Staat op de site van de raad van beheer niet voor elk ras de officiele rasstandaard?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Teun groeit goed kan wel zien dat ie al groter is als Frits.
Waar kan je trouwens de goede standaarden vinden voor de teckel?
Op de ene site staat dwerg max 4 en op een andere van 5-7 kg??
Klopt idd. Straks gelijk even zoeken naar het registratieformulier van Beau zodat ze ook bij de Raad van Beheer kan verhuizen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staat op de site van de raad van beheer niet voor elk ras de officiele rasstandaard?
Oh dat is afgeblazen, ik heb de ecvotest gedaan en hij bleek een hele zeldzame totaal niet schadelijke vorm van staar te hebben, maar omdat dit een lijnteelt combi was was het beter om het niet door te laten gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:41 schreef Burdie het volgende:
Je krijgt er wel veel voor terug vind ik. Maar ik kom niet aan m'n slaap toe...![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die dekking van Chico? Dat had je ooit eens genoemd, maar ik heb nooit een afloop gelezen.
Ja het ziet er raar uit maar het is serieus papa,hadden ze gedaan voor de fotoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Is dat Teun zn papa?
Hangen de pups dan aan zn jeweetwel?
Bij mij maakten de chihuahua's het verschil tussen kh en lh ook waar, maar nu met Kees niet meer, die heeft goddank helemaal geen chihuahua karakter
En mbt het stacken: Blijven oefenen, ook tot de training, en foto's maken met de timer als t ff kan, dan kun je heel goed zien wat je goed en fout doet.
Ik oefen nog steeds met Bil, ondanks dat ie niet kan showen, hij vind het gewoon leuk om te doen !
Wat een mooi koppelquote:
Oh gaatjes bijmaken gewoon ff laten doen bij een schoenmaker, die doen dat keurig en die van mij doet t zelfs altijd gratisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Dandilion het volgende:
ik zou gaatjes bij kunnen maken..maar dat hebben we eigenlijk nooit gedaan.
als ik Skip borstel dan laat ik haar 'staan' soort stacken lol
Die puppy lucht daar verheug ik me ook zo opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Dandilion het volgende:
ik heb van de week met zo een lief boxer puppietje geknuffeld! collega heeft net een nieuwe witte in huis :-) zoo schattig!!! echt puppy luchtje zat er aan MMM
Die geur vind ik ook heerlijk en het was hier ook heel wat gesnuifquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Die puppy lucht daar verheug ik me ook zo op![]()
Wat een liefjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:28 schreef Tassiepassie het volgende:
Het is een Old english bulldog![]()
Lijken totaal niet op de gewone engelse variant omdat ze gefokt zijn op een langere neus waardoor ze geen luchtwegproblemen hebbenook zijn ze wat groter en hoger op hun poten
![]()
Het is mijn schatje
Jaaaa foto´s maken is een grote hobby dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een liefjeEn mooie kleur, die zie ik niet zo vaak...
En veeeeeeeeeeeeeeeeeel foto's maken, ze groeien zó hard
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef Dandilion het volgende:
tassiepassie: op de 2e foto van deejaay kijkt ie echt zo van 'ik heb het echt helemaal gehad'!!
mooie lekkere grote pup!
Das nie stiekem hoor, Billy is een hairy hairless, heeft best veel lichaamsbeharing , maar dit is pluis en wordt geen vacht en zijn buik en hals zijn bv wel helemaal kaal, en er loopt een kale streep over zijn rugquote:
Ik vind dat rughaar maar raar staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das nie stiekem hoor, Billy is een hairy hairless, heeft best veel lichaamsbeharing , maar dit is pluis en wordt geen vacht en zijn buik en hals zijn bv wel helemaal kaal, en er loopt een kale streep over zijn rug
Oh ja die mat, dat was geen succesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind dat rughaar maar raar staanZoals ie t bij 9 maanden heeft.
Nee, dat is duidelijk een ongeschoren naakthond.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit tegen via google images, ze zeggen dat dat een naakthond is. Lijkt eerder een mislukte caesarhond
herinner me er vanavond of zo es aan dat ik ff foto's van Chico met ongeschoren gezicht voor je opzoekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
Oh echt![]()
Die kop lijkt gelijk héél anders
Ik zie je edit foto trouwesn niet
Ik zit in een team dat shows organiseerd enkel en alleen voor bullen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Ben jij keurmeester??
Of show je zelf je honden?
Ik vind het echt mooi, een bull met snuit, bij mij in de flat woont een Amerikaanse bull, ook met zo een snuit heel lief ding, veel fijner voor de hond ook![]()
We hadden het laatst over stacken toch?
Ik heb es teruggezocht , mooie gestackte foto's zijn ook zo leuk om de ontwikkeling van je hond op terug te zien vind ik![]()
29 dagen ( check Chico dr naast, we waren op visite):
[ afbeelding ]
32 dagen:
[ afbeelding ]
47 dagen ( nog steeds staat hij het beste gewoon vrij haha ):
[ afbeelding ]
Billy 4 maanden:
[ afbeelding ]
9 maanden:
[ afbeelding ]
Ongeveer 1 jaar:
[ afbeelding ]
1.5 jaar:
[ afbeelding ]
En deze maakte ik gisteren, hijs helemaal niet geschoren of gegroomd maar het ging om het stacken![]()
Bijna 3 jaar:
[ afbeelding ]
Oh leuk, mss ken ik je tante wel dan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zit in een team dat shows organiseerd enkel en alleen voor bullen.
Dit jaar heb ik mogen assisteren in de ringen met een Deense keurmeester en dat was echt heel leuk en leerzaam om mee te maken.
Ik wil me hier dan ook zeker meer in gaan orienteren![]()
Verder ga ik met mijn eigen bulleke ook af en toe een show lopen maar meer voor de fun en als hij het niet leuk lijkt te vinden dan is het ook meteen afgelopen![]()
Het is gewoon een hobby dus![]()
Naakthondjes zijn trouwens de grote liefde van mijn tante![]()
Ik heb zelf liever een hond met haar, maar ze hebben wel iets schattigs en grappigs over zich![]()
Ik heb wel een naaktrat
Ik weet niet hoe het bij de naaktrat zit hoor, maar naakthonden en naaktkatten zijn echt geen gehandicapte dieren, en ze zijn ook in tegenstelling tot heel veel rassen niet zo gefokt, dat naakte gen is een natuurlijke mutatie, naakthonden zijn hele oude oerrassen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef Tassiepassie het volgende:
oh_oh: ze heeft er nog geen van haarzelf![]()
Ze hebben nu een grote hond maar ooit wil ze er wel 1
edit: ik zou nooit een bewust gefokte naaktrat kopen maar deze is een opvanger![]()
Het zijn gehandicapte dieren en ook weer enkel en alleen gefokt door mensen die dat wel ''leuk'' vinden om te hebben.
Moeten de oren altijd getaped worden bij dit ras of is het bij deze zo geweest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
47 dagen ( nog steeds staat hij het beste gewoon vrij haha ):
[ afbeelding ]
Een Chihuahua is alweer uit joh...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh trouwens, nav ons "gesprekje" in het Pfaff-topic dat Diva zwanger was/is en jij ook zei dat er veel meer van die kleine hondjes in omloop zijn ben ik er eens op gaan letten.
Althans, het viel me vanzelf op vandaag in de stad, overal kleine chihuahua's (allerlei kleuren) of iets anders kleins.
Paar jaar terug zag je ze nog weinig, nu zijn er idd erg veel.
En de helft heeft het ook echt als accessoire, loopt er nooit mee (alleen in de stad met winkelen ala Paris Hilton) en zet het lekker op de kattenbak.Grappig hoe zo'n trend doorzet, ben benieuwd of de toename blijft, of dat er straks weer een andere in trek is.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een Chihuahua is alweer uit joh...
Tegenwoordig hoor je er pas bij met een Labradoodle.
Nee Obama heeft ook een Labradoodle.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Obama heeft een spaanse of portugese waterhond toch?
Ik doelde even alleen op de naaktrat hoor, die worden namelijk van nature niet zo geboren en zijn door mensen gefokt )wat een hoop problemen voor de beestjes met zich meebrengt'quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef fiedel het volgende:
Onze Tador![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef fiedel het volgende:
Onze Tador![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh jassesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Burdie het volgende:
Nee Obama heeft ook een Labradoodle.
Veel te dure honden, ontstaan uit pure broodfok. Je kunt ze bestellen in Amerika en dan krijg je ze 16 weken oud thuis afgeleverd, gecastreerd en al. Want sja, het ras moet wel een beetje exclusief blijven he...
Op zich is er niks mis met een labradoodle als je em bij een goede fokker haalt.Alleen in America moeten ze weer raar doen maarja dat gaat daar met heel veel honden zo (gelukkig ook niet bij iedere fokker hoor).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Veel te dure honden, ontstaan uit pure broodfok. Je kunt ze bestellen in Amerika en dan krijg je ze 16 weken oud thuis afgeleverd, gecastreerd en al. Want sja, het ras moet wel een beetje exclusief blijven he...
Wat noem jij een goede fokker van Labradoodles? Ik heb alleen nog maar fokkers gezien die hun hondjes gecastreerd afleveren. Ook in NL ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis met een labradoodle als je em bij een goede fokker haalt.Alleen in America moeten ze weer raar doen maarja dat gaat daar met heel veel honden zo (gelukkig ook niet bij iedere fokker hoor).
Labradoodle
Nee, Obama heeft wel degelijk een Portugese waterhond.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat zijn ze lief voor elkaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinske vindt dat wel leuk zo'n logeetje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |