het zal een eigen keuze zijn, maar bij de foto waarop er twee naast elkaar hangen is het net zo als boven de kast, de ene boven het bed hangt van de 4 anders.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:12 schreef Gwywen het volgende:
Zo hee dat is weinig speling![]()
Hier nog een paar Ikearozen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eén van de twee heeft 'm op z'n kop hangen, zien jullie dat?![]()
Weinig mis met dat laatste huisje overigens behalve de prijs dan.
Ik wist wel dat er iemand zo gek zou zijn om het nog te gaan checken ookquote:Op woensdag 11 november 2009 23:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zal een eigen keuze zijn, maar bij de foto waarop er twee naast elkaar hangen is het net zo als boven de kast, de ene boven het bed hangt van de 4 anders.
Centrum utrecht, 4 ton. Als ik het had zou ik het wel weten. Idd wat hierboven wordt gezegd, likje verf, nieuwe keuken en badkamer en superhuis op superlocatie!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef Ireth het volgende:
Je zou er zo een aflevering van Baantjer in kunnen opnemen.... wat een deprimerend hol...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Saw deel weet ik veel hoeveel zou ook nog kunnen)
En het lijk lag in de kelder...
[ afbeelding ]
Vetquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef Ireth het volgende:
Je zou er zo een aflevering van Baantjer in kunnen opnemen.... wat een deprimerend hol...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Saw deel weet ik veel hoeveel zou ook nog kunnen)
En het lijk lag in de kelder...
[ afbeelding ]
Ja tuulk! Maar dat is met elk huis zo! Vind het gewoon zo nu (qua verkoopfoto's!) een vreselijk holquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Schilderen, vloerbedekking, meubels en het is een hartstikke leuk huis.
Vloerbedekking in de keuken, ook handig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat nou voor een nisje?
Apart huis, met allerlei vreemde ruimtes, zoals het toilet:
[ afbeelding ]
En IKEA lacht zich rotquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ooit ook eens zo'n serie gepost van IKEArozen en ook met dat oranjerood geblokte dekbedovertrek van IKEAIk blijf me er over verwonderen
leuk huis!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Apart huis, met allerlei vreemde ruimtes, zoals het toilet:
[ afbeelding ]
`quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
En IKEA lacht zich rot
Weet je ongeveer waar je die gepost heb? Of was het in een van de 40 vorige delen van deze reeks?
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
`
Da's al minstens 20 delen geleden denk ik. Maar het is niet moeilijk zo'n collectie te maken, gewoon wat plaatjes bekijken van rijtjeshuizen in burgerwijken en je vindt ze meteen
Het eerste wat me opvalt, is dat het plafond scheef loopt. Daarna zag ik dat de stenen in de muur wel parallel lopen aan het plafond, maar ook parallel aan de vloer! M.a.w. de stenen links zijn dikker dan rechts...quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:10 schreef Angelic_Rose het volgende:
[ afbeelding ]
Heel handig ingedeeld zo!
Als je daar nog een beetje relaxed wilt koken, en kunnen draaien, moet je niet al te stevig zijn..![]()
Klik
geen idee wat voor nisje het is, maar ik zou er de brandblusser neerzetten denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef winterapfel het volgende:
[..]
geen idee wat voor nisje het is, maar ik zou er de brandblusser neerzetten denk ik
Wel een mooie keuken verder.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:10 schreef Angelic_Rose het volgende:
[ afbeelding ]
Heel handig ingedeeld zo!
Als je daar nog een beetje relaxed wilt koken, en kunnen draaien, moet je niet al te stevig zijn..![]()
Klik
Ja, er moet nog genoeg aan gebeuren (plafonds waarschijnlijk vernieuwen, enkel glas achter, etc etc), maar een leuk huis kan het zeker worden vind ik.quote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef caspervc het volgende:
En jammer dat er maar 2 electragroepen aanwezig zijn... wordt dus opnieuw bekabelen....
Dit stukje Schiedam valt heel erg mee hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat huis is trouwens wel erg ok hoor, liters verf ertegenaan, nieuwe badkamer en keuken en het lijkt mij een superhuis. Jammer dat het in het helaas verpauperde Schiedam staat...
sorry kan dit niet echt een boeiende post vinden... beetje vergezocht allemaal...quote:Op maandag 16 november 2009 04:14 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
een ENORME bloedplek hangt er hier boven je bed.Moord begaan op zolder?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)339495-beltmolen-23/
Kan iemand me vertellen wat hier in godsnaam op de klok ligt?Wuppies met zweepjes ofzo?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)er-beelaertspark-47/
Zouden deze mensen ietwat paranoide zijn aangelegd? Expres wazige foto, want de blueprints liggen op tafel![]()
[ afbeelding ]
Een ruime verzameling wapens op de salon tafel
[ afbeelding ]
Grote zware zaklamp en pepperspray naast het bed![]()
[ afbeelding ]
Flink aan de klus, maar dan heb je echt een geweldig huishttp://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-10141983-noordhoveweg-2/
HandigJe garagedeur gebruiken als kledingrek. Heel creatief in dit verder uberklinische huis
[ afbeelding ]
Enne, die behang-lambrisering, die MAAKT deze kamer(OMG, zoveel mooie ramen en dan ga de tussenstukjes zo raar beplakken???
)
[ afbeelding ]
Ik krijg het idee dat deze mensen liever niet in een tussenwoning uit 1997 hadden gewoond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al en al echt wel met liefde ingericht, maar je kunt van een nieuw huis nu eenmaal geen ladhuis maken. Ik hoop dat ze nu wel het goede huis te pakken hebben http://www.funda.nl/koop/(...)at-13/fotos/#foto-11
Plaats dan zelf watquote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
sorry kan dit niet echt een boeiende post vinden... beetje vergezocht allemaal...
dat is aan de kant van de westfrankelandsedijk. aan de kant van de vlaardingerdijk niet dacht ikquote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Hoho, geen kwaad woord meer over Schiedam, want deze stad is zelfs voor de goedheiligman niet te min.![]()
Nooit geweten trouwens dat die huizen aan de BK-laan verhoogd liggen/verdiepte tuinen hebben.
Zou me niet verbazen.... Leuk dat Funda, tot je serieus op zoek bent naar een huis en dit soort STRONT tegenkomt!quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel.
Staat het te koop omdat de vorige bewoner is opgenomen in een gesloten inrichting?
Er zullen vast mensen zijn die zoiets kopen juist omdat ze het schitterend vinden en het nu zel fniet meer hoeven te doen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
Op het leukste stukje van Moerwijk gelegen goed onderhouden voormalig 4 kamer HOEK appartement welke een aantal jaar geleden zeer sfeervol is verbouwd (zie foto's)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Verbouwd maar nog steeds maar 3 elektragroepenquote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
Op het leukste stukje van Moerwijk gelegen goed onderhouden voormalig 4 kamer HOEK appartement welke een aantal jaar geleden zeer sfeervol is verbouwd (zie foto's)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Je hebt wel een eigen gracht dan heb je alleen nog heksen nodig om te verzuipen met een molensteen om een beetje in de sfeer te blijven.quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef FP128 het volgende:
Ik weet niet of je dit onder de noemer "opmerkelijk" kunt scharen maar ik vond
dit huis op een landgoed, werkelijk een plaatje om te zien. de prijs wat minder.
OMG dat wordt een klus om daar iets leuks van te makenquote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Daar kan ik wel een aardige modelspoorbaan kwijt, lijkt me zoquote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef FP128 het volgende:
Ik weet niet of je dit onder de noemer "opmerkelijk" kunt scharen maar ik vond
dit huis op een landgoed, werkelijk een plaatje om te zien. de prijs wat minder.
http://www.funda.nl/koop/den-helder/huis-7167933-steengracht-5/quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:11 schreef k_man het volgende:
Goede vondst.Linkje?
Van dit huis - en ook van het mozaiekdrama - zou ik wel willen weten hoe het er uit zag met meubels er in.
het is aan de steengracht, ik denk dat ze dat een beetje te letterlijk hebben genomen !quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoe maak ik van mijn tussenwoning een middeleeuws kasteel
Die koeienwcrolhouder past alleen niet zo bij de inrichtingquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
het is aan de steengracht, ik denk dat ze dat een beetje te letterlijk hebben genomen !
Die heb ik gepost in deel 1 van deze reeks, dus ik mag hopen dat die verkocht is. Was in Amersfoort.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Is dat ridderappartement in een apartementencomplex al verkocht? Ik weet niet meer waar dat was, maar het bijzonderOok de omschrijving was helemaal in stijl geloof ik, dat je jonkvrouwe kon worden ofzo......
Dat nodigt uit tot multi-tasking...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Loedertje het volgende:
Niet van Funda
[ afbeelding ]
Wijdbeens over je wc staan om eens lekker je make-up bij te werken .
http://www.woningennet.nl/details.php?id=16754&tab=fotos
Dit ziet eruit alsof 'In Holland staat een huis' is langsgeweest...quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Je zal het allemaal maar moeten verwijderenquote:
De foto's in deel 1 werken nog steeds, dus kennelijk staat het nog altijd te koop. Deel 1 is uit januari 2008...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Is dat ridderappartement in een apartementencomplex al verkocht? Ik weet niet meer waar dat was, maar het bijzonderOok de omschrijving was helemaal in stijl geloof ik, dat je jonkvrouwe kon worden ofzo......
You rock!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef k_man het volgende:
[..]
De foto's in deel 1 werken nog steeds, dus kennelijk staat het nog altijd te koop. Deel 1 is uit januari 2008...
En hier staat de omschrijving.
Omschrijving klopt ook niet:quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Gsta het volgende:
Ik heb veel gezien, maar dit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk vooral ook de video: http://www.funda.nl/koop/(...)-mudaheerd-48/video/
En ook de royale prijsverlaging: http://www.funda.nl/koop/(...)aheerd-48/kenmerken/
Hier zie je wat het uitzicht vanaf het balkon is, dat is een school aan de overkant van de weg.quote:- Ruim balkon, pal op zuid.
quote:sfeervol woonhuis
uniek en karakteristiek
quote:HET GEHEEL DIENT TE WORDEN GERENOVEERD. Wellicht geschikt als starterwoning voor een paar hele handige rechterhanden met tijd en energie of voor ontwikkelaar/belegger.
Als een pand dichtgetimmerd is, voel je nog geen nattigheid?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:25 schreef Thy... het volgende:
Een buitenkans voor de handige starter in Naarden. ¤ 129.500 voor 145 m²
Klinkt goed dacht ik, tot ik de foto's bekeek...
Mooi oud pandje.
[ afbeelding ]
Hmm, dat kan inderdaad wel een likje verf gebruiken.
[ afbeelding ]
Holy f*cking crap
[ afbeelding ]
Sterker nog: ze adviseren "renoveren/amoveren"quote:Op woensdag 18 november 2009 11:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig krijgt de makelaar verder in de advertentie iets meer realiteitszin.
[..]
Heeft dat huis soms drie meter onder water gestaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:25 schreef Thy... het volgende:
Mooi oud pandje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy f*cking crap
[ afbeelding ]
quote:Permanente bewoning is niet toegestaan
Het maakt niet uit hoe klein, lelijk en onpraktisch een huis is, de advertentie zegt altijd dat het ruim, riant, royaal en fantastisch is...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Gsta het volgende:
Ik heb veel gezien, maar dit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk vooral ook de video: http://www.funda.nl/koop/(...)-mudaheerd-48/video/
En ook de royale prijsverlaging: http://www.funda.nl/koop/(...)aheerd-48/kenmerken/
In Australie heb ik betere EN nieuwere huizen gezien met een toeristisch bord "ruine" er bij!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:25 schreef Thy... het volgende:
Mooi oud pandje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy f*cking crap
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef pessie het volgende:
Ja er is een douche aanwezig
[ afbeelding ]
Zie hier
Sommige makelaars weten misschien niet hoe ze een foto moeten maken. Of dit is letterlijk de douche...
Waarom geloof ik niet dat er ruim een hectare grond bij zit?quote:50 m² woonopp. / 11.138 m² perceelopp.
Misschien koop je ook meteen dat park wat je op de laatste foto ziet...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
[..]
Waarom geloof ik niet dat er ruim een hectare grond bij zit?
En het staat trouwens precies in Bussum. Maar Naarden bekt beter natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef sverbern het volgende:
[..]
Heeft dat huis soms drie meter onder water gestaan?
O, en:
[..]
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)at-348/fotos/#foto-1quote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
Vanuit de badkamer heeft u een gezellig zicht op de buren. U heeft trouwens weinig last van uw buren.
[ afbeelding ]
Dat is net een hotel... en dat bedoel ik niet positief. Wel heel onpersoonlijk ingerichtquote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-348/fotos/#foto-1
Ik zou zo 1op1 dit appartement innemen. En dus ook bijna NIKS veranderen
Die achtergrond van de 1e foto is die geshopped? Op de andere fotos lijkt het door het raam heen wel aannemelijk dat het mooi weer was die dagquote:Op woensdag 18 november 2009 21:19 schreef ScrapHead het volgende:
Linkje
Shopperdepop!
[ afbeelding ]
De keuken lijkt er wel ingeshopped!
[ afbeelding ]
Ik vind het juist wel mooi zo, voor de verkoop. Geen spullen die rondslingeren, geen foto's van de vorige bewoners, ze zullen vast niet zo steriel leven als het nu lijkt. Ik kan me trouwens herinneren dat dit appartement eerder voorbij is gekomen, toen ivm dat mooie grote raam vlak naast het bad.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Dat is net een hotel... en dat bedoel ik niet positief. Wel heel onpersoonlijk ingericht![]()
Check de wolken van de 1e en de 3e foto, precies dezelfde wolken.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:21 schreef TheFrankey het volgende:
Die achtergrond van de 1e foto is die geshopped? Op de andere fotos lijkt het door het raam heen wel aannemelijk dat het mooi weer was die dag
die 3e stond er net nog niet bij. Oke bizar iddquote:Op woensdag 18 november 2009 21:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Check de wolken van de 1e en de 3e foto, precies dezelfde wolken.Bizar!
Haha, ik moest echt goed kijken voor ik het zagquote:Op woensdag 18 november 2009 21:32 schreef ScrapHead het volgende:
Wat een leuke lamp op de bank!
[ afbeelding ]
"Het appartement , gelegen op de 16e verdieping" en dan ramen tot aan de grond?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
Vanuit de badkamer heeft u een gezellig zicht op de buren. U heeft trouwens weinig last van uw buren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Check de wolken van de 1e en de 3e foto, precies dezelfde wolken.Bizar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |