Kratje bier kopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat je in godsnaam nog kan doen met 11 euro?
Als bijbaanquote:
Is 44 euro per maandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat je in godsnaam nog kan doen met 11 euro?
In de IT termen is een servicedesk iets wat de problemen voor blijft. Helpdesk iets wat achteraf oplost.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:05 schreef Xavi. het volgende:
[..]
Bedoel je in de vorm van een servicedesk of helpdesk?
Heb toen ik 13 was ofzo ook bij Netwerk VSP 1x die gesealde foldertjes rondgebracht, voor 6 euro nog wat en echt een heel hoop gekut met rondbrengen enzo echt zware kinderarbeid is dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:10 schreef blckbb het volgende:
Eventjes melden dat ik mijn werk bij Netwerk VSP heel tof vind. Verdient niet super en in de vakantie kan ik ook nog wel moeilijkheden krijgen, maar ik mag zelf inplannen en het verdient uiteindelijk toch meer dan mijn andere baantje bij de Albert Heijn. Deze week 11 euro verdient voor 2 uurtjes werk, voor een 16-jarige stiekem toch wel lekker
Netwerk VSP is ook geadresseerde reclamebezorging en dat verdient net iets meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:50 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Heb toen ik 13 was ofzo ook bij Netwerk VSP 1x die gesealde foldertjes rondgebracht, voor 6 euro nog wat en echt een heel hoop gekut met rondbrengen enzo echt zware kinderarbeid is dat.
Verdien nu 6 euro per uur bij supermarkt en ben 17 dus gaat lekker nu
Kevin, ben jij dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef PuffPuff het volgende:
Leeftijd: 17
Job: Efteling
Loon: 4,00 per uut
Tijd: 8/10 uur p week
Is dat wettelijk geregeld of per winkel?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:26 schreef RaakKinderCola het volgende:
Job: Beetje verkopen, vullen, magazijn dingen bij Media Markt
Leeftijd: 16
Centjes: 2,92 netto per uurWil meer geld, maar ik krijg wel 33,3% toeslag als ik 's avonds werk (18-21 uur)
Tijd: 10 uur/week
Nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:07 schreef Wesleyz het volgende:
Beetje handellen in alles wat los of vast zit
Loon: Net hoeveel ik te investeren heb
Wil meestal van wat ik inkoop minstends de helft winst
Zoals nu verkoop ik 'dingen' van een inkoop van 80 euro
voor 125 euro loopt aardig lekker in 2 dagen al 5 verkocht
Dus 45 -5 verzendkosten = 40 winst
40x5=200
Sneller kun je het niet verdienen
Ik denk dat er een reden is dat die dat niet eerder zeiquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef montanl het volgende:
[..]
Nu maak je mij nieuwsgierig![]()
gaat het dan om de BjörnBorg boxen van marktplaatsof hele andere shizzle van wat grotere waarde 'n
en hoe kom je op de ideeën om iedere keer zo'n product te vinden?
Ik hoor het graag:P
per winkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Is dat wettelijk geregeld of per winkel?
Maar dan ben je dus wel illegaal bezig..quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef Granaatappel het volgende:
Als je veel geld wilt verdienen gewoon naar focalprice.com / dealextreme.com, daar je shit inkopen voor weinig en in Nederland voor veel verkopen. Gewoon dingen uitzoeken die mensen graag willen en die hier in NL dus erg duur zijn.
Had via andere site eens van die nep Ray-Bans (niet van echt te onderscheiden BTW!!!) ingekocht en echt dik harde winst op gemaakt. Die dingen kosten in NL iets van 100 euro ofzo ik kocht die dan voor 9 euro en verkocht die voor zo'n 40 euro, zeer rendabel.
Wie gaat mij aangeven? Ik verkoop aan scholieren, niet op Marktplaats.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus wel illegaal bezig..
Ja, van die kleine klusjes bij mensen zijn idd wel een goed idee.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef Granaatappel het volgende:
Dertien is erg jong en dan mag je nog niet in een supermarkt werken (officieel).
Autowassen etc? Werk onder contract is dan nog niet mogelijk naar mijn weten.
Heb het nog even gecheckt, maar inderdaad, alleen folderwerk bij Netwerk VSP / Interlanden etc.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:17 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Ja, van die kleine klusjes bij mensen zijn idd wel een goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |