Hoe oud was je daar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:15 schreef HeartCrash het volgende:
Ik heb nog afwasser geweest in een restaurant ik verdiende 6 euro per uur daar ben ik met gestopt omdat het veel te weinig verdiende
heb van de zomer kerseplukker geweest kreeg ik 7 uur per uur voor een maand en een half te werken
Bij de mac zeker?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe oud was je daar?
Ik was ook af ben 16 en verdien nog net geen ¤3,00
Hé wat leukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef PuffPuff het volgende:
Leeftijd: 17
Job: Efteling
Loon: 4,00 per uut
Tijd: 8/10 uur p week
wtf oppasser voor kinderen van 11, 12 jaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef _Loki het volgende:
[..]
Nou ik heb in ieder geval veel verdient, 20 euro voor 5 uurtjes
Maar, de kinderen zijn best.. raar. Want de oudste is 12 en heeft epilepsie en is heel afwezig, luidruchtig en vind zichzelf grappig. Dus hij luistert niet echt.
De middelste is 11 en luistert best goed, maar die heeft overal een reden voor om het níet te doen. En dat is best irritant.
De jongste is best schattig, en die doet meestal wel wat je zegt, en, die ken ik niet goed want die was maar 1 uurtje wakker.
Die kunnen écht niet alleen thuis zijn, als dat zo is dan brandt het huis nog af.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:39 schreef ReWout het volgende:
[..]
wtf oppasser voor kinderen van 11, 12 jaar
Bedoel je in de vorm van een servicedesk of helpdesk?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Adames het volgende:
Nieuw baantje: servicemedewerker bij een semi-overheid instelling
10 euro per uur.
19 jaar
Ik vraag me dan altijd af wat je in godsnaam nog kan doen met 11 euro?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef blckbb het volgende:
Eventjes melden dat ik mijn werk bij Netwerk VSP heel tof vind. Verdient niet super en in de vakantie kan ik ook nog wel moeilijkheden krijgen, maar ik mag zelf inplannen en het verdient uiteindelijk toch meer dan mijn andere baantje bij de Albert Heijn. Deze week 11 euro verdient voor 2 uurtjes werk, voor een 16-jarige stiekem toch wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |