Er was alleen een paardquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:Die blije kop!
Mag ie daar dan wel gewoon los en zonder muilkorf?
Aww waarom mocht ie niet zwemmen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was alleen een paarddus dat mocht van mij. Paarden gaat ie toch niet op af
Hij mocht niet zwemmen, ik moest hem telkens terug roepen
Omdat als hij gaat zwemmen, ik ook moet want meneer komt er niet uit. Ik moet hem halen. En daar had ik even geen zin inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aww waarom mocht ie niet zwemmen?
Heb je m dan wel snel genoeg bij je als dr andere honden ook los aan komen sjezen?
ja das niet stoer hoor. Ik kan roepen wat ik wil maar die flikker komt er niet uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh hij kan dus wel lief met andere honden, tof!
Nee daar zou ik ook geen zin in hebben dat je m dan zelf t water uit moet halen
Da's toch gewoon een leuk spelletje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat als hij gaat zwemmen, ik ook moet want meneer komt er niet uit. Ik moet hem halen. En daar had ik even geen zin in
Niet dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon roepen, en als 'ie niet komt, weggaan.
Dan is de lol er snel af.
Hij blijft zo wijs kijkenquote:
Wat flauwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat als hij gaat zwemmen, ik ook moet want meneer komt er niet uit. Ik moet hem halen. En daar had ik even geen zin in
Dan probeer je het een dag later weer, als tie dan weer niet komt, moet ie nog een nachtje in het waterquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef ..bennie het volgende:
Kijk, een Burdie Cullie:
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
Schapenwerk is erg leuk.
Geweldigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef ..bennie het volgende:
Kijk, een Burdie Cullie:
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
Schapenwerk is erg leuk.
Ja heb zelf met de jongste hond mogen proberen, echt geweldig. Je moet alleen goed tegen stalkende schapen kunnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prachtig he, hoe ze bij de schapen zijn.
Wat moet ik me voorstellen bij stalkende schapen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ja heb zelf met de jongste hond mogen proberen, echt geweldig. Je moet alleen goed tegen stalkende schapen kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |