Staat op de site van de raad van beheer niet voor elk ras de officiele rasstandaard?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Teun groeit goed kan wel zien dat ie al groter is als Frits.
Waar kan je trouwens de goede standaarden vinden voor de teckel?
Op de ene site staat dwerg max 4 en op een andere van 5-7 kg??
Klopt idd. Straks gelijk even zoeken naar het registratieformulier van Beau zodat ze ook bij de Raad van Beheer kan verhuizen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staat op de site van de raad van beheer niet voor elk ras de officiele rasstandaard?
Oh dat is afgeblazen, ik heb de ecvotest gedaan en hij bleek een hele zeldzame totaal niet schadelijke vorm van staar te hebben, maar omdat dit een lijnteelt combi was was het beter om het niet door te laten gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:41 schreef Burdie het volgende:
Je krijgt er wel veel voor terug vind ik. Maar ik kom niet aan m'n slaap toe...![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die dekking van Chico? Dat had je ooit eens genoemd, maar ik heb nooit een afloop gelezen.
Ja het ziet er raar uit maar het is serieus papa,hadden ze gedaan voor de fotoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Is dat Teun zn papa?
Hangen de pups dan aan zn jeweetwel?
Bij mij maakten de chihuahua's het verschil tussen kh en lh ook waar, maar nu met Kees niet meer, die heeft goddank helemaal geen chihuahua karakter
En mbt het stacken: Blijven oefenen, ook tot de training, en foto's maken met de timer als t ff kan, dan kun je heel goed zien wat je goed en fout doet.
Ik oefen nog steeds met Bil, ondanks dat ie niet kan showen, hij vind het gewoon leuk om te doen !
Wat een mooi koppelquote:
Oh gaatjes bijmaken gewoon ff laten doen bij een schoenmaker, die doen dat keurig en die van mij doet t zelfs altijd gratisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Dandilion het volgende:
ik zou gaatjes bij kunnen maken..maar dat hebben we eigenlijk nooit gedaan.
als ik Skip borstel dan laat ik haar 'staan' soort stacken lol
Die puppy lucht daar verheug ik me ook zo opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Dandilion het volgende:
ik heb van de week met zo een lief boxer puppietje geknuffeld! collega heeft net een nieuwe witte in huis :-) zoo schattig!!! echt puppy luchtje zat er aan MMM
Die geur vind ik ook heerlijk en het was hier ook heel wat gesnuifquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Die puppy lucht daar verheug ik me ook zo op![]()
Wat een liefjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:28 schreef Tassiepassie het volgende:
Het is een Old english bulldog![]()
Lijken totaal niet op de gewone engelse variant omdat ze gefokt zijn op een langere neus waardoor ze geen luchtwegproblemen hebbenook zijn ze wat groter en hoger op hun poten
![]()
Het is mijn schatje
Jaaaa foto´s maken is een grote hobby dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een liefjeEn mooie kleur, die zie ik niet zo vaak...
En veeeeeeeeeeeeeeeeeel foto's maken, ze groeien zó hard
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef Dandilion het volgende:
tassiepassie: op de 2e foto van deejaay kijkt ie echt zo van 'ik heb het echt helemaal gehad'!!
mooie lekkere grote pup!
Das nie stiekem hoor, Billy is een hairy hairless, heeft best veel lichaamsbeharing , maar dit is pluis en wordt geen vacht en zijn buik en hals zijn bv wel helemaal kaal, en er loopt een kale streep over zijn rugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |