Hier werken wel 14-jarigen bij de AH.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:50 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Heb het nog even gecheckt, maar inderdaad, alleen folderwerk bij Netwerk VSP / Interlanden etc.
Op je 14e kun je bij AH en andere supermarkten ook nog niet terecht, zover ik weet accepteren ze bij C1000 wél 14-jarigen.
14?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Hier werken wel 14-jarigen bij de AH.
Bij ons bij de c1000 nemen ze alleen nog maar 14 jarige aan.quote:
Supermarkt, Albert Heijn krijg je vakantiegeld en winstuitkering over 12 maanden. Ik heb de afgelopen maand als 16-jarige bijna 5 euro per uur verdientquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:23 schreef Foxio het volgende:
`Hmmm werk nu al paar maanden in een callcenter voor enquetes. Verdien 5,20 per uur. en ik ben 17 jaar oud. Word in Juni 18 jaar. Alleen via dat callcenter werk ik volgens een 0-uren contract. En sinds kerst is er geen werk meer. En geen werk = geen geld. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iets anders, geen supermarkt maar wel iets waar ik toch 4 euro per uur minimaal aan over hou. Ik ga niet voor 2,85 per uur in Men at Work werken o.i.d
Weet iemand iets beters?
Bijv. een Mediamarkt, Belcompany, Vodafone, T-mobile etc. hoe oud moet je daarvoor zijn?
Subway e.d. is ook weer minimumloon he? Zijn er eigenlijk 'originele' baantjes ofzo die je kan doen als 17 jarige?
Collegaquote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef Puala het volgende:
Netwerk VSP momenteel, maar ben nog op zoek
Welk gedeelte aan "Geen supermarkt meer" is lastig voor je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Supermarkt, Albert Heijn krijg je vakantiegeld en winstuitkering over 12 maanden. Ik heb de afgelopen maand als 16-jarige bijna 5 euro per uur verdient
Jonge met die werktijden en je leeftijd kan je bij iedere winkel werken die je wilt. Free Record Shop misscien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Foxio het volgende:
[..]
Welk gedeelte aan "Geen supermarkt meer" is lastig voor je?
Heb namelijk al een ruim jaar bij Albert Heijn gewerkt en daarvoor een half jaar bij de Lidl, ik heb het supermarktenbestaan wel gezien.
Iemand nog andere opties? Bioscopen zal vooral avond zijn he? Gaat mij voornamelijk om 2 dagen van 9 tot 6 ofzo.
serieus, WTFquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:20 schreef JFKennedy het volgende:
Ik heb meerdere baantjes gehad, hier een kleine opsomming:
Leeftijd: 14-15
Werk: Kranten lopen
Uurloon: 7,50 voor ongeveer 1.5 uur (1x per week)
Leeftijd: 17-18
Werk: Horeca bij het Dolfinarium
Uurloon: 1,92 netto/3,25 bruto op 18-jarige leeftijd
Leeftijd: 16-18 (heden)
Werk: C1000 Vulploeg
Uurloon: 4,53 netto op 18-jarige leeftijd
Leeftijd: 18 (heden)
Werk: Markt (groenten en fruit)
Uurloon: 5,40
Succesquote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef _Loki het volgende:
Ik ga morgen solliciteren bij een koffietentje, ben benieuwd!
cool, mag je op je 14e al in de horeca.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:42 schreef WinnieDePoeh het volgende:
Leeftijd: 14;
Job: tja, een baantje in de horeca waar ik alles moet doen: van dingen schoonmaken tot afrekenen, van afwassen tot serveren;
Loon: 3,50 euro per uur (+ fooi);
Tijd: 3,5 uur per week.
Ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
cool, mag je op je 14e al in de horeca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |