De schapen staan helemaal tegen elkaar gedrukt en lopen je continu achterna, en duwen het liefst een beetje tegen je aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij stalkende schapen?
Ooooooohquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:41 schreef Maes het volgende:
Ik vergeet helemaal jouw puppekopjesoh-oh
Ik had ze er eerst wel in staan maar toen ging er iets fout met inloggen
en moest ik alles opnieuw typen
Maar ze zijn zoals altijd schattig ook als ze slapen
Yups, waren we zondag heenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Bobje![]()
En die foto's van Bennie![]()
![]()
Is dat op de soesterduinen?
Je begrijpt wel dat die 2 van mij nu zwaar beledigd naast mij zitten he?!quote:
Wat een briljante foto,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:26 schreef ..bennie het volgende:
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
ja, tomatensap, dat werkt heel goed, en heb ook febreze gebruikt (quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh heb je m echt gewassen met tomatensap en werkte dat goed?
Gddank hebben wij geen skunks hier
Ik vind de meeste ruwhaar teckels ook niet mooi maar dat komt vaak omdat ze te dik zijn of geen goed verzorgde vacht hebben,er zijn af en toe wel mooie tussen als vind ik kort/langhaar veel mooier de vacht en de bouw(vooral de mooie kopquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ruwhaar teckels vind ik dan bv echt erg lelijk... Maar er zijn maar weinig honden waarbij ik ruwhaar leuk vind, alleen bij podenco's vind ik het soms wel cute
En oh ja black en tan vind ik ook eeeeeecht niet mooi, maar ik heb wel 2 tricolor hondjes lopen, beide duidelijk niet gekozen op kleur![]()
Mooi beestjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Lastpost het volgende:
Zwaar zo'n dagje op het strand ...
[ afbeelding ]
Meer foto's volgen.
Jawel, en voor de nodige afwerking qua mooiheid gaan we vanavond even verder, beest heeft gisteren ruim 3 uur op zijn rug/zij/buik moeten liggen tijdens het knippenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:15 schreef waterkip het volgende:
+ 1 dat hij zich weer vrij kan bewegen
-1 voor zijn coupe
Paar weekjes zal dat ook wel over zijn .
Sneeze?quote:
quote:
Nee hard over zijn rugwervels wrijven .quote:
Ja dat vind ik ook super knap van Lara!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:11 schreef Guess. het volgende:
Lara die niet mag schudden als ze nat is,wat knap![]()
Beau en Frits(Hoe komt het dat ze van die "gekke" nekjes hebben?)
Magic,wat een schatje ookHoest gegaan vanacht?
Dat ligt ook maar net aan je fokdoel natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Als je goede lijnen hebt is lijnteel veel beter dan maar outcrossen.
Nou , mij lijkt dat elke fokker een stabiele lijn met bepaalde karaktertrekken en uiterlijke kenmerken wil fokken, die herkenbaar is als zijnde iets van zijn/haar kennel, dat moet je uiteindelijk wel lijnteelt doen met incidenteel outrcross, alleen outcross geeft een onsamenhangende bendequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar net aan je fokdoel natuurlijk.
Leuke foto's trouwens, hoewel ik Bink een beetje eng vind, zo helemaal naakt.
Bink komt van een vriendin van me met een kennel. Hij loopt daar altijd heerlijk met de meute op het erf, ze hebben heel veel ruimte daar en zo. Maar het is altijd een vrij onzeker hondje geweest en helaas uit zich dat in de showring. Er zijn maar heel weinig reutjes van zijn maat en zijn kwaliteit, dus het zou leuk zijn als ie het ook leuk zou doen op show. Daarom logeert ie nu een poosje hier, elke dag onder de mensen en op straat in het verkeer en zo doen echt wonderen voor hem. Hij is hier nu een week ( we wonen bijna naast elkaar ) en hij is al echt helemaal veranderd. De eerste paar dagen vond hij alles eng en was hij wat schrikkerig buiten, maar nu wil hij van iedereen aandacht en schrikt hij nergens meer van, het was ook een hele grote stap dat ie los kon en zo heerlijk ging racen. Het was even wennen , hij woont nu ook bij een kindje, dat vond ie ook doodeng, en nu zijn ze al dikke vrienden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef Burdie het volgende:
Die vind ik wel veel 'liever' uit z'n oogjes kijken... nouja, er is gelukkig veel meer dan alleen maar uiterlijk, ook bij hondjes.
Wel leuk voor die vrienden van je dat ze een 'leasehondje' krijgen. Lief bedacht.
Maar waar komt Bink vandaan dan en vindt hij het zelf ook wel leuk zo?
Haha, je moest es zien wat voor een vrijdoos het is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:08 schreef Burdie het volgende:
Ja dat kan je zeker zien! Hoe oud is hij en hoe lang blijft hij logeren?
Grappig eigenlijk, ik vind hem een stuk minder 'eng' nu hij een verhaal heeft.
How's that.
Haha je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef Ireth het volgende:
De eerste keer dat ik Billy en Chico hier in het fototopic zag (en ik lurk al een hele tijd mee) vond ik het maar enge, kale hondjes, maar ik ga ze steeds leuker vinden!
(en hier ook continue van die plakbollen bij Joep, Echter weigert hij ook maar 1 stap te verzetten voor ze er weer uit gehaald zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |