Omg, je zal toch klem komen te zitten achteraan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef R2R het volgende:
Wie in dit huis wil douchen moet niet te dik zijn.
[ afbeelding ]
Ik zie zo snel ook geen wcpapier liggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
uit hetzelfde huis met die keuken met "inbouwapparatuur":
Een gezellige wc om lekker te lezen
[ afbeelding ]
Zeep, heel veel zeep...quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omg, je zal toch klem komen te zitten achteraan!
Je zal toch een hekel hebben aan het stofzuigen van de trapquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
Dit is niet het trapppenhuis in een flatgebouw ofzo, dit zit in een woonhuis
[ afbeelding ]
Wat een huis johquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n onwijs groot huis en dan nog moeten douchen in het bad...quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
OMG. Je zal het maar schoon moeten houdenquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een huis!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
het lijkt er op of dit woonhuis aan de ene kant van het huis andere hoogtes heeft dan de andere kant van het huis.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
U heeft nog nooit van een split-levelwoning gehoord?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
het lijkt er op of dit woonhuis aan de ene kant van het huis andere hoogtes heeft dan de andere kant van het huis.
Die zullen best hoge stookkosten hebben met al die open ruimtesquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
vanuit het vorige topic:quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:17 schreef m1155 het volgende:
weet iemand de link naar die vervallen stal in de OP ?
Heb je ook een linkje naar de rest van de informatie van het huis? Een linkje naar de foto daar hebben we niet zoveel aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bladergroen het volgende:
"vrijwel geheel onderhoudsarme tuin"
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je was sneller dan ik..quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook een linkje naar de rest van de informatie van het huis? Een linkje naar de foto daar hebben we niet zoveel aan.
Ja, het zag er op het eerste gezicht uit als een eigen sportschool, getuige de kroeg die er ook bij hoort:quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Showroom met hulpmiddelen en medische fitnessapparatuur ofzo?
Getuige de rolstoel e.d.
Ow ideaaaaaaaaaaaaaal! Zou echt wat voor mij zijn!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bladergroen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef Katientje het volgende:
BBQ-en kan vanaf nu gewoon in de huiskamer (wel even een raampje open zetten)
[ img ]http://www.funda.nl/koop/zeist/huis-47586404-nijenheim-5024/fotos/#foto-5.jpg[ /img ]
http://www.funda.nl/koop/(...)m-5024/fotos/#foto-5
Of is het een proefwerkstuk van de LOI cursus 'thuis leren metselen'?
Ideaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bladergroen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef Katientje het volgende:
Een huis van zeven verdiepingen en dan zo'n kleine keuken??
[ afbeelding ]
Maar dan heb je wel een van de bijzonderste woningen van de binnenstad van Utrecht, prachtig ontworpen!
Linkje!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Linkje!
Uniek huis inderdaad - is zelfs nog een documentaire aan gewijd een tijdje terug. Een grote keuken gaat wat moeilijk als je bouwt op zo'n klein kavel.
[ afbeelding ]
Staat al behoorlijk lang te koop trouwens.
quote:Technische storing
Door een technische storing is deze website momenteel niet bereikbaar.
Onze excuses voor dit ongemak en probeert u het later nog eens. (s4)
Mooi! Alleen jammer dat er geen tuintje bijzit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Linkje!
Uniek huis inderdaad - is zelfs nog een documentaire aan gewijd een tijdje terug. Een grote keuken gaat wat moeilijk als je bouwt op zo'n klein kavel.
[ afbeelding ]
Da's niet zo gek... 7 ton voor een kavel van 15 vierkante meter... Hoe ziek!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Linkje!
[ afbeelding ]
Ja die heb ik inderdaad wel eens op tv gezien bij een woonprogramma. Ik geloof dat er in de achterwand van de keuken ook nog kastjes zaten, best een ruime keuken dus eigenlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef Katientje het volgende:
Een huis van zeven verdiepingen en dan zo'n kleine keuken??
[ afbeelding ]
Maar dan heb je wel een van de bijzonderste woningen van de binnenstad van Utrecht, prachtig ontworpen!
13! Maar wel 150 m2 woonoppervlakte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Da's niet zo gek... 7 ton voor een kavel van 15 vierkante meter... Hoe ziek!
Als dat huis hier in de buurt stond....helaasch...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bladergroen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Studentenkot!?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Deze komt niet van Funda maar van het Belgische Immoweb, maar ik kon hem jullie niet onthouden...
[ afbeelding ]
Ja, maar ik zou er je vrienden niet uitnodigen! Of ze moeten allemaal even naar buiten af en toe..quote:
mooi huis!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Katientje het volgende:
linkje: http://www.funda.nl/koop/(...)omme-nieuwegracht-2/
Wel met eigen steiger!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:21 schreef Gsta het volgende:
Lekker retro:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)42281-hoogstraat-22/
Vind ik ook! En dan met name die kelder met uitzicht op de gracht!quote:
OEPSquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Gwywen het volgende:
Je had ook wel een plaatje van de badkamer kunnen plaatsen![]()
[ afbeelding ]
Een spiegel. Dat dingetje onder de spiegel is de kraan, en die vierkante bak is de wasbak.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Super gaaf huis maar hoe en wat is dit![]()
[ afbeelding ]
Linkje http://www.funda.nl/koop/(...)115-b/fotos/#foto-10
Een asbak naast de wastafelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Super gaaf huis maar hoe en wat is dit![]()
[ afbeelding ]
Linkje http://www.funda.nl/koop/(...)115-b/fotos/#foto-10
Ja, niks zo erg als een natte peukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef error_404 het volgende:
Een
[..]
Een asbak naast de wastafel
Wastafel ???? Woar is die kraan danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef error_404 het volgende:
Een
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wastafel ???? Woar is die kraan dan
Oh wacht .... jemig ik zie het nog steeds niet zo goed.Het is net of er meters tussen de kraan en was(bak) zitten
Die sijn van de Gammaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
tssss
dat is dieseinnnnnnn
duh... snap dat dannnnn
Heel mooi huis, maar dan hebben ze toch ergens zo'n lelijke radiator hangen:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:57 schreef tim1986 het volgende:
huis met een echte wauw factor.. niet lelijk maar moooooooooooooooooooooooi:
http://www.funda.nl/koop/(...)de-18/fotos/#foto-41
moest ik even kwijt![]()
Dat zou mij toch werkelijk niet storen in een huis?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:14 schreef Resistor het volgende:
[..]
Heel mooi huis, maar dan hebben ze toch ergens zo'n lelijke radiator hangen:[
Ik zal wel het slimme blontje wezen, maar hoe stap je die sauna in hemelsnaam in?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:57 schreef tim1986 het volgende:
huis met een echte wauw factor.. niet lelijk maar moooooooooooooooooooooooi:
http://www.funda.nl/koop/(...)de-18/fotos/#foto-41
moest ik even kwijt![]()
Wat een opmerkelijk kleurgebruik in dat huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:22 schreef Bam-Bam het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig doorlopend tegelwerk, en als bonus een gang afgetimmerd als badkamer
http://www.funda.nl/koop/ens/huis-56562392-bosrand-66/
Ik vind die badkamer wel mooiquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Gwywen het volgende:
Je had ook wel een plaatje van de badkamer kunnen plaatsen![]()
[ afbeelding ]
of een kabouter met een napoleon-hoed en hele grote schoenenquote:Op zondag 25 oktober 2009 04:11 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dat beeld (?) lijkt wel een beetje op een fallus
linkje
Daar lijkt-ie inderdaad meer opquote:Op zondag 25 oktober 2009 07:30 schreef freecell het volgende:
[..]
of een kabouter met een napoleon-hoed en hele grote schoenen
Weet je zeker dat het niet aan jouw geperverteerde geest ligt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:11 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dat beeld (?) lijkt wel een beetje op een fallus
linkje
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Deze komt niet van Funda maar van het Belgische Immoweb, maar ik kon hem jullie niet onthouden...
[ afbeelding ]
Net?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:49 schreef k_man het volgende:
Van iemand die net alle oude topics heeft doorgespit zou je toch verwachten dat ze weet dat deze foto al minstens twee keer eerder geplaatst is.
Mij valt op dat dit soort huizen vaak designmeubelen van 30 jaar oud hebben. Toen vast prachtig, maar nu kitsch. Zal wel met de leeftijd van de bewoners te maken hebben. Op hun 55ste hun laatste nieuwe inrichting en daarna nooit meer iets aan het huis doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:56 schreef livelink het volgende:
Bij hele dure huizen valt het wel vaker op dat de inrichting gruwelijk is. Een huis van 13 miljoen, maar je mag rustig meerekenen dat je die verschrikkelijke vloer en muren aanpakt. Of zou dit de gemiddelde rijke smaak zijn?
[ afbeelding ]
Tja, zeker met oudere topics komt het vaak voor dat foto's het niet meer doen omdat het huis verkocht is of omdat de foto's gewoon van Funda zijn gehaaldquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:40 schreef Gwywen het volgende:
Eigenlijk moesten we ook de foto's even kopiëren naar Photobucket oid, maar dat is voor ons allen te veel moeite (ik steek de hand ook in eigen boezem)![]()
Jammer want ik wilde laatst mijn moeder de gruwelen van Funda laten zien en als je dan op elk deel zo nu en dan eens een fotootje tegenkomt is het effect toch niet zoals je bedoeld had.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:04 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
I haz to be in tha pictjure....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/leiden/appartement-2359917-koolstraat-2/
Rookruimtequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef error_404 het volgende:
Een
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]Briljant. Zit je te poepen, kun je toch nog de garing van je biefstukje in de gaten houden
Wie neemt er nu een bed met zo'n enorm hoofdeind als die voor een raam moet staanquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:33 schreef m1155 het volgende:
Niet van Funda maar toch wel grappig.
http://link.marktplaats.nl/286654568
Nooit meer uit bed rollen....
Zo zie je maar weer dat stijl niet te koop is..quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:56 schreef livelink het volgende:
Bij hele dure huizen valt het wel vaker op dat de inrichting gruwelijk is. Een huis van 13 miljoen, maar je mag rustig meerekenen dat je die verschrikkelijke vloer en muren aanpakt. Of zou dit de gemiddelde rijke smaak zijn?
[ afbeelding ]
Weet je dat ik daar echt prima zou kunnen wonenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef livelink het volgende:
Kunstliefhebber gesignaleerd. En bedenk, het gaat niet om de kwaliteit, maar om de kwantiteit! Ik zie al die verkleurde plekken al straks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:41 schreef Urquhart het volgende:
Geniale reeks, dat ik dit nooit eerder heb gezien
Over die designmeubelen die ouders hebben gekocht een halve eeuw geleden, daar was gisteren een item over op de TV. Zitten vaak waardevolle spullen tussen van designers met een gevestigde naam.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mij valt op dat dit soort huizen vaak designmeubelen van 30 jaar oud hebben. Toen vast prachtig, maar nu kitsch. Zal wel met de leeftijd van de bewoners te maken hebben. Op hun 55ste hun laatste nieuwe inrichting en daarna nooit meer iets aan het huis doen
ooooh dat is erg zegquote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
Toen ik deze foto zag, begreep ik waarom ze bij de omschrijving vermelden dat modernisering van de binnenkant van de woning nodig is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-67/fotos/?foto=5#
Oh my.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
Toen ik deze foto zag, begreep ik waarom ze bij de omschrijving vermelden dat modernisering van de binnenkant van de woning nodig is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat niet die deuren die je met een druk op de knop kan veranderen van transparant tot ondoorzichtig? Wat kosten die deuren en hoe werkt dat..?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zal wel het slimme blontje wezen, maar hoe stap je die sauna in hemelsnaam in?
[ afbeelding ]
Volgens de plattegrond zit de deur aan de voorkant, maar dat is toch volgens mij geen deur?
Wat mankeert mij, ik vind dit serieus awesome.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het voormalig huis van Gaudiquote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ziet er uit als een lift.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zal wel het slimme blontje wezen, maar hoe stap je die sauna in hemelsnaam in?
[ afbeelding ]
Volgens de plattegrond zit de deur aan de voorkant, maar dat is toch volgens mij geen deur?
Ik dacht ook al dat er vast wel mensen zijn die het wel geweldig vinden et voila!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:14 schreef beestjuh het volgende:
Wat mankeert mij, ik vind dit serieus awesome.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, goed gezien. Wat bizar. Wat zou de reden daar van zijn?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef R2R het volgende:
[..]
Met een verhoogd euh.... ding?
Waar alle meubels op staan![]()
[ afbeelding ]
Ik volg dit topic al heel lang, maar dit is echt het meest gruwelijke dat ik tot nu toe gezien hebquote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de rode vierkantjes zie ik sowieso speakers.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef heartwork het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, goed gezien. Wat bizar. Wat zou de reden daar van zijn?
En wat hebben ze immens veel apparaten onder hun tv staan ..(maar waar zijn de speakers? Ik zou met zo'n installatie verwachten dat je dolby surround in het kwadraat zou hebben!).
Vooral de tegenstelling tussen de nieuwe zo te zien dure apparatuur en het aftandse bankstel is geweldig. Misschien woont er een héél lang iemand of zo en waren alle banken en stoelen te laag voor zijn smaakquote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef heartwork het volgende:
[..]
En wat hebben ze immens veel apparaten onder hun tv staan ..(maar waar zijn de speakers? Ik zou met zo'n installatie verwachten dat je dolby surround in het kwadraat zou hebben!).
De tv is zo te zien ook verhoogd!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Of het is verhoogd zodat je de tv beter kan zien!
Ik wou hem net posten!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef botterfly het volgende:
En als ik kijk zie ik geen verhoging maar een foeilelijk kleed, waar de stoel waarvan je de rug ziet er net iets op staat. Voorlangs de TV ligt zo'n loper van dezelfde kleur.
Maar dat is mijn interpretatie. Ik ben me ervan bewust dat het verhaal van de kuil spannender is
EDit en laat maar![ afbeelding ]
Hier zie duidelijk de kuil.![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef botterfly het volgende:
En als ik kijk zie ik geen verhoging maar een foeilelijk kleed, waar de stoel waarvan je de rug ziet er net iets op staat. Voorlangs de TV ligt zo'n loper van dezelfde kleur.
Maar dat is mijn interpretatie. Ik ben me ervan bewust dat het verhaal van de kuil spannender is
EDit en laat maar![ afbeelding ]
Hier zie duidelijk de kuil.![]()
En die vloer naast de bar..zouden ze erover nagedacht hebben?quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:29 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan echt af waarom ze in godsnaam een beveiligingscamera hebben?
Of is dat een speaker?![]()
(midden bovenin)
Dat is een speaker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:29 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Of is dat een speaker?![]()
(midden bovenin)
Ik heb het idee dat ik telkens mijn kop zou stoten als ik onder die trap door liepquote:Op vrijdag 6 november 2009 03:02 schreef Isabeau het volgende:
En die verhoging lijkt te bestaan uit van die gipsblokken die ze in de bouw gebruiken. En dan hebben we het nog niet eens over die trap gehad...ook al zo vaag.
Nadat ze de stereo en tv hadden gekocht, was vast het geld op om het tekort aan vloertegels aan te vullenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:34 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
En die vloer naast de bar..zouden ze erover nagedacht hebben?
Ik gok dat de eigenaar een zakker rug heeft en zo minder hoeft te bukken/door de knieen gaanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef heartwork het volgende:
[..]
Nou, die mensen hebben duidelijk geen geld in de inrichting gestoken, dus wellicht valt er wel wat te halenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:29 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Katientje het volgende:
linkje: http://www.funda.nl/koop/(...)omme-nieuwegracht-2/
Wel voldoende ventilatie in het plafondquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Je moet niet willen koken of bakken in deze keuken.
[ afbeelding ]
En dat prijzen ze dan aan met: Keuken met eenvoudige/duurzame inrichting.
Oeps, vergeten. Toegevoegd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wel voldoende ventilatie in het plafond![]()
heb je ook een linkje?
Scheelde misschien 300 euro voor een gat infrezen in het marmerbladquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:31 schreef NL_lady het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me handig, koken in zo'n hoek!
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-26/fotos/#foto-1
Er zal wel niemand meer in het huis wonen. het ziet er gestyleerd uit. Maar je ziet geen kookplaat magnetron, koelkast,wasmachine, tv, foto's, tandeborstel of ieder ander persoonlijk eigendom.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:57 schreef livelink het volgende:
Verder wel een mooi huis, maar het aspect eten past waarschijnlijk niet in het ecologische concept![]()
Echt wel knap, niet eens een koelkast. Ik krijg visioenen van koken met behulp van de hooikist.
Stuk rechts zal wel later bijgeplaatst zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef m1155 het volgende:
[..]
Scheelde misschien 300 euro voor een gat infrezen in het marmerblad
Wit verflaagje over die stomme print en hij's weer zo goed als nieuw.quote:Op zondag 8 november 2009 16:34 schreef fokkieslim het volgende:
als ik al die keukens zie,ben ik wel gelukkig http://cloud.funda.nl/valentina_media/000/778/510_groot.jpg
Als je geen slang kan kopen voor je afzuigkap, dan moet het wel zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:31 schreef NL_lady het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me handig, koken in zo'n hoek!
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-26/fotos/#foto-1
En hoe zou dat keukenkastje onder die wasbak open gaan in die bendekeuken...???quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bende! Ik zou ook niet even de afwas opruimen voor de foto. En is het een troep op het balkon? Dan doe je gewoon de gordijnen dicht
[ afbeelding ]
Maar we hebben wel schoonmaakmiddelen in huis hoor, echt!
Linkje.
[ afbeelding ]
Retrokeuken!
Linkje
whahahaquote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef R2R het volgende:
[..]
Met een verhoogd euh.... ding?
Waar alle meubels op staan![]()
[ afbeelding ]
en een geknakte schuur![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op zondag 8 november 2009 16:34 schreef fokkieslim het volgende:
als ik al die keukens zie,ben ik wel gelukkig http://cloud.funda.nl/valentina_media/000/778/510_groot.jpg
Dat is een ander huis dan die vanuit de linkquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef De_Melkboer het volgende:
Met deze voortuin heet je iedereen welkom:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)urg-stirumstraat-13/
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:17 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is een ander huis dan die vanuit de link
16 foto's en maar 1 foto van het huis zelf!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef vuilcontainer het volgende:
Wonen in een stadspark:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)in-46/fotos/#foto-16
Je zal er naast wonen en elke dat beeld moeten aanzien!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:14 schreef De_Melkboer het volgende:
Met deze voortuin heet je iedereen welkom:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)urg-stirumstraat-25/
"oh, u heet Martijn? Nee dat wisten we nog niet"quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie gaat er mee bij Martijn en Nicole op bezoek?![]()
[ link | afbeelding ]
(hun makelaar heeft trouwens last van overbodige fish-eye)
O ja joh...?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Maringo het volgende:
De Ikea roos is zo populair dat het gewoon niet meer leuk is :/
Die is gisteren gepost.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef Guard het volgende:
al een tijdje niet meer in deze topicreeks gekeken... dus als deze al gepost was, vergeef me...
[ afbeelding ]
de kleinburgerlijkheid
Ik wilde net vragen: "Dat is in Deventer of niet?".quote:Op woensdag 11 november 2009 09:13 schreef scarefreak het volgende:
Kermisboot op het water
[ afbeelding ]
De badkamer is gelukkig nog amper gebruikt
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat de bewoners doen op de WC, maar als je dat allemaal nodig hebt om het schoon te krijgen...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/deventer/huis-10247013-deltalaan-1/
En voor wie Deventer niet kent: Het is midden in de ergste vogelaarwijk buiten de randstad
Ik moet zeggen, dit is de éérste keer dat ik er maar liefst twee naast elkaar zie. Bèst origineelquote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Maringo het volgende:
De Ikea roos is zo populair dat het gewoon niet meer leuk is :/
Zit er toch een ruime tuin bij ziet het er zo uit. Vreselijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bladergroen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leuk, maar ik zou ook wel in een echte vuurtoren kunnen wonen, geweldig!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:13 schreef scarefreak het volgende:
Kermisboot op het water
[ afbeelding ]
En voor wie Deventer niet kent: Het is midden in de ergste vogelaarwijk buiten de randstad
quote:Vanaf deze locatie zijn wij op zoek naar nieuwe eigenaar met een prachtig nieuwe ligplaats voor dit unieke object!
Nee, dat de toekomstige eigenaar elders een ligplaats moet hebben, dus niet in die vogelaarwijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef R2R het volgende:
Het wordt ooit beter bedoel je? Je weet alleen niet wanneer... en echt geweldig zal het nooit worden als je zo eens kijkt naar de gemiddelde vogelaarwijk.
Maar wat kost een ligplaats en hoe kom je eraan?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat de toekomstige eigenaar elders een ligplaats moet hebben, dus niet in die vogelaarwijk.
Zie de quote van ViviRAWRS. Het is dus de bedoeling dat de boot verhuist.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Maar wat kost een ligplaats en hoe kom je eraan?
Die boot ligt daar op zich wel mooi vind ik. Elders in Deventer heb je zo een woonwagen(boot) kamp...dat lijkt me veel erger!
Ja dat begreep ik. Die boot is zo duur nog niet maar een ligplaats zal wel wat kosten is het niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie de quote van ViviRAWRS. Het is dus de bedoeling dat de boot verhuist.
Ik zou het niet weten. Overweeg jij zoiets, dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:19 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik. Die boot is zo duur nog niet maar een ligplaats zal wel wat kosten is het niet?
Nou een woonboot lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Overweeg jij zoiets, dan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef R2R het volgende:
Hoe vaak zouden deze mensen al naar beneden gedonderd zijn met stoel en al?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ein-11/fotos/#foto-5
Je hebt wel een geweldige plaats voor je kerstboom!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
het zal een eigen keuze zijn, maar bij de foto waarop er twee naast elkaar hangen is het net zo als boven de kast, de ene boven het bed hangt van de 4 anders.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:12 schreef Gwywen het volgende:
Zo hee dat is weinig speling![]()
Hier nog een paar Ikearozen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eén van de twee heeft 'm op z'n kop hangen, zien jullie dat?![]()
Weinig mis met dat laatste huisje overigens behalve de prijs dan.
Ik wist wel dat er iemand zo gek zou zijn om het nog te gaan checken ookquote:Op woensdag 11 november 2009 23:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zal een eigen keuze zijn, maar bij de foto waarop er twee naast elkaar hangen is het net zo als boven de kast, de ene boven het bed hangt van de 4 anders.
Centrum utrecht, 4 ton. Als ik het had zou ik het wel weten. Idd wat hierboven wordt gezegd, likje verf, nieuwe keuken en badkamer en superhuis op superlocatie!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef Ireth het volgende:
Je zou er zo een aflevering van Baantjer in kunnen opnemen.... wat een deprimerend hol...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Saw deel weet ik veel hoeveel zou ook nog kunnen)
En het lijk lag in de kelder...
[ afbeelding ]
Vetquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef Ireth het volgende:
Je zou er zo een aflevering van Baantjer in kunnen opnemen.... wat een deprimerend hol...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Saw deel weet ik veel hoeveel zou ook nog kunnen)
En het lijk lag in de kelder...
[ afbeelding ]
Ja tuulk! Maar dat is met elk huis zo! Vind het gewoon zo nu (qua verkoopfoto's!) een vreselijk holquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Schilderen, vloerbedekking, meubels en het is een hartstikke leuk huis.
Vloerbedekking in de keuken, ook handig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat nou voor een nisje?
Apart huis, met allerlei vreemde ruimtes, zoals het toilet:
[ afbeelding ]
En IKEA lacht zich rotquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ooit ook eens zo'n serie gepost van IKEArozen en ook met dat oranjerood geblokte dekbedovertrek van IKEAIk blijf me er over verwonderen
leuk huis!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Apart huis, met allerlei vreemde ruimtes, zoals het toilet:
[ afbeelding ]
`quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
En IKEA lacht zich rot
Weet je ongeveer waar je die gepost heb? Of was het in een van de 40 vorige delen van deze reeks?
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
`
Da's al minstens 20 delen geleden denk ik. Maar het is niet moeilijk zo'n collectie te maken, gewoon wat plaatjes bekijken van rijtjeshuizen in burgerwijken en je vindt ze meteen
Het eerste wat me opvalt, is dat het plafond scheef loopt. Daarna zag ik dat de stenen in de muur wel parallel lopen aan het plafond, maar ook parallel aan de vloer! M.a.w. de stenen links zijn dikker dan rechts...quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:10 schreef Angelic_Rose het volgende:
[ afbeelding ]
Heel handig ingedeeld zo!
Als je daar nog een beetje relaxed wilt koken, en kunnen draaien, moet je niet al te stevig zijn..![]()
Klik
geen idee wat voor nisje het is, maar ik zou er de brandblusser neerzetten denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef winterapfel het volgende:
[..]
geen idee wat voor nisje het is, maar ik zou er de brandblusser neerzetten denk ik
Wel een mooie keuken verder.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:10 schreef Angelic_Rose het volgende:
[ afbeelding ]
Heel handig ingedeeld zo!
Als je daar nog een beetje relaxed wilt koken, en kunnen draaien, moet je niet al te stevig zijn..![]()
Klik
Ja, er moet nog genoeg aan gebeuren (plafonds waarschijnlijk vernieuwen, enkel glas achter, etc etc), maar een leuk huis kan het zeker worden vind ik.quote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef caspervc het volgende:
En jammer dat er maar 2 electragroepen aanwezig zijn... wordt dus opnieuw bekabelen....
Dit stukje Schiedam valt heel erg mee hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat huis is trouwens wel erg ok hoor, liters verf ertegenaan, nieuwe badkamer en keuken en het lijkt mij een superhuis. Jammer dat het in het helaas verpauperde Schiedam staat...
sorry kan dit niet echt een boeiende post vinden... beetje vergezocht allemaal...quote:Op maandag 16 november 2009 04:14 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
een ENORME bloedplek hangt er hier boven je bed.Moord begaan op zolder?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)339495-beltmolen-23/
Kan iemand me vertellen wat hier in godsnaam op de klok ligt?Wuppies met zweepjes ofzo?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)er-beelaertspark-47/
Zouden deze mensen ietwat paranoide zijn aangelegd? Expres wazige foto, want de blueprints liggen op tafel![]()
[ afbeelding ]
Een ruime verzameling wapens op de salon tafel
[ afbeelding ]
Grote zware zaklamp en pepperspray naast het bed![]()
[ afbeelding ]
Flink aan de klus, maar dan heb je echt een geweldig huishttp://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-10141983-noordhoveweg-2/
HandigJe garagedeur gebruiken als kledingrek. Heel creatief in dit verder uberklinische huis
[ afbeelding ]
Enne, die behang-lambrisering, die MAAKT deze kamer(OMG, zoveel mooie ramen en dan ga de tussenstukjes zo raar beplakken???
)
[ afbeelding ]
Ik krijg het idee dat deze mensen liever niet in een tussenwoning uit 1997 hadden gewoond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al en al echt wel met liefde ingericht, maar je kunt van een nieuw huis nu eenmaal geen ladhuis maken. Ik hoop dat ze nu wel het goede huis te pakken hebben http://www.funda.nl/koop/(...)at-13/fotos/#foto-11
Plaats dan zelf watquote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
sorry kan dit niet echt een boeiende post vinden... beetje vergezocht allemaal...
dat is aan de kant van de westfrankelandsedijk. aan de kant van de vlaardingerdijk niet dacht ikquote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Hoho, geen kwaad woord meer over Schiedam, want deze stad is zelfs voor de goedheiligman niet te min.![]()
Nooit geweten trouwens dat die huizen aan de BK-laan verhoogd liggen/verdiepte tuinen hebben.
Zou me niet verbazen.... Leuk dat Funda, tot je serieus op zoek bent naar een huis en dit soort STRONT tegenkomt!quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel.
Staat het te koop omdat de vorige bewoner is opgenomen in een gesloten inrichting?
Er zullen vast mensen zijn die zoiets kopen juist omdat ze het schitterend vinden en het nu zel fniet meer hoeven te doen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
Op het leukste stukje van Moerwijk gelegen goed onderhouden voormalig 4 kamer HOEK appartement welke een aantal jaar geleden zeer sfeervol is verbouwd (zie foto's)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Verbouwd maar nog steeds maar 3 elektragroepenquote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
Op het leukste stukje van Moerwijk gelegen goed onderhouden voormalig 4 kamer HOEK appartement welke een aantal jaar geleden zeer sfeervol is verbouwd (zie foto's)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Je hebt wel een eigen gracht dan heb je alleen nog heksen nodig om te verzuipen met een molensteen om een beetje in de sfeer te blijven.quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef FP128 het volgende:
Ik weet niet of je dit onder de noemer "opmerkelijk" kunt scharen maar ik vond
dit huis op een landgoed, werkelijk een plaatje om te zien. de prijs wat minder.
OMG dat wordt een klus om daar iets leuks van te makenquote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Daar kan ik wel een aardige modelspoorbaan kwijt, lijkt me zoquote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef FP128 het volgende:
Ik weet niet of je dit onder de noemer "opmerkelijk" kunt scharen maar ik vond
dit huis op een landgoed, werkelijk een plaatje om te zien. de prijs wat minder.
http://www.funda.nl/koop/den-helder/huis-7167933-steengracht-5/quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:11 schreef k_man het volgende:
Goede vondst.Linkje?
Van dit huis - en ook van het mozaiekdrama - zou ik wel willen weten hoe het er uit zag met meubels er in.
het is aan de steengracht, ik denk dat ze dat een beetje te letterlijk hebben genomen !quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoe maak ik van mijn tussenwoning een middeleeuws kasteel
Die koeienwcrolhouder past alleen niet zo bij de inrichtingquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
het is aan de steengracht, ik denk dat ze dat een beetje te letterlijk hebben genomen !
Die heb ik gepost in deel 1 van deze reeks, dus ik mag hopen dat die verkocht is. Was in Amersfoort.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Is dat ridderappartement in een apartementencomplex al verkocht? Ik weet niet meer waar dat was, maar het bijzonderOok de omschrijving was helemaal in stijl geloof ik, dat je jonkvrouwe kon worden ofzo......
Dat nodigt uit tot multi-tasking...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Loedertje het volgende:
Niet van Funda
[ afbeelding ]
Wijdbeens over je wc staan om eens lekker je make-up bij te werken .
http://www.woningennet.nl/details.php?id=16754&tab=fotos
Dit ziet eruit alsof 'In Holland staat een huis' is langsgeweest...quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Je zal het allemaal maar moeten verwijderenquote:
De foto's in deel 1 werken nog steeds, dus kennelijk staat het nog altijd te koop. Deel 1 is uit januari 2008...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Is dat ridderappartement in een apartementencomplex al verkocht? Ik weet niet meer waar dat was, maar het bijzonderOok de omschrijving was helemaal in stijl geloof ik, dat je jonkvrouwe kon worden ofzo......
You rock!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef k_man het volgende:
[..]
De foto's in deel 1 werken nog steeds, dus kennelijk staat het nog altijd te koop. Deel 1 is uit januari 2008...
En hier staat de omschrijving.
Omschrijving klopt ook niet:quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Gsta het volgende:
Ik heb veel gezien, maar dit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk vooral ook de video: http://www.funda.nl/koop/(...)-mudaheerd-48/video/
En ook de royale prijsverlaging: http://www.funda.nl/koop/(...)aheerd-48/kenmerken/
Hier zie je wat het uitzicht vanaf het balkon is, dat is een school aan de overkant van de weg.quote:- Ruim balkon, pal op zuid.
quote:sfeervol woonhuis
uniek en karakteristiek
quote:HET GEHEEL DIENT TE WORDEN GERENOVEERD. Wellicht geschikt als starterwoning voor een paar hele handige rechterhanden met tijd en energie of voor ontwikkelaar/belegger.
Als een pand dichtgetimmerd is, voel je nog geen nattigheid?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:25 schreef Thy... het volgende:
Een buitenkans voor de handige starter in Naarden. ¤ 129.500 voor 145 m²
Klinkt goed dacht ik, tot ik de foto's bekeek...
Mooi oud pandje.
[ afbeelding ]
Hmm, dat kan inderdaad wel een likje verf gebruiken.
[ afbeelding ]
Holy f*cking crap
[ afbeelding ]
Sterker nog: ze adviseren "renoveren/amoveren"quote:Op woensdag 18 november 2009 11:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig krijgt de makelaar verder in de advertentie iets meer realiteitszin.
[..]
Heeft dat huis soms drie meter onder water gestaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:25 schreef Thy... het volgende:
Mooi oud pandje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy f*cking crap
[ afbeelding ]
quote:Permanente bewoning is niet toegestaan
Het maakt niet uit hoe klein, lelijk en onpraktisch een huis is, de advertentie zegt altijd dat het ruim, riant, royaal en fantastisch is...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Gsta het volgende:
Ik heb veel gezien, maar dit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk vooral ook de video: http://www.funda.nl/koop/(...)-mudaheerd-48/video/
En ook de royale prijsverlaging: http://www.funda.nl/koop/(...)aheerd-48/kenmerken/
In Australie heb ik betere EN nieuwere huizen gezien met een toeristisch bord "ruine" er bij!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:25 schreef Thy... het volgende:
Mooi oud pandje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy f*cking crap
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef pessie het volgende:
Ja er is een douche aanwezig
[ afbeelding ]
Zie hier
Sommige makelaars weten misschien niet hoe ze een foto moeten maken. Of dit is letterlijk de douche...
Waarom geloof ik niet dat er ruim een hectare grond bij zit?quote:50 m² woonopp. / 11.138 m² perceelopp.
Misschien koop je ook meteen dat park wat je op de laatste foto ziet...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
[..]
Waarom geloof ik niet dat er ruim een hectare grond bij zit?
En het staat trouwens precies in Bussum. Maar Naarden bekt beter natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef sverbern het volgende:
[..]
Heeft dat huis soms drie meter onder water gestaan?
O, en:
[..]
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)at-348/fotos/#foto-1quote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
Vanuit de badkamer heeft u een gezellig zicht op de buren. U heeft trouwens weinig last van uw buren.
[ afbeelding ]
Dat is net een hotel... en dat bedoel ik niet positief. Wel heel onpersoonlijk ingerichtquote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-348/fotos/#foto-1
Ik zou zo 1op1 dit appartement innemen. En dus ook bijna NIKS veranderen
Die achtergrond van de 1e foto is die geshopped? Op de andere fotos lijkt het door het raam heen wel aannemelijk dat het mooi weer was die dagquote:Op woensdag 18 november 2009 21:19 schreef ScrapHead het volgende:
Linkje
Shopperdepop!
[ afbeelding ]
De keuken lijkt er wel ingeshopped!
[ afbeelding ]
Ik vind het juist wel mooi zo, voor de verkoop. Geen spullen die rondslingeren, geen foto's van de vorige bewoners, ze zullen vast niet zo steriel leven als het nu lijkt. Ik kan me trouwens herinneren dat dit appartement eerder voorbij is gekomen, toen ivm dat mooie grote raam vlak naast het bad.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Dat is net een hotel... en dat bedoel ik niet positief. Wel heel onpersoonlijk ingericht![]()
Check de wolken van de 1e en de 3e foto, precies dezelfde wolken.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:21 schreef TheFrankey het volgende:
Die achtergrond van de 1e foto is die geshopped? Op de andere fotos lijkt het door het raam heen wel aannemelijk dat het mooi weer was die dag
die 3e stond er net nog niet bij. Oke bizar iddquote:Op woensdag 18 november 2009 21:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Check de wolken van de 1e en de 3e foto, precies dezelfde wolken.Bizar!
Haha, ik moest echt goed kijken voor ik het zagquote:Op woensdag 18 november 2009 21:32 schreef ScrapHead het volgende:
Wat een leuke lamp op de bank!
[ afbeelding ]
"Het appartement , gelegen op de 16e verdieping" en dan ramen tot aan de grond?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
Vanuit de badkamer heeft u een gezellig zicht op de buren. U heeft trouwens weinig last van uw buren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Check de wolken van de 1e en de 3e foto, precies dezelfde wolken.Bizar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |