Ik vind het alleen maar apart. En laat me reageren als ik wil.quote:Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hoeven hier geen bijbaantjes of verdiensten af te gaan kraken he!
Volgens mij begrijp je BT verkeerd. Natuurlijk mag je reageren, en je mag het apart vinden. Het ging meer om de manier waarop je het zei. Het leek erop alsof je dinges uitlachte vanwege zijn -in jouw ogen- lage/weinige/slechte loon. Je mag het weinig vinden, maar verwoord het dan ff iets normaler.quote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar apart. En laat me reageren als ik wil.
Dinges.quote:Op maandag 21 december 2009 @ 15:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je BT verkeerd. Natuurlijk mag je reageren, en je mag het apart vinden. Het ging meer om de manier waarop je het zei. Het leek erop alsof je dinges uitlachte vanwege zijn -in jouw ogen- lage/weinige/slechte loon. Je mag het weinig vinden, maar verwoord het dan ff iets normaler.
Senk joe
Hoeveel uur werkte je dan?quote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar apart. En laat me reageren als ik wil.
Uhm, lag er aan. Soms 4 uur, soms 6 uur, soms 8 uur. Meestal 6 uur. Maar dan nog vind ik 70 euro heel weinig.quote:
Ik ben 17 en werk 9 uur per week bij ah waarvan 6 op zondag (dubbel uitbetaald). Krijg zo een 300 eurie per maandquote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik verdiende op mijn 16e al 130 euro per maand ofzo bij de AH.
Mooi inkomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:51 schreef Granaatappel het volgende:
Leeftijd: 17
Job: Cassier (kassa medewerker) bij EM-TÉ supermarkten
Loon: ¤6,12 netto per uur
(4 euro toen ik 16 was, 5 euro toen ik 17 werd, 6 euro toen ik er een jaar werkte)
Tijd: +/- 8 uur per week, soms zondagen (dubbel betaald) en vakanties.
Ja, ik was dan ook al weg bij de AH voor die op zondag open ging.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:11 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik ben 17 en werk 9 uur per week bij ah waarvan 6 op zondag (dubbel uitbetaald). Krijg zo een 300 eurie per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |