Kratje bier kopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat je in godsnaam nog kan doen met 11 euro?
Als bijbaanquote:
Is 44 euro per maandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat je in godsnaam nog kan doen met 11 euro?
In de IT termen is een servicedesk iets wat de problemen voor blijft. Helpdesk iets wat achteraf oplost.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:05 schreef Xavi. het volgende:
[..]
Bedoel je in de vorm van een servicedesk of helpdesk?
Heb toen ik 13 was ofzo ook bij Netwerk VSP 1x die gesealde foldertjes rondgebracht, voor 6 euro nog wat en echt een heel hoop gekut met rondbrengen enzo echt zware kinderarbeid is dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef blckbb het volgende:
Eventjes melden dat ik mijn werk bij Netwerk VSP heel tof vind. Verdient niet super en in de vakantie kan ik ook nog wel moeilijkheden krijgen, maar ik mag zelf inplannen en het verdient uiteindelijk toch meer dan mijn andere baantje bij de Albert Heijn. Deze week 11 euro verdient voor 2 uurtjes werk, voor een 16-jarige stiekem toch wel lekker
Netwerk VSP is ook geadresseerde reclamebezorging en dat verdient net iets meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:50 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Heb toen ik 13 was ofzo ook bij Netwerk VSP 1x die gesealde foldertjes rondgebracht, voor 6 euro nog wat en echt een heel hoop gekut met rondbrengen enzo echt zware kinderarbeid is dat.
Verdien nu 6 euro per uur bij supermarkt en ben 17 dus gaat lekker nu
Kevin, ben jij dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef PuffPuff het volgende:
Leeftijd: 17
Job: Efteling
Loon: 4,00 per uut
Tijd: 8/10 uur p week
Is dat wettelijk geregeld of per winkel?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:26 schreef RaakKinderCola het volgende:
Job: Beetje verkopen, vullen, magazijn dingen bij Media Markt
Leeftijd: 16
Centjes: 2,92 netto per uurWil meer geld, maar ik krijg wel 33,3% toeslag als ik 's avonds werk (18-21 uur)
Tijd: 10 uur/week
Nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:07 schreef Wesleyz het volgende:
Beetje handellen in alles wat los of vast zit
Loon: Net hoeveel ik te investeren heb
Wil meestal van wat ik inkoop minstends de helft winst
Zoals nu verkoop ik 'dingen' van een inkoop van 80 euro
voor 125 euro loopt aardig lekker in 2 dagen al 5 verkocht
Dus 45 -5 verzendkosten = 40 winst
40x5=200
Sneller kun je het niet verdienen
Ik denk dat er een reden is dat die dat niet eerder zeiquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef montanl het volgende:
[..]
Nu maak je mij nieuwsgierig![]()
gaat het dan om de BjörnBorg boxen van marktplaatsof hele andere shizzle van wat grotere waarde 'n
en hoe kom je op de ideeën om iedere keer zo'n product te vinden?
Ik hoor het graag:P
per winkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Is dat wettelijk geregeld of per winkel?
Maar dan ben je dus wel illegaal bezig..quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef Granaatappel het volgende:
Als je veel geld wilt verdienen gewoon naar focalprice.com / dealextreme.com, daar je shit inkopen voor weinig en in Nederland voor veel verkopen. Gewoon dingen uitzoeken die mensen graag willen en die hier in NL dus erg duur zijn.
Had via andere site eens van die nep Ray-Bans (niet van echt te onderscheiden BTW!!!) ingekocht en echt dik harde winst op gemaakt. Die dingen kosten in NL iets van 100 euro ofzo ik kocht die dan voor 9 euro en verkocht die voor zo'n 40 euro, zeer rendabel.
Wie gaat mij aangeven? Ik verkoop aan scholieren, niet op Marktplaats.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus wel illegaal bezig..
Ja, van die kleine klusjes bij mensen zijn idd wel een goed idee.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef Granaatappel het volgende:
Dertien is erg jong en dan mag je nog niet in een supermarkt werken (officieel).
Autowassen etc? Werk onder contract is dan nog niet mogelijk naar mijn weten.
Heb het nog even gecheckt, maar inderdaad, alleen folderwerk bij Netwerk VSP / Interlanden etc.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:17 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Ja, van die kleine klusjes bij mensen zijn idd wel een goed idee.
Hier werken wel 14-jarigen bij de AH.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:50 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Heb het nog even gecheckt, maar inderdaad, alleen folderwerk bij Netwerk VSP / Interlanden etc.
Op je 14e kun je bij AH en andere supermarkten ook nog niet terecht, zover ik weet accepteren ze bij C1000 wél 14-jarigen.
14?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Hier werken wel 14-jarigen bij de AH.
Bij ons bij de c1000 nemen ze alleen nog maar 14 jarige aan.quote:
Supermarkt, Albert Heijn krijg je vakantiegeld en winstuitkering over 12 maanden. Ik heb de afgelopen maand als 16-jarige bijna 5 euro per uur verdientquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:23 schreef Foxio het volgende:
`Hmmm werk nu al paar maanden in een callcenter voor enquetes. Verdien 5,20 per uur. en ik ben 17 jaar oud. Word in Juni 18 jaar. Alleen via dat callcenter werk ik volgens een 0-uren contract. En sinds kerst is er geen werk meer. En geen werk = geen geld. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iets anders, geen supermarkt maar wel iets waar ik toch 4 euro per uur minimaal aan over hou. Ik ga niet voor 2,85 per uur in Men at Work werken o.i.d
Weet iemand iets beters?
Bijv. een Mediamarkt, Belcompany, Vodafone, T-mobile etc. hoe oud moet je daarvoor zijn?
Subway e.d. is ook weer minimumloon he? Zijn er eigenlijk 'originele' baantjes ofzo die je kan doen als 17 jarige?
Collegaquote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef Puala het volgende:
Netwerk VSP momenteel, maar ben nog op zoek
Welk gedeelte aan "Geen supermarkt meer" is lastig voor je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Supermarkt, Albert Heijn krijg je vakantiegeld en winstuitkering over 12 maanden. Ik heb de afgelopen maand als 16-jarige bijna 5 euro per uur verdient
Jonge met die werktijden en je leeftijd kan je bij iedere winkel werken die je wilt. Free Record Shop misscien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Foxio het volgende:
[..]
Welk gedeelte aan "Geen supermarkt meer" is lastig voor je?
Heb namelijk al een ruim jaar bij Albert Heijn gewerkt en daarvoor een half jaar bij de Lidl, ik heb het supermarktenbestaan wel gezien.
Iemand nog andere opties? Bioscopen zal vooral avond zijn he? Gaat mij voornamelijk om 2 dagen van 9 tot 6 ofzo.
serieus, WTFquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:20 schreef JFKennedy het volgende:
Ik heb meerdere baantjes gehad, hier een kleine opsomming:
Leeftijd: 14-15
Werk: Kranten lopen
Uurloon: 7,50 voor ongeveer 1.5 uur (1x per week)
Leeftijd: 17-18
Werk: Horeca bij het Dolfinarium
Uurloon: 1,92 netto/3,25 bruto op 18-jarige leeftijd
Leeftijd: 16-18 (heden)
Werk: C1000 Vulploeg
Uurloon: 4,53 netto op 18-jarige leeftijd
Leeftijd: 18 (heden)
Werk: Markt (groenten en fruit)
Uurloon: 5,40
Succesquote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef _Loki het volgende:
Ik ga morgen solliciteren bij een koffietentje, ben benieuwd!
cool, mag je op je 14e al in de horeca.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:42 schreef WinnieDePoeh het volgende:
Leeftijd: 14;
Job: tja, een baantje in de horeca waar ik alles moet doen: van dingen schoonmaken tot afrekenen, van afwassen tot serveren;
Loon: 3,50 euro per uur (+ fooi);
Tijd: 3,5 uur per week.
Ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
cool, mag je op je 14e al in de horeca.
Haha, precies. Ik krijg ook niets bruto of netto, maar gewoon geld aan het eind van die dag. Is vrij lekker verdienen zo.quote:
Je weet toch zelf wel 't beste wat je kan met een diploma dat je zelf behaald hebquote:Op zondag 11 april 2010 22:53 schreef dralion13 het volgende:
over een half jaar moet ik weg bij albert heijn (werk ik er drie jaar) en wil hierna graag iets anders gaan doen dan vakkenvullen. Ik wil niet in de horeca, heb geen bromfietscertificaat en heb dan nog geen rijbewijs. ik heb wel een elementair-boekhoud diploma.
wat raden jullie mij aan?
Succesquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Morgen mijn eerste officiële dag bij een restaurant in de bediening.
Ik ben 19 en ik heb geen idee wat ik ga verdienen, dat krijg ik morgen te horen.
Prima geregeld tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:29 schreef Berndje het volgende:
Leeftijd: 15 heden
Werk: plantsoendienst (niet lachen)
Uurloon: 6,00
Dat verdient dan weer minderquote:Leeftijd: 16 - heden
Werk: vulploeg Super de Boer (FTW)
Uurloon: 3,50
Ik weet waar ik ga werken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:29 schreef Berndje het volgende:
Leeftijd: 15 heden
Werk: plantsoendienst (niet lachen)
Uurloon: 6,00
Leeftijd: 16 - heden
Werk: vulploeg Super de Boer (FTW)
Uurloon: 3,50
Dan doe je over 10 weken toch gewoon van 'ooh nee ik moet ineens verhuizen ik wist nergens vanquote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef _Loki het volgende:
Ik wil een bijbaantje, maar ik ga over een week of 10 waarschijnlijk verhuizen en ik denk niet dat iemand me voor zo weinig tijd wilt
Ja is wel leuk, ik mag zelf mijn tijden indelen en als het ook nog lekker weer isquote:
Regel 1, kom op tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Morgen solligesprek voor vakkenvuller. Moet ik me dr veel bij voorstellen of niet? :$
Kay. En voor rest gewoon normale kleren enzo? Beleeft zijn, eerlijk zijn... En uhm... Geen rare dingen zoals veters aan je broek hangen (heb ik nl :$)quote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Regel 1, kom op tijd.
Dan komt alles goed.
Komt wel goed, niet zomaar in een oud shirtje gaan. Beleefd zijn uiteraardquote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kay. En voor rest gewoon normale kleren enzo? Beleeft zijn, eerlijk zijn... En uhm... Geen rare dingen zoals veters aan je broek hangen (heb ik nl :$)
Dat word al probleempje :p. Dat slapen xd. Morgen vroeg op. Veel koffie dus voordat ik weg ga :p. Komt wel goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Komt wel goed, niet zomaar in een oud shirtje gaan. Beleefd zijn uiteraard, je toekomstige werkgever wilt ook dat je beleefd doet tegen klanten
.
En slaap lang genoeg
bij mij is't ook goed gekomen, toen ik net van de schoffel kwam voor sollicitate ^^quote:Op woensdag 28 april 2010 22:38 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Dat word al probleempje :p. Dat slapen xd. Morgen vroeg op. Veel koffie dus voordat ik weg ga :p. Komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |