Je weet toch zelf wel 't beste wat je kan met een diploma dat je zelf behaald hebquote:Op zondag 11 april 2010 22:53 schreef dralion13 het volgende:
over een half jaar moet ik weg bij albert heijn (werk ik er drie jaar) en wil hierna graag iets anders gaan doen dan vakkenvullen. Ik wil niet in de horeca, heb geen bromfietscertificaat en heb dan nog geen rijbewijs. ik heb wel een elementair-boekhoud diploma.
wat raden jullie mij aan?
Succesquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Morgen mijn eerste officiële dag bij een restaurant in de bediening.
Ik ben 19 en ik heb geen idee wat ik ga verdienen, dat krijg ik morgen te horen.
Prima geregeld tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:29 schreef Berndje het volgende:
Leeftijd: 15 heden
Werk: plantsoendienst (niet lachen)
Uurloon: 6,00
Dat verdient dan weer minderquote:Leeftijd: 16 - heden
Werk: vulploeg Super de Boer (FTW)
Uurloon: 3,50
Ik weet waar ik ga werken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:29 schreef Berndje het volgende:
Leeftijd: 15 heden
Werk: plantsoendienst (niet lachen)
Uurloon: 6,00
Leeftijd: 16 - heden
Werk: vulploeg Super de Boer (FTW)
Uurloon: 3,50
Dan doe je over 10 weken toch gewoon van 'ooh nee ik moet ineens verhuizen ik wist nergens vanquote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef _Loki het volgende:
Ik wil een bijbaantje, maar ik ga over een week of 10 waarschijnlijk verhuizen en ik denk niet dat iemand me voor zo weinig tijd wilt
Ja is wel leuk, ik mag zelf mijn tijden indelen en als het ook nog lekker weer isquote:
Regel 1, kom op tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Morgen solligesprek voor vakkenvuller. Moet ik me dr veel bij voorstellen of niet? :$
Kay. En voor rest gewoon normale kleren enzo? Beleeft zijn, eerlijk zijn... En uhm... Geen rare dingen zoals veters aan je broek hangen (heb ik nl :$)quote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Regel 1, kom op tijd.
Dan komt alles goed.
Komt wel goed, niet zomaar in een oud shirtje gaan. Beleefd zijn uiteraardquote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kay. En voor rest gewoon normale kleren enzo? Beleeft zijn, eerlijk zijn... En uhm... Geen rare dingen zoals veters aan je broek hangen (heb ik nl :$)
Dat word al probleempje :p. Dat slapen xd. Morgen vroeg op. Veel koffie dus voordat ik weg ga :p. Komt wel goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Komt wel goed, niet zomaar in een oud shirtje gaan. Beleefd zijn uiteraard, je toekomstige werkgever wilt ook dat je beleefd doet tegen klanten
.
En slaap lang genoeg
bij mij is't ook goed gekomen, toen ik net van de schoffel kwam voor sollicitate ^^quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Dat word al probleempje :p. Dat slapen xd. Morgen vroeg op. Veel koffie dus voordat ik weg ga :p. Komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |