De schapen staan helemaal tegen elkaar gedrukt en lopen je continu achterna, en duwen het liefst een beetje tegen je aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij stalkende schapen?
Ooooooohquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:41 schreef Maes het volgende:
Ik vergeet helemaal jouw puppekopjesoh-oh
Ik had ze er eerst wel in staan maar toen ging er iets fout met inloggen
en moest ik alles opnieuw typen
Maar ze zijn zoals altijd schattig ook als ze slapen
Yups, waren we zondag heenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Bobje![]()
En die foto's van Bennie![]()
![]()
Is dat op de soesterduinen?
Je begrijpt wel dat die 2 van mij nu zwaar beledigd naast mij zitten he?!quote:
Wat een briljante foto,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:26 schreef ..bennie het volgende:
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
ja, tomatensap, dat werkt heel goed, en heb ook febreze gebruikt (quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh heb je m echt gewassen met tomatensap en werkte dat goed?
Gddank hebben wij geen skunks hier
Ik vind de meeste ruwhaar teckels ook niet mooi maar dat komt vaak omdat ze te dik zijn of geen goed verzorgde vacht hebben,er zijn af en toe wel mooie tussen als vind ik kort/langhaar veel mooier de vacht en de bouw(vooral de mooie kopquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ruwhaar teckels vind ik dan bv echt erg lelijk... Maar er zijn maar weinig honden waarbij ik ruwhaar leuk vind, alleen bij podenco's vind ik het soms wel cute
En oh ja black en tan vind ik ook eeeeeecht niet mooi, maar ik heb wel 2 tricolor hondjes lopen, beide duidelijk niet gekozen op kleur![]()
Mooi beestjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Lastpost het volgende:
Zwaar zo'n dagje op het strand ...
[ afbeelding ]
Meer foto's volgen.
Jawel, en voor de nodige afwerking qua mooiheid gaan we vanavond even verder, beest heeft gisteren ruim 3 uur op zijn rug/zij/buik moeten liggen tijdens het knippenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:15 schreef waterkip het volgende:
+ 1 dat hij zich weer vrij kan bewegen
-1 voor zijn coupe
Paar weekjes zal dat ook wel over zijn .
Sneeze?quote:
quote:
Nee hard over zijn rugwervels wrijven .quote:
Ja dat vind ik ook super knap van Lara!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:11 schreef Guess. het volgende:
Lara die niet mag schudden als ze nat is,wat knap![]()
Beau en Frits(Hoe komt het dat ze van die "gekke" nekjes hebben?)
Magic,wat een schatje ookHoest gegaan vanacht?
Dat ligt ook maar net aan je fokdoel natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Als je goede lijnen hebt is lijnteel veel beter dan maar outcrossen.
Nou , mij lijkt dat elke fokker een stabiele lijn met bepaalde karaktertrekken en uiterlijke kenmerken wil fokken, die herkenbaar is als zijnde iets van zijn/haar kennel, dat moet je uiteindelijk wel lijnteelt doen met incidenteel outrcross, alleen outcross geeft een onsamenhangende bendequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar net aan je fokdoel natuurlijk.
Leuke foto's trouwens, hoewel ik Bink een beetje eng vind, zo helemaal naakt.
Bink komt van een vriendin van me met een kennel. Hij loopt daar altijd heerlijk met de meute op het erf, ze hebben heel veel ruimte daar en zo. Maar het is altijd een vrij onzeker hondje geweest en helaas uit zich dat in de showring. Er zijn maar heel weinig reutjes van zijn maat en zijn kwaliteit, dus het zou leuk zijn als ie het ook leuk zou doen op show. Daarom logeert ie nu een poosje hier, elke dag onder de mensen en op straat in het verkeer en zo doen echt wonderen voor hem. Hij is hier nu een week ( we wonen bijna naast elkaar ) en hij is al echt helemaal veranderd. De eerste paar dagen vond hij alles eng en was hij wat schrikkerig buiten, maar nu wil hij van iedereen aandacht en schrikt hij nergens meer van, het was ook een hele grote stap dat ie los kon en zo heerlijk ging racen. Het was even wennen , hij woont nu ook bij een kindje, dat vond ie ook doodeng, en nu zijn ze al dikke vrienden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef Burdie het volgende:
Die vind ik wel veel 'liever' uit z'n oogjes kijken... nouja, er is gelukkig veel meer dan alleen maar uiterlijk, ook bij hondjes.
Wel leuk voor die vrienden van je dat ze een 'leasehondje' krijgen. Lief bedacht.
Maar waar komt Bink vandaan dan en vindt hij het zelf ook wel leuk zo?
Haha, je moest es zien wat voor een vrijdoos het is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:08 schreef Burdie het volgende:
Ja dat kan je zeker zien! Hoe oud is hij en hoe lang blijft hij logeren?
Grappig eigenlijk, ik vind hem een stuk minder 'eng' nu hij een verhaal heeft.
How's that.
Haha je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef Ireth het volgende:
De eerste keer dat ik Billy en Chico hier in het fototopic zag (en ik lurk al een hele tijd mee) vond ik het maar enge, kale hondjes, maar ik ga ze steeds leuker vinden!
(en hier ook continue van die plakbollen bij Joep, Echter weigert hij ook maar 1 stap te verzetten voor ze er weer uit gehaald zijn)
Aww lief samenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
In de auto, mijn Chico moest op schoot bij zijn vriendinnetje:
[ afbeelding ]
Wat gaaf om ze zo in actie te zien, die staart van Billy is net een kwast als hij springtquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh en nog een leuk filmpje, mijn Billy is geen aandachtshoer hoor...
[ link | afbeelding ]
Waar woon je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
@ Ireth wat tof die puppyfoto's, heel speciaal om die te hebben!
[..]
Wat gaaf om ze zo in actie te zien, die staart van Billy is net een kwast als hij springt![]()
Ik zit er nog steeds op te wachten tot ik de Chineese naakthond in de buurt een keer tegenkom om te aaien
Leuk om eens kennis te maken met een ras dat je nog niet kent...
Ik woon tussen R'dam en Breda (zet liever geen woonplaats neerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar woon je?
Mss ken ik wel een chineesje in de buurt![]()
En wat leuk Ireth, dat je gemaild hebt en dat ze puppyfoto's gestuurd hebben![]()
Ze vinden het vast fijn te weten waar hij nu woont toch?
Dat vraagt om foto's hequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die pups van mn vriendin laatst, Icon en Lee, die zijn wel erg leuk ook
Wat een knuffelbeer, de keizerquote:
Hij is écht een fotomodel. Zo'n geluk heb ik daarmeequote:
Dat zijn idd mooie pups ja. Hoe groot zijn ze? (schofthoogte bedoel ik)quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Okido.
4 maanden zijn ze nu.
Icon ( hier staat ie niet mooi gestacked hoor ):
[ afbeelding ]
En zijn zus Lee:
[ afbeelding ]
Met hun mama Bamboo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hun papa is echt vreselijk mooi, maar daar kan ik nu even geen foto van vinden zo snel...
Is dat Goldy? Damn dat is zo een lelijk monsterquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef Guess. het volgende:
Dat kapseltje en dat lijfje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De pups van deze hondjes vind ik zoooooooo schattig
Een week geleden : Lee weegt ondertussen 4 kilo en Icon 2.8 kg. Ze zijn nu 28 en 27 cmquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zijn idd mooie pups ja. Hoe groot zijn ze? (schofthoogte bedoel ik)
Nu heb ik weinig verstand van naakthonden, maar ik vind wel dat ie een mooi lichaam heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een week geleden : Lee weegt ondertussen 4 kilo en Icon 2.8 kg. Ze zijn nu 28 en 27 cm
Ik vind het reutje echt geweldig mooi ( teefje vind ik wat grof en te behaard en ze heeft imo een te compact model, te korte poten voor haar lijf, het figuur van haar mama ) alleen is die wat aan de fijne kant, maar dat kan nog alle kanten op op deze leeftijd.
Oh ja Dit is hun papa, die vind ik echt heel erg mooi, tis alleen jammer dat het een bangelijke hond is.
Ja, en die manen, zooooo langquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu heb ik weinig verstand van naakthonden, maar ik vind wel dat ie een mooi lichaam heeft.
Ja 1 hond zou ik zeker niet zulke lange dagen alleen laten hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:01 schreef Ikiskoel het volgende:
Bedankt voor je snelle antwoord!
Het scheelt denk ik wel dat je twee honden hebt die thuis zijn. Ik ben geen ervaren hondenbezitster en ik denk dat ik beter met 1 hondje kan beginnen. Het liefst zou ik die meenemen naar mn toekomstige werk, maar ja.... zie maar eens een baan te vinden waar je je hondje mee naartoe mag nemen
Ik ben niet zo van de naakthonden (ik vind Magics buikje al te kaal en dat is gewoon puppy-kaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een week geleden : Lee weegt ondertussen 4 kilo en Icon 2.8 kg. Ze zijn nu 28 en 27 cm
Ik vind het reutje echt geweldig mooi ( teefje vind ik wat grof en te behaard en ze heeft imo een te compact model, te korte poten voor haar lijf, het figuur van haar mama ) alleen is die wat aan de fijne kant, maar dat kan nog alle kanten op op deze leeftijd.
Oh ja Dit is hun papa, die vind ik echt heel erg mooi, tis alleen jammer dat het een bangelijke hond is.
Hoe doe je dat dan? Steeds langere stukjes alleen laten ofzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef oh-oh het volgende:
En als je in het begin nog wel veel thuis bent vergeet je hond dan niet goed te leren alleen te blijven.
(...)
Met puppies neem ik normaal 1 of 2 weken vrij en dan bouw ik vanaf dag 2 het alleen zijn meteen op.
Je moet iig niet alleen kijken naar wat jij wil, maar ook naar wat de hond wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja 1 hond zou ik zeker niet zulke lange dagen alleen laten hoor.
Wil je een pup nemen of een volwassen hond?
Met herplaatsers kan je nog wel es geluk hebben dat ze het wel willen / kunnen ( maar dit zijn doorgaans niet de honden die mensen weg doen natuurlijk), maar met een pup kan dat sowieso niet meteen zo lang.
En als je in het begin nog wel veel thuis bent vergeet je hond dan niet goed te leren alleen te blijven.
Ik heb trouwens wel mazzel gehad hoor, mijn laatste aanwinst was al 3 jaar ( hondje kende ik al ) en die kreeg ik op zondag ( geheel onverwachts ) en die rolde er wel gelijk in, meteen de hele week thuisgebleven met de toen nog twee andere chihuahua's, en dat was ze van huis uit helemaal niet gewend, haar baasje was ziek en altijd thuis , maar die doet het echt super hier vanaf dag 1.
Met puppies neem ik normaal 1 of 2 weken vrij en dan bouw ik vanaf dag 2 het alleen zijn meteen op. En met de laatste die ik als pup nam had ik echt mazzel, vriendin van me haalde hem 2 dagen in de week 's middags op, 1 dag in de week ging hij bij buren spelen de hele dag en 2 dagen in de week ging hij mee werken, om maar overal aan te wennen.
Inmiddels gaat ie gewoon elke dag mee werken hoor, want hij en die andere chinees kunnen geen seconde zonder elkaar
Twee bangerikken achter elkaar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de naakthonden (ik vind Magics buikje al te kaal en dat is gewoon puppy-kaal) maar deze vind ik wel mooi.
Hoort dat bangige bij naakthonden, of heb je nu gewoon toevallig twee bangeriken achter elkaar genoemd?
Opbouwen ja, de eerste dag een uurtje boodschappen gaan doen, de tweede dag wat langer weg gaan, etc etc. Billy bleef de tweede week al 4 uur per dag thuis met Karel en Frits meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Steeds langere stukjes alleen laten ofzo?
Magic is vanmorgen voor 't eerst een uurtje alleen thuis geweest. Ik had hem van te voren flink moe gemaakt door spelen/wandelen, dus hij viel in slaap toen ik de deur uit ging. Toen ik thuis kwam, was hij net wakker.
Maar ik heb een uur lang aan vrijwel niets anders gedacht, spookbeelden van een hondje die zichzelf in z'n bench aan z'n halsband had opgehangen enzo.
Nu mijn stage er ws aankomt, zou baloe van 09:00 tot 18:00 alleen moeten zijn. No way dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik wil héél graag een hondje, zéker na de foto's in dit topic gezien te hebben :-)Op dit moment heb ik geen baan en zou ik alle tijd hebben voor een hond. Maar het is wel de bedoeling dat ik weer ga werken. Hoe doen jullie dat? Werken jullie niet? Of parttime? Is er iemand die overdag de hond(en) uit laat voor jullie?
Bedankt alvast voor jullie antwoord.
Haar, zie je mij iemand aanraden om een hond alleen te nemen en die de hele dag alleen thuis te laten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet iig niet alleen kijken naar wat jij wil, maar ook naar wat de hond wil.
Die chihuahua's van jou willen juist thuisblijven omdat ze dat prettig vinden, nou helemaal prima dan. Maar om een hond van 8 tot 5 alleen te laten, die dan ook nog écht alleen is, nou ja. Mijn voorkeur zou er niet naar uit gaan.
Hier is meestal wel iemand thuis, en als dat niet zo is is de kat er ook nog. Mijn tante komt 's middags altijd een uur thuis voor de hond en kat en is dan om 1700 weer thuis. Maar in between vermaken de hond en de kat zich prima met elkaar.
Zo bedoelde ik het ook niet, ik heb jou alleen maar gebruikt zodat ik in kon haken dat het bij jou wel prima werkt zo, de rest staat los van jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haar, zie je mij iemand aanraden om een hond alleen te nemen en die de hele dag alleen thuis te laten?
Ik besef heel goed dat ik mazzel heb dat mijn honden zo flexibel zijn hoor
Het zal ook een kwestie van wennen zijn denk ik. We zitten nu echt nog in dat 'puppyritme': wandelen-spelen-slapen en dat de hele dag door. Tijdens het slapen (in de bench) kan ik dan weggaan, anders vreet 'ie de piano op of breekt 'ie de bench afquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Opbouwen ja, de eerste dag een uurtje boodschappen gaan doen, de tweede dag wat langer weg gaan, etc etc. Billy bleef de tweede week al 4 uur per dag thuis met Karel en Frits meen ik me te herinneren.
Hij kan al redelijk wat commando's, maar heeft nog niet altijd genoeg aandacht/concentratie om daar echt mee te trainen. De frisbee vindt hij geweldig, dus als ik 'm moe wil hebben, kan ik altijd even met hem en dat ronde schijfje naar het veldje gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik speel nog steeds elke dag trekspelletjes met Billy. En apporteren, en wat kleine dingetjes als zit en zo leerde ik hem al heel vroeg geloof ik.
Maar Bil speelde ook erg veel met zijn grote broers natuurlijk![]()
En ik heb altijd mazzel, geen een van mijn honden knaagde aan dingen waar ze niet aan mochten, geen idee waarom, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Whehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij laten ze dan schrikken maar Frits schrikt niet zo makkelijk (die gaat er dan met de lepel vandoor)
Vooral wel zorgen dat ie niet ziet waar het vandaan komt als je hem laat schrikken!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe
Wel een goede tip trouwens, even lepels bij de hand leggen.
Billy heeft nog steeds geen concentratie maar ik blijf oefenen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij kan al redelijk wat commando's, maar heeft nog niet altijd genoeg aandacht/concentratie om daar echt mee te trainen. De frisbee vindt hij geweldig, dus als ik 'm moe wil hebben, kan ik altijd even met hem en dat ronde schijfje naar het veldje gaan.
Ik ben gewoon een beetje op m'n hoede omdat borders kunnen gaan knagen uit verveling, maar als ik Magic zo zie, zie ik geen verveeld hondje, eerder een overenthousiast beest dat z'n grenzen nog niet kent. Komt vast wel goed.
Oh en de bijtring vindt 'ie geen drol aan. Speelgoed moet piepen anders is 't niet leuk.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat Goldy? Damn dat is zo een lelijk monster
Ik neem tijdens het wandelen soms een heeeeel leuk speeltje mee. En als hij al een tijdje niet aan het opletten is, loop ik zomaar ineens de andere kant op. Dan heeft hij ineens weer oog voor 't vrouwtjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy heeft nog steeds geen concentratie maar ik blijf oefenen.
Ik laat m nu op vensterbanken springen in de stad, dat vindt ie heel leuk en zo blijft zijn aandacht onder het wandelen iets meer bij mij en iets minder bij de omgeving
Volgens mij kan je een hond prima aanleren om alleen te zijn. Het gaat er m.i. vooral om wat je met je hondje doet op de momenten dat je er wel bent. Een hond heeft veel meer aan een baasje die hem elke avond en het hele weekend volledige aandacht geeft, dan iemand die altijd thuis is, maar nooit echt iets met 'm doet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:52 schreef Guess. het volgende:
Onze hondjes zijn ook wle es een dagje alleen maar een hond elke dag heel de dag alleen zou ik niet doen,er zijn honden die het prima vinden hoor maarja daar kom je pas achter als je em hebt.
Daar ben ik het echt helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je een hond prima aanleren om alleen te zijn. Het gaat er m.i. vooral om wat je met je hondje doet op de momenten dat je er wel bent. Een hond heeft veel meer aan een baasje die hem elke avond en het hele weekend volledige aandacht geeft, dan iemand die altijd thuis is, maar nooit echt iets met 'm doet. Het zou dan wel fijn zijn als je voor de lunch thuis kunt komen om te wandelen, of dan een uitlaatservice inschakelen. Ik denk dat het per situatie en per persoon verschilt.
mooi gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef ..bennie het volgende:
Ene kleine collage van onze dierenboel.
[ afbeelding ]
Mijn honden dragen in huis echt nooit een halsband hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef Dandilion het volgende:
Als je bang bent dat je hondje zich ophangt aan zijn halsband in de bench die je die toch v.t.v. af?
Hier ook, alleen al vanwege het irritante geklingel van die tagsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef Dandilion het volgende:
Bij binnenkomst gaat ie bij onze Skip er ook gelijk af.
't is een pup he, daarmee wil je nog wel eens heeeeel snel naar buiten moeten kunnen. Daarom heeft 'ie voorlopig zijn halsbandje gewoon om thuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef Dandilion het volgende:
Als je bang bent dat je hondje zich ophangt aan zijn halsband in de bench die je die toch v.t.v. af?
Die zijn heel fijn ja,trek ze hier ook maar es weer uit de kast want nu hebben ze heel de dag een halsband om en dat vind ik zonde want hun haar beschadigd er van,ben alleen bang als ze weglopen hebben ze plaatje met tel.nr om (wel een chip natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets hebben we nu, dus die trek je m zo over de kop
Mijn honden kunnen van binnen uit echt niet weglopen gelukkig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Guess. het volgende:
[..]
Die zijn heel fijn ja,trek ze hier ook maar es weer uit de kast want nu hebben ze heel de dag een halsband om en dat vind ik zonde want hun haar beschadigd er van,ben alleen bang als ze weglopen hebben ze plaatje met tel.nr om (wel een chip natuurlijk)
Aaaah die klinkt wel heel erg leuk, balen dat ie niet past zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Dandilion het volgende:
Karel is gewoon een lekker ding :-P
zo een semi check slip ha;sband heeft Skip ook,
ik had een mooie gewone hele halsband meegenomen vanuit australie voor haar: glow in de dark met buideldieren erop.. veel te groot heeft ze nog nooit gedragen.. :-(
Ringtraining of stacken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:59 schreef Burdie het volgende:
oh-oh, is dat stacken wat je o.a. leert bij ringtraining? Vanaf welke leeftijd kan je dat gaan doen?
Staat op de site van de raad van beheer niet voor elk ras de officiele rasstandaard?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Teun groeit goed kan wel zien dat ie al groter is als Frits.
Waar kan je trouwens de goede standaarden vinden voor de teckel?
Op de ene site staat dwerg max 4 en op een andere van 5-7 kg??
Klopt idd. Straks gelijk even zoeken naar het registratieformulier van Beau zodat ze ook bij de Raad van Beheer kan verhuizen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staat op de site van de raad van beheer niet voor elk ras de officiele rasstandaard?
Oh dat is afgeblazen, ik heb de ecvotest gedaan en hij bleek een hele zeldzame totaal niet schadelijke vorm van staar te hebben, maar omdat dit een lijnteelt combi was was het beter om het niet door te laten gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:41 schreef Burdie het volgende:
Je krijgt er wel veel voor terug vind ik. Maar ik kom niet aan m'n slaap toe...![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die dekking van Chico? Dat had je ooit eens genoemd, maar ik heb nooit een afloop gelezen.
Ja het ziet er raar uit maar het is serieus papa,hadden ze gedaan voor de fotoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Is dat Teun zn papa?
Hangen de pups dan aan zn jeweetwel?
Bij mij maakten de chihuahua's het verschil tussen kh en lh ook waar, maar nu met Kees niet meer, die heeft goddank helemaal geen chihuahua karakter
En mbt het stacken: Blijven oefenen, ook tot de training, en foto's maken met de timer als t ff kan, dan kun je heel goed zien wat je goed en fout doet.
Ik oefen nog steeds met Bil, ondanks dat ie niet kan showen, hij vind het gewoon leuk om te doen !
Wat een mooi koppelquote:
Oh gaatjes bijmaken gewoon ff laten doen bij een schoenmaker, die doen dat keurig en die van mij doet t zelfs altijd gratisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Dandilion het volgende:
ik zou gaatjes bij kunnen maken..maar dat hebben we eigenlijk nooit gedaan.
als ik Skip borstel dan laat ik haar 'staan' soort stacken lol
Die puppy lucht daar verheug ik me ook zo opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Dandilion het volgende:
ik heb van de week met zo een lief boxer puppietje geknuffeld! collega heeft net een nieuwe witte in huis :-) zoo schattig!!! echt puppy luchtje zat er aan MMM
Die geur vind ik ook heerlijk en het was hier ook heel wat gesnuifquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Die puppy lucht daar verheug ik me ook zo op![]()
Wat een liefjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:28 schreef Tassiepassie het volgende:
Het is een Old english bulldog![]()
Lijken totaal niet op de gewone engelse variant omdat ze gefokt zijn op een langere neus waardoor ze geen luchtwegproblemen hebbenook zijn ze wat groter en hoger op hun poten
![]()
Het is mijn schatje
Jaaaa foto´s maken is een grote hobby dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een liefjeEn mooie kleur, die zie ik niet zo vaak...
En veeeeeeeeeeeeeeeeeel foto's maken, ze groeien zó hard
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef Dandilion het volgende:
tassiepassie: op de 2e foto van deejaay kijkt ie echt zo van 'ik heb het echt helemaal gehad'!!
mooie lekkere grote pup!
Das nie stiekem hoor, Billy is een hairy hairless, heeft best veel lichaamsbeharing , maar dit is pluis en wordt geen vacht en zijn buik en hals zijn bv wel helemaal kaal, en er loopt een kale streep over zijn rugquote:
Ik vind dat rughaar maar raar staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das nie stiekem hoor, Billy is een hairy hairless, heeft best veel lichaamsbeharing , maar dit is pluis en wordt geen vacht en zijn buik en hals zijn bv wel helemaal kaal, en er loopt een kale streep over zijn rug
Oh ja die mat, dat was geen succesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind dat rughaar maar raar staanZoals ie t bij 9 maanden heeft.
Nee, dat is duidelijk een ongeschoren naakthond.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit tegen via google images, ze zeggen dat dat een naakthond is. Lijkt eerder een mislukte caesarhond
herinner me er vanavond of zo es aan dat ik ff foto's van Chico met ongeschoren gezicht voor je opzoekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
Oh echt![]()
Die kop lijkt gelijk héél anders
Ik zie je edit foto trouwesn niet
Ik zit in een team dat shows organiseerd enkel en alleen voor bullen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Ben jij keurmeester??
Of show je zelf je honden?
Ik vind het echt mooi, een bull met snuit, bij mij in de flat woont een Amerikaanse bull, ook met zo een snuit heel lief ding, veel fijner voor de hond ook![]()
We hadden het laatst over stacken toch?
Ik heb es teruggezocht , mooie gestackte foto's zijn ook zo leuk om de ontwikkeling van je hond op terug te zien vind ik![]()
29 dagen ( check Chico dr naast, we waren op visite):
[ afbeelding ]
32 dagen:
[ afbeelding ]
47 dagen ( nog steeds staat hij het beste gewoon vrij haha ):
[ afbeelding ]
Billy 4 maanden:
[ afbeelding ]
9 maanden:
[ afbeelding ]
Ongeveer 1 jaar:
[ afbeelding ]
1.5 jaar:
[ afbeelding ]
En deze maakte ik gisteren, hijs helemaal niet geschoren of gegroomd maar het ging om het stacken![]()
Bijna 3 jaar:
[ afbeelding ]
Oh leuk, mss ken ik je tante wel dan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zit in een team dat shows organiseerd enkel en alleen voor bullen.
Dit jaar heb ik mogen assisteren in de ringen met een Deense keurmeester en dat was echt heel leuk en leerzaam om mee te maken.
Ik wil me hier dan ook zeker meer in gaan orienteren![]()
Verder ga ik met mijn eigen bulleke ook af en toe een show lopen maar meer voor de fun en als hij het niet leuk lijkt te vinden dan is het ook meteen afgelopen![]()
Het is gewoon een hobby dus![]()
Naakthondjes zijn trouwens de grote liefde van mijn tante![]()
Ik heb zelf liever een hond met haar, maar ze hebben wel iets schattigs en grappigs over zich![]()
Ik heb wel een naaktrat
Ik weet niet hoe het bij de naaktrat zit hoor, maar naakthonden en naaktkatten zijn echt geen gehandicapte dieren, en ze zijn ook in tegenstelling tot heel veel rassen niet zo gefokt, dat naakte gen is een natuurlijke mutatie, naakthonden zijn hele oude oerrassen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef Tassiepassie het volgende:
oh_oh: ze heeft er nog geen van haarzelf![]()
Ze hebben nu een grote hond maar ooit wil ze er wel 1
edit: ik zou nooit een bewust gefokte naaktrat kopen maar deze is een opvanger![]()
Het zijn gehandicapte dieren en ook weer enkel en alleen gefokt door mensen die dat wel ''leuk'' vinden om te hebben.
Moeten de oren altijd getaped worden bij dit ras of is het bij deze zo geweest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
47 dagen ( nog steeds staat hij het beste gewoon vrij haha ):
[ afbeelding ]
Een Chihuahua is alweer uit joh...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh trouwens, nav ons "gesprekje" in het Pfaff-topic dat Diva zwanger was/is en jij ook zei dat er veel meer van die kleine hondjes in omloop zijn ben ik er eens op gaan letten.
Althans, het viel me vanzelf op vandaag in de stad, overal kleine chihuahua's (allerlei kleuren) of iets anders kleins.
Paar jaar terug zag je ze nog weinig, nu zijn er idd erg veel.
En de helft heeft het ook echt als accessoire, loopt er nooit mee (alleen in de stad met winkelen ala Paris Hilton) en zet het lekker op de kattenbak.Grappig hoe zo'n trend doorzet, ben benieuwd of de toename blijft, of dat er straks weer een andere in trek is.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een Chihuahua is alweer uit joh...
Tegenwoordig hoor je er pas bij met een Labradoodle.
Nee Obama heeft ook een Labradoodle.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Obama heeft een spaanse of portugese waterhond toch?
Ik doelde even alleen op de naaktrat hoor, die worden namelijk van nature niet zo geboren en zijn door mensen gefokt )wat een hoop problemen voor de beestjes met zich meebrengt'quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef fiedel het volgende:
Onze Tador![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef fiedel het volgende:
Onze Tador![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh jassesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Burdie het volgende:
Nee Obama heeft ook een Labradoodle.
Veel te dure honden, ontstaan uit pure broodfok. Je kunt ze bestellen in Amerika en dan krijg je ze 16 weken oud thuis afgeleverd, gecastreerd en al. Want sja, het ras moet wel een beetje exclusief blijven he...
Op zich is er niks mis met een labradoodle als je em bij een goede fokker haalt.Alleen in America moeten ze weer raar doen maarja dat gaat daar met heel veel honden zo (gelukkig ook niet bij iedere fokker hoor).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Veel te dure honden, ontstaan uit pure broodfok. Je kunt ze bestellen in Amerika en dan krijg je ze 16 weken oud thuis afgeleverd, gecastreerd en al. Want sja, het ras moet wel een beetje exclusief blijven he...
Wat noem jij een goede fokker van Labradoodles? Ik heb alleen nog maar fokkers gezien die hun hondjes gecastreerd afleveren. Ook in NL ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis met een labradoodle als je em bij een goede fokker haalt.Alleen in America moeten ze weer raar doen maarja dat gaat daar met heel veel honden zo (gelukkig ook niet bij iedere fokker hoor).
Labradoodle
Nee, Obama heeft wel degelijk een Portugese waterhond.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat zijn ze lief voor elkaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinske vindt dat wel leuk zo'n logeetje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet dat dat bij alle fokkers word gedaan,maar heb het idd gelezen.Op zich aan de ene kant wel raar,de meningen over (vroeg) castereren zijn natuurlijk ook verdeeld maar ook schiet er wel door m'n hoofd dat hadden ze wel bij meer rassen mogen doen als je ziet hoe er met veel populaire rassen gefokt word,dan is er iig wel meer controle over en zouden er nu b.v niet van die half mislukte chihuahua's rondlopen.Er zijn zoveel rassen uit verschillende rassen ontstaan en dat heeft ook jaren geduurd,dus zo raar vind ik dat niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat noem jij een goede fokker van Labradoodles? Ik heb alleen nog maar fokkers gezien die hun hondjes gecastreerd afleveren. Ook in NL ja.
Ik denk dat je het soms ook al een beetje van te voren in kan schatten wat voor hond je hebt. Heb je een jaloers Jack russeltje thuis die flink de aandacht opeist, dan weet je dat het wel even wennen wordt voor het beestje als de baby er is. (Sommige honden willen al niet dat de baas buiten een andere hond aait...).quote:Op zondag 1 november 2009 13:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat hoeft geen probleem te zijn een kindje met hondjes erbij. Zorg alleen wel dat je de hondjes erbij betrekt. Dit gaat vaak mis, als er een kindje bijkomt is het hondje ineens niet meer belangrijk.
Mijn ouders hebben dit bij mijn geboorte ook gedaan (toen hadden we ook een wetterhoun). En ik kon alles met die hond.
Ik denk dat die vrouw buiten anders dacht, omdat ze meteen die opmerking gaf over het "wel goed komen". (Ws toch een vooroordeel denk ik). En dat terwijl m'n hond helemaal enthousiast bij haar zoontje stond.quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Bull-terriers zijn sowieso al gek op kinderen.
Jouw hondjes kunnen ook lekker met elkaar dartelen als jij je handen even niet vrij hebt, dat is volgens mij ook wel positiefquote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef Guess. het volgende:
Nu ik zwanger ben krijgen we van een stel mensen veel commetaar over hoe dat nu moet met de honden enzo,baal er zo van,heb last van m'n hormonen en ik wil gewoon nooit meet zonder m'n hondjes,jij hebt toch ook vrienden met kleine kinderen en hondjes wat prima gaat?
Luna is ook gek op kinderen, laat zich zelfs als looprek gebruiken. Ze is alleen wel vrij enthousiast en likt om te begroeten. Laatst was de zus van mijn schoonzus daar met haar zoontje. OHNEE HIJ BIJT HIJ BIJT. Maar hij beet niet hij gaf 'm een lik.quote:Op zondag 1 november 2009 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw buiten anders dacht, omdat ze meteen die opmerking gaf over het "wel goed komen". (Ws toch een vooroordeel denk ik). En dat terwijl m'n hond helemaal enthousiast bij haar zoontje stond.
quote:Op zondag 1 november 2009 14:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Luna is ook gek op kinderen, laat zich zelfs als looprek gebruiken. Ze is alleen wel vrij enthousiast en likt om te begroeten. Laatst was de zus van mijn schoonzus daar met haar zoontje. OHNEE HIJ BIJT HIJ BIJT. Maar hij beet niet hij gaf 'm een lik.
quote:Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
Charlie is ook te wild en lompDaar moet je echt op letten als 't kind hier is anders zou hij er zo op gaan staan
Was hier in t begin ook. t Kind is van mijn zus en Charlie was ontzettend enthousiast, zij zag dat in t begin ook voor iets anders aan. Maar goed, een paar weken later zag zij ook wel dat Charlie t kind niet opeet. Maar 't is natuurlijk wel je kind hè, en dieren kun je nooit 100% vertrouwen imo. Ik durf nu wel te zeggen dat Charlie niets doet, maar misschien steekt dat kind straks zijn vinger in Charlie's oog of zo, dan is het niet geheel onlogisch te denken dat de hond dat niet toelaatquote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hier ook erg enthousiast.
Mensen zien vaak enthousiasme aan voor aanvallen of agressie... Vaak zijn het mensen die zelf geen honden hebben (of hondenkennis) en drukte als een aanval zien. Soms ook uit pure angst voor dit ras of in het algemeen omdat een kind zo kwetsbaar is.
M'n buurvrouw ziet hard kwispelen ook aan voor iets negatiefs, terwijl m'n hond juist geaaid hoopt te worden
Daarom moet je er ook altijd bijblijven.quote:Op zondag 1 november 2009 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
maar misschien steekt dat kind straks zijn vinger in Charlie's oog of zo, dan is het niet geheel onlogisch te denken dat de hond dat niet toelaat![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Was hier in t begin ook. t Kind is van mijn zus en Charlie was ontzettend enthousiast, zij zag dat in t begin ook voor iets anders aan. Maar goed, een paar weken later zag zij ook wel dat Charlie t kind niet opeet. Maar 't is natuurlijk wel je kind hè
quote:Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef Tassiepassie het volgende:
Vaak wordt de schuld aan de hond gegeven als het ''mis gaat''.... en dat is zeker niet altijd het geval.
Er was een docu op animal planet waar ze een rotweiler lieten inslapen omdat hij naar een kind had gegromd (let op ! niet eens gebeten)
Nadat het dier overleden was zag de da pas dat de hond zeker 5 nietjes in zijn oor had![]()
De baasjes schrokken er toch wel even van dat hun hond dus eigenlijk heel mild had gereageerd en hadden natuurlijk erg veel spijt...
Ja, we laten ze hier sowieso niet alleen. We hebben een open keuken dus daar durf ik nog wel heenquote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook altijd bijblijven.Een hond kan er niks aan doen als een kind aan de staart trekt of in het oog prikt. Kinderen gaan nou eenmaal veel plukken en trekken, zeker zodra ze gaan kruipen bv.
Of ze gaan de dieren achterna ondanks dat de hond zich terugtrekt en op een rustige plek in huis gaat slapen en daarbij signalen heeft gegeven.
Ik ken dat verhaal met een sint Bernardquote:Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef Tassiepassie het volgende:
Vaak wordt de schuld aan de hond gegeven als het ''mis gaat''.... en dat is zeker niet altijd het geval.
Er was een docu op animal planet waar ze een rotweiler lieten inslapen omdat hij naar een kind had gegromd (let op ! niet eens gebeten)
Nadat het dier overleden was zag de da pas dat de hond zeker 5 nietjes in zijn oor had![]()
De baasjes schrokken er toch wel even van dat hun hond dus eigenlijk heel mild had gereageerd en hadden natuurlijk erg veel spijt...
m.i kunnen de meeste honden en kids gewoon samen als je er maar altijd bij bent om op zowel de hond als op het kind te letten (die laatste misschien nog wel t meeste)
Maar dat vind ik ook anders hoor, een vreemde hondquote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
T'is ook schrikken en je kind is (zeker in het begin) zo klein.
Ik heb zelf zo'n sterk beest rondlopen en toch schrok ik heel eventjes toen er 2 weken terug een teckel op de achterpoten half de kinderwagen in sprong.De voorpoten waren net van m'n dochters gezicht verwijderd, dan kan een teckel nog zo klein (en brutaal
) zijn, ik schrok wel. Het zat zo dichtbij het gezicht. Ik groette de vrouw en de hond huppelt er naast en draait in 1 slag de wagen in.
En dan ben ik nog een sterk ras gewend, kan je nagaan als je geen hond hebt
En er liep een vrouw van 89 mee, de hond was van haar dochter, die laat ze uit als de dochter werkt. Ze moest er om lachen, want "ja hij ruikt ws jouw hond". (Normaal gaat een hond dan toch bij de baas bij de broekspijpen ruiken, in dit geval eerst in de kinderwagen en daarna bij mij).quote:Op zondag 1 november 2009 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook anders hoor, een vreemde hondBij je eigen hond weet je tenminste wat je kunt verwachten, maar een vreemde
Precies, voor zowel kind als hondquote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, we laten ze hier sowieso niet alleen. We hebben een open keuken dus daar durf ik nog wel heenmaar wij laten 't kind niet echt alleen met de dieren hier.
Toen ik geboren werd was er al een hond, een heel grote Golden, dus ik weet ook niet beter. Er is ook nooit iets gebeurd maar mijn ouders lieten me dus ook niet zomaar alleen met de hond oid. En zo moet het ook. En dan niet alleen voor t kind, maar ook voor de hond.
Oohh, als ik ooit een kind neem dan ga ik inderdaad aanleren dat ze eerst moeten vragen. Als ik nu ook zie wat voor akelige honden ik hier tegenkom, nou nee bedankt.quote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had onlangs nog tijdens het wandelen dat een moeder met kind mij inhaalden en het meisje aaide in 1 slag m'n hond (meisje was +- 4 denk ik).
Moeder reageerde heel lachend "ja ze is honden gewend, we hebben ook een hond".
Vond het wel gedurft eigenlijk, maar aan de andere kant, een kind van 4 dat voorbij springt kan je als moeder ook niet nonstop tegenhouden. Als ze alleen buitenspelen benaderen ze ook honden terwijl de moeder niet bij is.
Maar ik heb ook genoeg kinderen in de buurt die altijd vragen of ze mogen aaien en/of de hond lief is.![]()
Als ze dat niet doen en snel willen aaien zeg ik altijd dat ze eerst moeten vragen of ze mogen aaien, bij alle honden.
Wat een leuke plaatjesquote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden zijn echt dol op kinderen *knip*
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 1 november 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar daar ben je zelf bij natuurlijk. Ik zou een kind ook niet alleen op pad laten met een hond.
Als je in de toekomst met kinderwagen en hondjes wilt gaan wandelen, dan kun je al voor de bevalling oefenen met een lege wagenquote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef Guess. het volgende:
De mensen die commentaar leveren zijn ook eigenlijk alleen mensen die geen hond hebbenof er geen verstand van hebben,weetje ik wil het gewoon goed doen zodat het de kans dat het niet goed zou gaan minimaal is.Joost kan wel eens jaloers zijn dus ik weet dat ik met hem moet uitkijken,ik ben nog niet lang zwanger hoor maar het lijkt me wel slim om al op tijd de kinderwagen en box enzo in huis te zetten.Mijn moeder zij je moet ze aan de 1e vieze luier laten ruiken maar volgens mij is dat echt zo'n fabeltje van vroeger.
Ik zal ze echt nooit alleen laten met de baby,ik ben echt van mening dat geen enkele hond 100% betrouwbaar is,niet uit onwil maar uit een schrikreactie of iets dergelijks.
Bil die trekt wel als ie een kat ziet of zo hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke plaatjesEn ook leuk voor hun fotoalbums later, zo jong al aan de wandel met de doggies
![]()
En idd met zulke lichte hondjes kan het wel.
Zitten er ook hondjes bij die trekken, of zijn ze altijd rustig?
Toen mijn beste vriendin bevallen was hebben we de baby meteen op bed gelegd toen ze thuiskwam en de hondjes laten ruiken.quote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef Guess. het volgende:
De mensen die commentaar leveren zijn ook eigenlijk alleen mensen die geen hond hebbenof er geen verstand van hebben,weetje ik wil het gewoon goed doen zodat het de kans dat het niet goed zou gaan minimaal is.Joost kan wel eens jaloers zijn dus ik weet dat ik met hem moet uitkijken,ik ben nog niet lang zwanger hoor maar het lijkt me wel slim om al op tijd de kinderwagen en box enzo in huis te zetten.Mijn moeder zij je moet ze aan de 1e vieze luier laten ruiken maar volgens mij is dat echt zo'n fabeltje van vroeger.
Ik zal ze echt nooit alleen laten met de baby,ik ben echt van mening dat geen enkele hond 100% betrouwbaar is,niet uit onwil maar uit een schrikreactie of iets dergelijks.
quote:
Morgen of zoquote:
Nouja, wat ik bedoel te zeggen, is dat we de eerste keer zijn gaan kijken naar de fokkers. Niet naar de honden. Maar uiteraard zijn die ook erg belangrijk!quote:Op maandag 2 november 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Die ouders geven obviously dingen door aan hun pups, dus de hond 'dat zal allemaal wel' no way. De honden zijn daarbij ook een goede indicatie over hoe zij met hun honden omgaan.
Wat voor merk is dat? Een bearded collie ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Te lui om de restjes van het tafelkleed op te eten.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat voor merk is dat? Een bearded collie ofzo?
Magic had net de gekke 5 minuten. Als een gek door het huis rennen met een speeltje in z'n bek.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
Whaaaaaaaaa dat heb ik pas gehad met Ronja van Draakje,de smiegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef Burdie het volgende:
GETVERDERRIE!!! Magic probeerde net een drol op te eten. Ik had pas door dat het een drol was, toen ik 'm achteruit z'n keel viste en mijn handen ineens enorm gingen stinken![]()
.
Hihihi. Maar wat is tiequote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef Burdie het volgende:
GETVERDERRIE!!! Magic probeerde net een drol op te eten. Ik had pas door dat het een drol was, toen ik 'm achteruit z'n keel viste en mijn handen ineens enorm gingen stinken![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |