Geen last van. Ik weet niet waar je interesses liggen, maar callcenter en helpdesk werk is poulair onder die leeftijd, zeker omdat dat goed verdient. Winkelwerk in de kleinere winkels kan je beter een 19jarige hebben dan een 15 jarige. Promotiewerk in de stad is ook leuk als je mondig bent.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien is het een idee om het andere topic ook te sluiten als je hier een centraal topic voor maakt?
Ik heb overigens op het moment geen baantje, omdat 19-jarigen niet echt gewild zijn.
Callcenter en helpdesk ben ik geen type voor, ik ben te snel geļrriteerd. Winkelwerk ben ik hier al aan het solliciteren, maar ik krijg steevast het antwoord "Je bent te oud" te horen, dus dan ben je al gauw afgebrand. En promotiewerk vind ik niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen last van. Ik weet niet waar je interesses liggen, maar callcenter en helpdesk werk is poulair onder die leeftijd, zeker omdat dat goed verdient. Winkelwerk in de kleinere winkels kan je beter een 19jarige hebben dan een 15 jarige. Promotiewerk in de stad is ook leuk als je mondig bent.
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de winkel wilt werken moet je het niet proberen bij de AH of een andere grote keten. Probeer eerder de kleine winkeltjes, of als je je in techniek interesseert winkels als Maxwell, Dixons, Dynabyte, Praxis, Gamma en dergelijke. Daar willen de klanten niet door een snotneus van 15 worden geholpen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Callcenter en helpdesk ben ik geen type voor, ik ben te snel geļrriteerd. Winkelwerk ben ik hier al aan het solliciteren, maar ik krijg steevast het antwoord "Je bent te oud" te horen, dus dan ben je al gauw afgebrand. En promotiewerk vind ik niks.
Ik probeer het ook niet de AH, want daar kom ik vandaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de winkel wilt werken moet je het niet proberen bij de AH of een andere grote keten. Probeer eerder de kleine winkeltjes, of als je je in techniek interesseert winkels als Maxwell, Dixons, Dynabyte, Praxis, Gamma en dergelijke. Daar willen de klanten niet door een snotneus van 15 worden geholpen.
Je probeerde zeker bij de C1000 ..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik probeer het ook niet de AH, want daar kom ik vandaan.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
18, ¤20 per uur, naast studie. Ongeveer 5 tot 10 uur per week. Daarbij nog een baantje van ¤10 per uur, max 5u per week
IT
die van 20 is applicatiebeheer vanaf thuis, die van 10 is echt bij een bedrijf, en dat is echt van alles. support, aan servers kloten, beheer etc. dat gaat helaas stoppen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Programmeren of netwerkbeheer? (of iets anders)
Dat hoef ik niet te doen. Sterker nog, dat mag ik niet eens (gelukkigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
@pinkerton, hoe zit het verder kwa verzorging van de oudjes, is daar ander personeel voor?
Iets in de horeca?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:58 schreef Tacobell het volgende:
15-18 : Ochtendkrant met o.a. de Telegraaf, Volkskrant, AD.
Ik heb het pasgeleden eindelijk opgezegd moet helaas alleen nog even doorwerken voor het opzegtermijn.
Ik verdiende ongeveer 8 euro per ochtend en dan liep ik ongeveer 1 tot anderhalf uur.
Vanwege mijn huidige stage ben ik alleen 's avonds vanaf 6 uur thuis dus ik denk dat de enigste optie vakkenvullen wordt.
Of kan iemand mij nog wat anders aanraden voor in de avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |