Omg, je zal toch klem komen te zitten achteraan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef R2R het volgende:
Wie in dit huis wil douchen moet niet te dik zijn.
[ afbeelding ]
Ik zie zo snel ook geen wcpapier liggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
uit hetzelfde huis met die keuken met "inbouwapparatuur":
Een gezellige wc om lekker te lezen
[ afbeelding ]
Zeep, heel veel zeep...quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omg, je zal toch klem komen te zitten achteraan!
Je zal toch een hekel hebben aan het stofzuigen van de trapquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
Dit is niet het trapppenhuis in een flatgebouw ofzo, dit zit in een woonhuis
[ afbeelding ]
Wat een huis johquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n onwijs groot huis en dan nog moeten douchen in het bad...quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
OMG. Je zal het maar schoon moeten houdenquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een huis!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
het lijkt er op of dit woonhuis aan de ene kant van het huis andere hoogtes heeft dan de andere kant van het huis.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
U heeft nog nooit van een split-levelwoning gehoord?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
het lijkt er op of dit woonhuis aan de ene kant van het huis andere hoogtes heeft dan de andere kant van het huis.
Die zullen best hoge stookkosten hebben met al die open ruimtesquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
vanuit het vorige topic:quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:17 schreef m1155 het volgende:
weet iemand de link naar die vervallen stal in de OP ?
Heb je ook een linkje naar de rest van de informatie van het huis? Een linkje naar de foto daar hebben we niet zoveel aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bladergroen het volgende:
"vrijwel geheel onderhoudsarme tuin"
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je was sneller dan ik..quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook een linkje naar de rest van de informatie van het huis? Een linkje naar de foto daar hebben we niet zoveel aan.
Ja, het zag er op het eerste gezicht uit als een eigen sportschool, getuige de kroeg die er ook bij hoort:quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Showroom met hulpmiddelen en medische fitnessapparatuur ofzo?
Getuige de rolstoel e.d.
Ow ideaaaaaaaaaaaaaal! Zou echt wat voor mij zijn!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bladergroen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef Katientje het volgende:
BBQ-en kan vanaf nu gewoon in de huiskamer (wel even een raampje open zetten)
[ img ]http://www.funda.nl/koop/zeist/huis-47586404-nijenheim-5024/fotos/#foto-5.jpg[ /img ]
http://www.funda.nl/koop/(...)m-5024/fotos/#foto-5
Of is het een proefwerkstuk van de LOI cursus 'thuis leren metselen'?
Ideaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bladergroen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef Katientje het volgende:
Een huis van zeven verdiepingen en dan zo'n kleine keuken??
[ afbeelding ]
Maar dan heb je wel een van de bijzonderste woningen van de binnenstad van Utrecht, prachtig ontworpen!
Linkje!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Linkje!
Uniek huis inderdaad - is zelfs nog een documentaire aan gewijd een tijdje terug. Een grote keuken gaat wat moeilijk als je bouwt op zo'n klein kavel.
[ afbeelding ]
Staat al behoorlijk lang te koop trouwens.
quote:Technische storing
Door een technische storing is deze website momenteel niet bereikbaar.
Onze excuses voor dit ongemak en probeert u het later nog eens. (s4)
Mooi! Alleen jammer dat er geen tuintje bijzit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Linkje!
Uniek huis inderdaad - is zelfs nog een documentaire aan gewijd een tijdje terug. Een grote keuken gaat wat moeilijk als je bouwt op zo'n klein kavel.
[ afbeelding ]
Da's niet zo gek... 7 ton voor een kavel van 15 vierkante meter... Hoe ziek!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Linkje!
[ afbeelding ]
Ja die heb ik inderdaad wel eens op tv gezien bij een woonprogramma. Ik geloof dat er in de achterwand van de keuken ook nog kastjes zaten, best een ruime keuken dus eigenlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef Katientje het volgende:
Een huis van zeven verdiepingen en dan zo'n kleine keuken??
[ afbeelding ]
Maar dan heb je wel een van de bijzonderste woningen van de binnenstad van Utrecht, prachtig ontworpen!
13! Maar wel 150 m2 woonoppervlakte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Da's niet zo gek... 7 ton voor een kavel van 15 vierkante meter... Hoe ziek!
Als dat huis hier in de buurt stond....helaasch...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Bladergroen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Studentenkot!?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Deze komt niet van Funda maar van het Belgische Immoweb, maar ik kon hem jullie niet onthouden...
[ afbeelding ]
Ja, maar ik zou er je vrienden niet uitnodigen! Of ze moeten allemaal even naar buiten af en toe..quote:
mooi huis!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Katientje het volgende:
linkje: http://www.funda.nl/koop/(...)omme-nieuwegracht-2/
Wel met eigen steiger!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:21 schreef Gsta het volgende:
Lekker retro:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)42281-hoogstraat-22/
Vind ik ook! En dan met name die kelder met uitzicht op de gracht!quote:
OEPSquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Gwywen het volgende:
Je had ook wel een plaatje van de badkamer kunnen plaatsen![]()
[ afbeelding ]
Een spiegel. Dat dingetje onder de spiegel is de kraan, en die vierkante bak is de wasbak.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Super gaaf huis maar hoe en wat is dit![]()
[ afbeelding ]
Linkje http://www.funda.nl/koop/(...)115-b/fotos/#foto-10
Een asbak naast de wastafelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Super gaaf huis maar hoe en wat is dit![]()
[ afbeelding ]
Linkje http://www.funda.nl/koop/(...)115-b/fotos/#foto-10
Ja, niks zo erg als een natte peukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef error_404 het volgende:
Een
[..]
Een asbak naast de wastafel
Wastafel ???? Woar is die kraan danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef error_404 het volgende:
Een
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wastafel ???? Woar is die kraan dan
Oh wacht .... jemig ik zie het nog steeds niet zo goed.Het is net of er meters tussen de kraan en was(bak) zitten
Die sijn van de Gammaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
tssss
dat is dieseinnnnnnn
duh... snap dat dannnnn
Heel mooi huis, maar dan hebben ze toch ergens zo'n lelijke radiator hangen:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:57 schreef tim1986 het volgende:
huis met een echte wauw factor.. niet lelijk maar moooooooooooooooooooooooi:
http://www.funda.nl/koop/(...)de-18/fotos/#foto-41
moest ik even kwijt![]()
Dat zou mij toch werkelijk niet storen in een huis?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:14 schreef Resistor het volgende:
[..]
Heel mooi huis, maar dan hebben ze toch ergens zo'n lelijke radiator hangen:[
Ik zal wel het slimme blontje wezen, maar hoe stap je die sauna in hemelsnaam in?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:57 schreef tim1986 het volgende:
huis met een echte wauw factor.. niet lelijk maar moooooooooooooooooooooooi:
http://www.funda.nl/koop/(...)de-18/fotos/#foto-41
moest ik even kwijt![]()
Wat een opmerkelijk kleurgebruik in dat huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:22 schreef Bam-Bam het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig doorlopend tegelwerk, en als bonus een gang afgetimmerd als badkamer
http://www.funda.nl/koop/ens/huis-56562392-bosrand-66/
Ik vind die badkamer wel mooiquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Gwywen het volgende:
Je had ook wel een plaatje van de badkamer kunnen plaatsen![]()
[ afbeelding ]
of een kabouter met een napoleon-hoed en hele grote schoenenquote:Op zondag 25 oktober 2009 04:11 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dat beeld (?) lijkt wel een beetje op een fallus
linkje
Daar lijkt-ie inderdaad meer opquote:Op zondag 25 oktober 2009 07:30 schreef freecell het volgende:
[..]
of een kabouter met een napoleon-hoed en hele grote schoenen
Weet je zeker dat het niet aan jouw geperverteerde geest ligt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:11 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dat beeld (?) lijkt wel een beetje op een fallus
linkje
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Deze komt niet van Funda maar van het Belgische Immoweb, maar ik kon hem jullie niet onthouden...
[ afbeelding ]
Net?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:49 schreef k_man het volgende:
Van iemand die net alle oude topics heeft doorgespit zou je toch verwachten dat ze weet dat deze foto al minstens twee keer eerder geplaatst is.
Mij valt op dat dit soort huizen vaak designmeubelen van 30 jaar oud hebben. Toen vast prachtig, maar nu kitsch. Zal wel met de leeftijd van de bewoners te maken hebben. Op hun 55ste hun laatste nieuwe inrichting en daarna nooit meer iets aan het huis doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:56 schreef livelink het volgende:
Bij hele dure huizen valt het wel vaker op dat de inrichting gruwelijk is. Een huis van 13 miljoen, maar je mag rustig meerekenen dat je die verschrikkelijke vloer en muren aanpakt. Of zou dit de gemiddelde rijke smaak zijn?
[ afbeelding ]
Tja, zeker met oudere topics komt het vaak voor dat foto's het niet meer doen omdat het huis verkocht is of omdat de foto's gewoon van Funda zijn gehaaldquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:40 schreef Gwywen het volgende:
Eigenlijk moesten we ook de foto's even kopiëren naar Photobucket oid, maar dat is voor ons allen te veel moeite (ik steek de hand ook in eigen boezem)![]()
Jammer want ik wilde laatst mijn moeder de gruwelen van Funda laten zien en als je dan op elk deel zo nu en dan eens een fotootje tegenkomt is het effect toch niet zoals je bedoeld had.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:04 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
I haz to be in tha pictjure....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/leiden/appartement-2359917-koolstraat-2/
Rookruimtequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef error_404 het volgende:
Een
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]Briljant. Zit je te poepen, kun je toch nog de garing van je biefstukje in de gaten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |