Verbouwd maar nog steeds maar 3 elektragroepenquote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
Op het leukste stukje van Moerwijk gelegen goed onderhouden voormalig 4 kamer HOEK appartement welke een aantal jaar geleden zeer sfeervol is verbouwd (zie foto's)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Je hebt wel een eigen gracht dan heb je alleen nog heksen nodig om te verzuipen met een molensteen om een beetje in de sfeer te blijven.quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef FP128 het volgende:
Ik weet niet of je dit onder de noemer "opmerkelijk" kunt scharen maar ik vond
dit huis op een landgoed, werkelijk een plaatje om te zien. de prijs wat minder.
OMG dat wordt een klus om daar iets leuks van te makenquote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
Op het leukste stukje van Moerwijk gelegen goed onderhouden voormalig 4 kamer HOEK appartement welke een aantal jaar geleden zeer sfeervol is verbouwd (zie foto's)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Daar kan ik wel een aardige modelspoorbaan kwijt, lijkt me zoquote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef FP128 het volgende:
Ik weet niet of je dit onder de noemer "opmerkelijk" kunt scharen maar ik vond
dit huis op een landgoed, werkelijk een plaatje om te zien. de prijs wat minder.
http://www.funda.nl/koop/den-helder/huis-7167933-steengracht-5/quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:11 schreef k_man het volgende:
Goede vondst.Linkje?
Van dit huis - en ook van het mozaiekdrama - zou ik wel willen weten hoe het er uit zag met meubels er in.
het is aan de steengracht, ik denk dat ze dat een beetje te letterlijk hebben genomen !quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoe maak ik van mijn tussenwoning een middeleeuws kasteel
Die koeienwcrolhouder past alleen niet zo bij de inrichtingquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
het is aan de steengracht, ik denk dat ze dat een beetje te letterlijk hebben genomen !
Die heb ik gepost in deel 1 van deze reeks, dus ik mag hopen dat die verkocht is. Was in Amersfoort.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Is dat ridderappartement in een apartementencomplex al verkocht? Ik weet niet meer waar dat was, maar het bijzonderOok de omschrijving was helemaal in stijl geloof ik, dat je jonkvrouwe kon worden ofzo......
Dat nodigt uit tot multi-tasking...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Loedertje het volgende:
Niet van Funda
[ afbeelding ]
Wijdbeens over je wc staan om eens lekker je make-up bij te werken .
http://www.woningennet.nl/details.php?id=16754&tab=fotos
Dit ziet eruit alsof 'In Holland staat een huis' is langsgeweest...quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Je zal het allemaal maar moeten verwijderenquote:
De foto's in deel 1 werken nog steeds, dus kennelijk staat het nog altijd te koop. Deel 1 is uit januari 2008...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Is dat ridderappartement in een apartementencomplex al verkocht? Ik weet niet meer waar dat was, maar het bijzonderOok de omschrijving was helemaal in stijl geloof ik, dat je jonkvrouwe kon worden ofzo......
You rock!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef k_man het volgende:
[..]
De foto's in deel 1 werken nog steeds, dus kennelijk staat het nog altijd te koop. Deel 1 is uit januari 2008...
En hier staat de omschrijving.
Omschrijving klopt ook niet:quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Gsta het volgende:
Ik heb veel gezien, maar dit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk vooral ook de video: http://www.funda.nl/koop/(...)-mudaheerd-48/video/
En ook de royale prijsverlaging: http://www.funda.nl/koop/(...)aheerd-48/kenmerken/
Hier zie je wat het uitzicht vanaf het balkon is, dat is een school aan de overkant van de weg.quote:- Ruim balkon, pal op zuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |