Ringtraining of stacken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:59 schreef Burdie het volgende:
oh-oh, is dat stacken wat je o.a. leert bij ringtraining? Vanaf welke leeftijd kan je dat gaan doen?
Staat op de site van de raad van beheer niet voor elk ras de officiele rasstandaard?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Teun groeit goed kan wel zien dat ie al groter is als Frits.
Waar kan je trouwens de goede standaarden vinden voor de teckel?
Op de ene site staat dwerg max 4 en op een andere van 5-7 kg??
Klopt idd. Straks gelijk even zoeken naar het registratieformulier van Beau zodat ze ook bij de Raad van Beheer kan verhuizen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staat op de site van de raad van beheer niet voor elk ras de officiele rasstandaard?
Oh dat is afgeblazen, ik heb de ecvotest gedaan en hij bleek een hele zeldzame totaal niet schadelijke vorm van staar te hebben, maar omdat dit een lijnteelt combi was was het beter om het niet door te laten gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:41 schreef Burdie het volgende:
Je krijgt er wel veel voor terug vind ik. Maar ik kom niet aan m'n slaap toe...![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die dekking van Chico? Dat had je ooit eens genoemd, maar ik heb nooit een afloop gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |