.
16 jaar
Bij de Efteling in een restaurant (3,30 per uur)
Nu:
Ik weet niet of het ook geld als bijbaan, maar ik verdien er wel wat mee :]
Ik promoot mijn opleiding voor school, door meelopers van de middelbare mee te nemen voor een dagje (10,- per dag) of mee te helpen met een open dag (8,- per uur). Ik kan ook mee gaan helpen bij voorlichtingen op een middelbare school, 2x half uur voorlichten samen met een andere student (8,- per uur, 4,- per reisuur + reiskostenvergoeding).
Ik zat bij DistriQ vroeger, niet ontevreden overquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:03 schreef Mirel het volgende:
Welke organisatie is het beste om folders/kranten te delen? Ik zag er een staan van de netwerkvsp, maar dat is dan vanaf 13 jaar, en ze doen maar aan 1 dag in de week voor 100 in de maand.
Bij andere dingen zoals telegraaf bezorgen oid heb je dan gelijk meer dagen in de week
Ikquote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Pinkerton het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die niet bij de AH werken?
kies mij!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Pinkerton het volgende:
Misschien moet je vragen wie er niet in een supermarkt werkenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Pinkerton het volgende:
Whehe ik verdien als 17 jarige nog meer dan jij (ben vakkenvuller)quote:Op donderdag 5 november 2009 11:56 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
kies mij!
20 jaar werk bij Super de Boer
ben vulploegleider
verdien 6,15 p. u.
Oftewel weinig
Het geeft niets hoor, goed dat je je er niet voor schaamt!quote:
quote:TS begint, over een bijbaan in het verleden:
Leeftijd: 16
Job: Serveerster
Loon: 4 euro per uur (+ fooi)
Tijd: +/- 12 uur per week
men, bijna 1000 euro de pleuro per maand, lekker bijverdienen danquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:18 schreef Fosfolipide het volgende:
Leeftijd: 19
Job: Croupier
Loon: 12 euro per uur (+ fooi, + toeslagen vanaf 21.00 tot 03.00)
Tijd: +/- 20 uur per week
Op je 16e? Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op zondag 6 december 2009 18:01 schreef Janpietklaas het volgende:
Job: Tuinder
Loon: 4,50 per uur, toen ik nog 15 was verdiende ik 3,75
Tijd: Zaterdagochtend en in de vakanties gewoon doordeweeks
Wtf? Zoveel verdient ie echt niet hoor. Op me 16de verdiende ik 11,50 p/uquote:Op zondag 6 december 2009 21:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op je 16e? Hoe krijg je dat voor elkaar.
11.50?quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Wtf? Zoveel verdient ie echt niet hoor. Op me 16de verdiende ik 11,50 p/u
Gast!quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Wtf? Zoveel verdient ie echt niet hoor. Op me 16de verdiende ik 11,50 p/u
niet als je geen "normaal" baantje hebt zoals vakkenvuller....quote:Op zondag 6 december 2009 21:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast!Dat is een soort van onmogelijk.
Goh.quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
niet als je geen "normaal" baantje hebt zoals vakkenvuller....
Afwas/Keukenhulp bij gehandicapten organisatie.quote:Op zondag 6 december 2009 21:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
11.50?
Wat heb je toen voor werk gedaan als ik vragen mag?
Wat doe je zoal? Kun je er meer over vertellen, bijvoorbeeld hoe je erop gekomen bent om het te gaan doen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef Babblefish het volgende:
Ik heb een klein bedrijfje en verdien omgerekend zo'n ¤20,- p/u. Dat is als 17-jarige heel netjes dacht ik zo!
Hm, omgerekend verdien ik dan 100 euro per uur met zwart wekquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef Babblefish het volgende:
Ik heb een klein bedrijfje en verdien omgerekend zo'n ¤20,- p/u. Dat is als 17-jarige heel netjes dacht ik zo!
Ik verdiende op mijn 16e al 130 euro per maand ofzo bij de AH.quote:Op maandag 21 december 2009 12:12 schreef blckbb het volgende:
Sinds kort werk ik 4.5 uur per week bij de Albert Heijn = 18 uur per maand = ongeveer 70 euro per maand
En nu ook nog een baantje als postbezorger bij de Netwerk VSP erbij waarmee ik ongeveer 22,50 per week ga verdienen (afhankelijk van het aantal poststukken ,maar dit is gemiddeld. Nu met de kerstvakantie verdien ik misschien nog geen 10tje). Maandelijks ''inkomen'' van ongeveer 160 euro dus, best netjes voor mijn leeftijd vind ik
We hoeven hier geen bijbaantjes of verdiensten af te gaan kraken hequote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik verdiende op mijn 16e al 130 euro per maand ofzo bij de AH.
Ik vind het alleen maar apart. En laat me reageren als ik wil.quote:Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hoeven hier geen bijbaantjes of verdiensten af te gaan kraken he!
Volgens mij begrijp je BT verkeerd. Natuurlijk mag je reageren, en je mag het apart vinden. Het ging meer om de manier waarop je het zei. Het leek erop alsof je dinges uitlachte vanwege zijn -in jouw ogen- lage/weinige/slechte loon. Je mag het weinig vinden, maar verwoord het dan ff iets normaler.quote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar apart. En laat me reageren als ik wil.
Dinges.quote:Op maandag 21 december 2009 @ 15:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je BT verkeerd. Natuurlijk mag je reageren, en je mag het apart vinden. Het ging meer om de manier waarop je het zei. Het leek erop alsof je dinges uitlachte vanwege zijn -in jouw ogen- lage/weinige/slechte loon. Je mag het weinig vinden, maar verwoord het dan ff iets normaler.
Senk joe
Hoeveel uur werkte je dan?quote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar apart. En laat me reageren als ik wil.
Uhm, lag er aan. Soms 4 uur, soms 6 uur, soms 8 uur. Meestal 6 uur. Maar dan nog vind ik 70 euro heel weinig.quote:
Ik ben 17 en werk 9 uur per week bij ah waarvan 6 op zondag (dubbel uitbetaald). Krijg zo een 300 eurie per maandquote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik verdiende op mijn 16e al 130 euro per maand ofzo bij de AH.
Mooi inkomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:51 schreef Granaatappel het volgende:
Leeftijd: 17
Job: Cassier (kassa medewerker) bij EM-TÉ supermarkten
Loon: ¤6,12 netto per uur
(4 euro toen ik 16 was, 5 euro toen ik 17 werd, 6 euro toen ik er een jaar werkte)
Tijd: +/- 8 uur per week, soms zondagen (dubbel betaald) en vakanties.
Ja, ik was dan ook al weg bij de AH voor die op zondag open ging.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:11 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik ben 17 en werk 9 uur per week bij ah waarvan 6 op zondag (dubbel uitbetaald). Krijg zo een 300 eurie per maand
Hoe oud was je daar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:15 schreef HeartCrash het volgende:
Ik heb nog afwasser geweest in een restaurant ik verdiende 6 euro per uur daar ben ik met gestopt omdat het veel te weinig verdiende
heb van de zomer kerseplukker geweest kreeg ik 7 uur per uur voor een maand en een half te werken
Bij de mac zeker?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe oud was je daar?
Ik was ook af ben 16 en verdien nog net geen ¤3,00
Hé wat leukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef PuffPuff het volgende:
Job: Efteling
Loon: 4,00 per uut
Tijd: 8/10 uur p week
wtf oppasser voor kinderen van 11, 12 jaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef _Loki het volgende:
[..]
Nou ik heb in ieder geval veel verdient, 20 euro voor 5 uurtjes
Maar, de kinderen zijn best.. raar. Want de oudste is 12 en heeft epilepsie en is heel afwezig, luidruchtig en vind zichzelf grappig. Dus hij luistert niet echt.
De middelste is 11 en luistert best goed, maar die heeft overal een reden voor om het níet te doen. En dat is best irritant.
De jongste is best schattig, en die doet meestal wel wat je zegt, en, die ken ik niet goed want die was maar 1 uurtje wakker.
Die kunnen écht niet alleen thuis zijn, als dat zo is dan brandt het huis nog af.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:39 schreef ReWout het volgende:
[..]
wtf oppasser voor kinderen van 11, 12 jaar
Bedoel je in de vorm van een servicedesk of helpdesk?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Adames het volgende:
Nieuw baantje: servicemedewerker bij een semi-overheid instelling
10 euro per uur.
19 jaar
Ik vraag me dan altijd af wat je in godsnaam nog kan doen met 11 euro?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef blckbb het volgende:
Eventjes melden dat ik mijn werk bij Netwerk VSP heel tof vind. Verdient niet super en in de vakantie kan ik ook nog wel moeilijkheden krijgen, maar ik mag zelf inplannen en het verdient uiteindelijk toch meer dan mijn andere baantje bij de Albert Heijn. Deze week 11 euro verdient voor 2 uurtjes werk, voor een 16-jarige stiekem toch wel lekker
Kratje bier kopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat je in godsnaam nog kan doen met 11 euro?
Als bijbaanquote:
Is 44 euro per maandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat je in godsnaam nog kan doen met 11 euro?
In de IT termen is een servicedesk iets wat de problemen voor blijft. Helpdesk iets wat achteraf oplost.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:05 schreef Xavi. het volgende:
[..]
Bedoel je in de vorm van een servicedesk of helpdesk?
Heb toen ik 13 was ofzo ook bij Netwerk VSP 1x die gesealde foldertjes rondgebracht, voor 6 euro nog wat en echt een heel hoop gekut met rondbrengen enzo echt zware kinderarbeid is dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef blckbb het volgende:
Eventjes melden dat ik mijn werk bij Netwerk VSP heel tof vind. Verdient niet super en in de vakantie kan ik ook nog wel moeilijkheden krijgen, maar ik mag zelf inplannen en het verdient uiteindelijk toch meer dan mijn andere baantje bij de Albert Heijn. Deze week 11 euro verdient voor 2 uurtjes werk, voor een 16-jarige stiekem toch wel lekker
Netwerk VSP is ook geadresseerde reclamebezorging en dat verdient net iets meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:50 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Heb toen ik 13 was ofzo ook bij Netwerk VSP 1x die gesealde foldertjes rondgebracht, voor 6 euro nog wat en echt een heel hoop gekut met rondbrengen enzo echt zware kinderarbeid is dat.
Verdien nu 6 euro per uur bij supermarkt en ben 17 dus gaat lekker nu
Kevin, ben jij dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef PuffPuff het volgende:
Job: Efteling
Loon: 4,00 per uut
Tijd: 8/10 uur p week
Is dat wettelijk geregeld of per winkel?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:26 schreef RaakKinderCola het volgende:
Job: Beetje verkopen, vullen, magazijn dingen bij Media Markt
Centjes: 2,92 netto per uurWil meer geld, maar ik krijg wel 33,3% toeslag als ik 's avonds werk (18-21 uur)
Tijd: 10 uur/week
Nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:07 schreef Wesleyz het volgende:
Beetje handellen in alles wat los of vast zit
Loon: Net hoeveel ik te investeren heb
Wil meestal van wat ik inkoop minstends de helft winst
Zoals nu verkoop ik 'dingen' van een inkoop van 80 euro
voor 125 euro loopt aardig lekker in 2 dagen al 5 verkocht
Dus 45 -5 verzendkosten = 40 winst
40x5=200
Sneller kun je het niet verdienen
Ik denk dat er een reden is dat die dat niet eerder zeiquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef montanl het volgende:
[..]
Nu maak je mij nieuwsgierig![]()
gaat het dan om de BjörnBorg boxen van marktplaatsof hele andere shizzle van wat grotere waarde 'n
en hoe kom je op de ideeën om iedere keer zo'n product te vinden?
Ik hoor het graag:P
per winkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Is dat wettelijk geregeld of per winkel?
Maar dan ben je dus wel illegaal bezig..quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef Granaatappel het volgende:
Als je veel geld wilt verdienen gewoon naar focalprice.com / dealextreme.com, daar je shit inkopen voor weinig en in Nederland voor veel verkopen. Gewoon dingen uitzoeken die mensen graag willen en die hier in NL dus erg duur zijn.
Had via andere site eens van die nep Ray-Bans (niet van echt te onderscheiden BTW!!!) ingekocht en echt dik harde winst op gemaakt. Die dingen kosten in NL iets van 100 euro ofzo ik kocht die dan voor 9 euro en verkocht die voor zo'n 40 euro, zeer rendabel.
Wie gaat mij aangeven? Ik verkoop aan scholieren, niet op Marktplaats.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus wel illegaal bezig..
Ja, van die kleine klusjes bij mensen zijn idd wel een goed idee.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef Granaatappel het volgende:
Dertien is erg jong en dan mag je nog niet in een supermarkt werken (officieel).
Autowassen etc? Werk onder contract is dan nog niet mogelijk naar mijn weten.
Heb het nog even gecheckt, maar inderdaad, alleen folderwerk bij Netwerk VSP / Interlanden etc.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:17 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Ja, van die kleine klusjes bij mensen zijn idd wel een goed idee.
Hier werken wel 14-jarigen bij de AH.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:50 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Heb het nog even gecheckt, maar inderdaad, alleen folderwerk bij Netwerk VSP / Interlanden etc.
Op je 14e kun je bij AH en andere supermarkten ook nog niet terecht, zover ik weet accepteren ze bij C1000 wél 14-jarigen.
14?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Hier werken wel 14-jarigen bij de AH.
Bij ons bij de c1000 nemen ze alleen nog maar 14 jarige aan.quote:
Supermarkt, Albert Heijn krijg je vakantiegeld en winstuitkering over 12 maanden. Ik heb de afgelopen maand als 16-jarige bijna 5 euro per uur verdientquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:23 schreef Foxio het volgende:
`Hmmm werk nu al paar maanden in een callcenter voor enquetes. Verdien 5,20 per uur. en ik ben 17 jaar oud. Word in Juni 18 jaar. Alleen via dat callcenter werk ik volgens een 0-uren contract. En sinds kerst is er geen werk meer. En geen werk = geen geld. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iets anders, geen supermarkt maar wel iets waar ik toch 4 euro per uur minimaal aan over hou. Ik ga niet voor 2,85 per uur in Men at Work werken o.i.d
Weet iemand iets beters?
Bijv. een Mediamarkt, Belcompany, Vodafone, T-mobile etc. hoe oud moet je daarvoor zijn?
Subway e.d. is ook weer minimumloon he? Zijn er eigenlijk 'originele' baantjes ofzo die je kan doen als 17 jarige?
Collegaquote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef Puala het volgende:
Netwerk VSP momenteel, maar ben nog op zoek
Welk gedeelte aan "Geen supermarkt meer" is lastig voor je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Supermarkt, Albert Heijn krijg je vakantiegeld en winstuitkering over 12 maanden. Ik heb de afgelopen maand als 16-jarige bijna 5 euro per uur verdient
Jonge met die werktijden en je leeftijd kan je bij iedere winkel werken die je wilt. Free Record Shop misscien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Foxio het volgende:
[..]
Welk gedeelte aan "Geen supermarkt meer" is lastig voor je?
Heb namelijk al een ruim jaar bij Albert Heijn gewerkt en daarvoor een half jaar bij de Lidl, ik heb het supermarktenbestaan wel gezien.
Iemand nog andere opties? Bioscopen zal vooral avond zijn he? Gaat mij voornamelijk om 2 dagen van 9 tot 6 ofzo.
serieus, WTFquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:20 schreef JFKennedy het volgende:
Ik heb meerdere baantjes gehad, hier een kleine opsomming:
Leeftijd: 14-15
Werk: Kranten lopen
Uurloon: 7,50 voor ongeveer 1.5 uur (1x per week)
Leeftijd: 17-18
Werk: Horeca bij het Dolfinarium
Uurloon: 1,92 netto/3,25 bruto op 18-jarige leeftijd
Leeftijd: 16-18 (heden)
Werk: C1000 Vulploeg
Uurloon: 4,53 netto op 18-jarige leeftijd
Leeftijd: 18 (heden)
Werk: Markt (groenten en fruit)
Uurloon: 5,40
Succesquote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef _Loki het volgende:
Ik ga morgen solliciteren bij een koffietentje, ben benieuwd!
cool, mag je op je 14e al in de horeca.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:42 schreef WinnieDePoeh het volgende:
Leeftijd: 14;
Job: tja, een baantje in de horeca waar ik alles moet doen: van dingen schoonmaken tot afrekenen, van afwassen tot serveren;
Loon: 3,50 euro per uur (+ fooi);
Tijd: 3,5 uur per week.
Ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
cool, mag je op je 14e al in de horeca.
Haha, precies. Ik krijg ook niets bruto of netto, maar gewoon geld aan het eind van die dag. Is vrij lekker verdienen zo.quote:
Je weet toch zelf wel 't beste wat je kan met een diploma dat je zelf behaald hebquote:Op zondag 11 april 2010 22:53 schreef dralion13 het volgende:
over een half jaar moet ik weg bij albert heijn (werk ik er drie jaar) en wil hierna graag iets anders gaan doen dan vakkenvullen. Ik wil niet in de horeca, heb geen bromfietscertificaat en heb dan nog geen rijbewijs. ik heb wel een elementair-boekhoud diploma.
wat raden jullie mij aan?
Succesquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Morgen mijn eerste officiële dag bij een restaurant in de bediening.
Ik ben 19 en ik heb geen idee wat ik ga verdienen, dat krijg ik morgen te horen.
Prima geregeld tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:29 schreef Berndje het volgende:
Leeftijd: 15 heden
Werk: plantsoendienst (niet lachen)
Uurloon: 6,00
Dat verdient dan weer minderquote:Leeftijd: 16 - heden
Werk: vulploeg Super de Boer (FTW)
Uurloon: 3,50
Ik weet waar ik ga werken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:29 schreef Berndje het volgende:
Leeftijd: 15 heden
Werk: plantsoendienst (niet lachen)
Uurloon: 6,00
Leeftijd: 16 - heden
Werk: vulploeg Super de Boer (FTW)
Uurloon: 3,50
Dan doe je over 10 weken toch gewoon van 'ooh nee ik moet ineens verhuizen ik wist nergens vanquote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef _Loki het volgende:
Ik wil een bijbaantje, maar ik ga over een week of 10 waarschijnlijk verhuizen en ik denk niet dat iemand me voor zo weinig tijd wilt
Ja is wel leuk, ik mag zelf mijn tijden indelen en als het ook nog lekker weer isquote:
Regel 1, kom op tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Morgen solligesprek voor vakkenvuller. Moet ik me dr veel bij voorstellen of niet? :$
Kay. En voor rest gewoon normale kleren enzo? Beleeft zijn, eerlijk zijn... En uhm... Geen rare dingen zoals veters aan je broek hangen (heb ik nl :$)quote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Regel 1, kom op tijd.
Dan komt alles goed.
Komt wel goed, niet zomaar in een oud shirtje gaan. Beleefd zijn uiteraardquote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kay. En voor rest gewoon normale kleren enzo? Beleeft zijn, eerlijk zijn... En uhm... Geen rare dingen zoals veters aan je broek hangen (heb ik nl :$)
Dat word al probleempje :p. Dat slapen xd. Morgen vroeg op. Veel koffie dus voordat ik weg ga :p. Komt wel goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Komt wel goed, niet zomaar in een oud shirtje gaan. Beleefd zijn uiteraard, je toekomstige werkgever wilt ook dat je beleefd doet tegen klanten
.
En slaap lang genoeg
bij mij is't ook goed gekomen, toen ik net van de schoffel kwam voor sollicitate ^^quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Dat word al probleempje :p. Dat slapen xd. Morgen vroeg op. Veel koffie dus voordat ik weg ga :p. Komt wel goed.
Heb je het op je 15e tegenwoordig te druk met hyfes en tmf kijken? toen ik 15 was werkte ik juist in de avonden in een supermarktquote:Op zondag 2 mei 2010 10:11 schreef Granaatappel het volgende:
Veel supermarkten willen geen 15-jarigen omdat die niet ingezet kunnen worden in de avondtijden.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:15 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Heb je het op je 15e tegenwoordig te druk met hyfes en tmf kijken? toen ik 15 was werkte ik juist in de avonden in een supermarkt
Ik denk dat je op weinig plaatsen meer zult verdienen dan het minimumloon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef RaakKinderCola het volgende:
Mediamarkt, verkoper afdeling Foto/Video
Tijd: 3-12 uur,
Loon: 2,95 netto![]()
Wel leuk werk, maar het verdient zo weinig. Ondanks dat blijf ik er nog wel een tijdje werken, zou niet weten wat ik anders moet? (wat ook leuk is, én meer verdiend?)
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef Maaslander het volgende:
Ik werk momenteel in de kas, tomaten om precies te zijn. ¤3,50 per uur, 15 jaar.. Hier mag ik mezelf mee gelukkig prijzen, nietwaar?
Werkt weer.quote:
Hmm misschien :quote:Op maandag 24 mei 2010 13:08 schreef Sweet_Girl het volgende:
ik ben 11 jaar.. kan ik dan ookal een bijbaantje hebben??
Laat via je grotere broer of zus een krantenwijk aanleverenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:08 schreef Sweet_Girl het volgende:
ik ben 11 jaar.. kan ik dan ookal een bijbaantje hebben??
Of mamma/pappa.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Laat via je grotere broer of zus een krantenwijk aanleveren
Netjes!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:30 schreef whissle het volgende:
17 jaar
Magazijnmedewerker
¤8,- netto per uur
10 uur in de week.
Niet slechtquote:Op zondag 30 mei 2010 23:30 schreef whissle het volgende:
17 jaar
Magazijnmedewerker
¤8,- netto per uur
10 uur in de week.
horeca.......................quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef Frankii het volgende:
Tijdje geleden aangenomen voor een baan als barmedewerker. Ik zou na mijn eerste dag werken te horen krijgen wat mijn uurloon is. Nu is gebleken dat ik voor 7.5 uur werk, ongeveer 38 euro heb gehad. Dat is iets meer dan 5 euro per uur.
Ik ga maar eens babbelen over een hoger uurloon, want werken tot diep in de nacht in het weekend voor 5 euro per uur vind ik veel te weinig. En anders maar op zoek naar een andere baan.
Mijn broertje van 17, 2 jaar jonger dan ik, verdient meer bij de supermarktl. Slaat toch nergens opquote:
Werken in de supermarkt is uitbuiterij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn broertje van 17, 2 jaar jonger dan ik, verdient meer bij de supermarktl. Slaat toch nergens op.
En de meneer hierboven verdient ook ongeveer evenveel en is 3 jaar jonger...
Ik werk ook in de supermarkt en verdien 6,14 euro per uur, ben ook 17; bijna 18 en dat wordt dan hoogstwaarschijnlijk zo'n ¤7+ per uur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mijn broertje van 17, 2 jaar jonger dan ik, verdient meer bij de supermarktl. Slaat toch nergens op.
En de meneer hierboven verdient ook ongeveer evenveel en is 3 jaar jonger...
Heb van mijn 14e tot 16e gestekt. Best een prima baan als je leuke collega's hebt. Voor een fulltime baan in de zomervakantie is het misschien iets té simpel werkquote:Op maandag 14 juni 2010 19:13 schreef Niemand.. het volgende:
Iemand ervaring met stekken (of hoe je het ook schrijft) als vakantie baantje? Ik moet wat geld verdienen om meer prut te kopen van chinese webshopsIk ben btw 15
Hoeveel verdien je er ongeveer mee dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef Frankii het volgende:
[..]
Heb van mijn 14e tot 16e gestekt. Best een prima baan als je leuke collega's hebt. Voor een fulltime baan in de zomervakantie is het misschien iets té simpel werk
Het was prestatiegericht. Dus bijv 40 cent per plaatje stek. Ik kwam meestal rond de 5 euro per uur uit, maar ik was dan ook meestersnel in die shitquote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je er ongeveer mee dan?
De ochtendkrant bezorgen, vast wel een vrije wijk in jouw buurt nu.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Niemand.. het volgende:
Nog andere vakantie/bijbaantjes die goed verdienen als je 15 bent?
Ik ben niet zo'n ochtend mensquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef yosander het volgende:
[..]
De ochtendkrant bezorgen, vast wel een vrije wijk in jouw buurt nu.
Ik moet nog twee weken, vind 't nu wel goed geweest;1,5 jaar zowat elke dag je bed uit om 6 uur.
Ik ook totaal niet, 't levert alleen het snelst geld opquote:
Hé Blauwvinger, hoe kun je als 14-jarige (bij Librije's Zusje) werkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:34 schreef Problemz het volgende:
Leeftijd: 14
Job: Librije's zusje
Loon: 3.55
Tijd: Elke zaterdag 12 tot 7
Elke dag in de week (maximaal 5) 12 tot 7.
Leeftijd: 14
Job: Folders lopen
Loon: 9 euro per uur
Tijd: +/- 1 uur in de week
'T'zijn gwn losse A4tjes
Supermarkt ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Niemand.. het volgende:
Nog andere vakantie/bijbaantjes die goed verdienen als je 15 bent?
Heej!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Hé Blauwvinger, hoe kun je als 14-jarige (bij Librije's Zusje) werken?!
Klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Problemz het volgende:
[..]
Heej!
Had eerst 2 weken stage gelopen. Blijkbaar goede indruk achtergelaten.
Is gevraagd om elke zaterdag te komen. En bijna elke dag in de week v.d vakantie. Max 5 dagen per week. Contractje ondertekend en zo werk ik er nou. Al 3 weken van slag
Heeft ook te maken met de aard van het werkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.
Maar wat ik me dan dus nog afvraag; je mag blijkbaar al vanaf je veertiende werken? Ik dacht pas vanaf je vijftiende namelijk.
Hmm oke, zal dat het wel zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de aard van het werk.
Bij de Albert Heijn werken ook gewoon 14-jarigen als vakkenvullers.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm oke, zal dat het wel zijn.
Dacht dat je op je dertiende en veertiende alleen dingen mocht doen als folders bezorgen. Baantjes waarbij je dus niet in loondienst werkt.
Dat mag nietquote:Op zondag 20 juni 2010 12:56 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn werken ook gewoon 14-jarigen als vakkenvullers.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Frankii het volgende:
Stond gister met wat vrienden behoorlijk lam in de kroeg. Op een gegeven moment raak ik aan de praat met de barman, beetje over ditjes en datjes aan het praten. Dus hij vraagt zo ''En wat voor werk doe je''. Dus ik zo ''Tsja, niks, ik zoek nog wat''.
Dus die barman zo, ''Tap eens een biertje''
Ik tap zo'n prachtig mooi perfect biertje...
Zegt ie: ''Je bent aangenomen, je begint zaterdag''
* Frankii is barman
Oneerlijk,quote:Op zondag 2 mei 2010 00:24 schreef muisje91 het volgende:
Huh ik ben 15 maar werkte al op mijn 14 als vakkenvuller (mocht geen zwaar werk zoals bier en fris)
Had je er een goed gevoel over?
Ja, dikke vinger hen, ik wil daar gewoon individueel willen werken meer niet.quote:Geachte heer Van Dijk,
U stuurde op 1 juli 2010 een mail waarin u vermeldde dat u gesolliciteerd heeft bij een winkel, maar dat u daar niet mocht komen werken omdat u te jong bent.
Wij hebben op de website inderdaad vermeld dat mensen bij C1000 winkels kunnen solliciteren vanaf 13 jaar. In individuele winkels kan het echter gebeuren dat zij geen mensen van deze leeftijd aannemen omdat dit niet goed aansluit bij het team dat al in de winkel werkt.
Het spijt ons dat u niet daar kunt werken waar u wilt werken. Wij zullen uw klacht doorgeven aan de mensen die de website beheren en vragen of zij de tekst een beetje aan kunnen passen.
Wij wensen u veel succes met het vinden van een leuke vakantiebaan.
Met vriendelijke groet,
Rona Doff
Manager C1000 Consumentenservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |