Teckels zijn ook leuk... Lara heeft niets met kleine hondjes, behalve met Teckels, omdat ze bij de fokker ook een Teckel hadden. Zo schattig om te zien.
Lara ligt nu helemaal uitgeteld te slapen... ze heeft een dikke drie kwartier gezwommen en uit het water geapporteerd, nog eventjes drooggerend op het veld bij de Efteling en vriendjes gemaakt met de werklui die het parkeerterrein aan het uitbreiden zijn. Die stonden te wachten op de vrachtwagen met zand en normaal gesproken blijft Lara netjes aan 'mijn' kant van de prikkeldraad. Totdat één van die mannen haar riep en madam zo *hup* tussen de prikkeldraad doorsprong en al haar charmes in de strijd ging gooien. Ze kwispelde zichzelf zowat een hernia tussen al die mannen. Die vonden het trouwens wel gezellig.
En wonder boven wonder floot ik haar terug en ze reageerde gelijk... GELIJK... de eerste keer dat ik floot en ze kwam als een speer weer door de prikkeldraad gesprongen en recht op me aflopen. Ik stond er zelf versteld van. Ik had bedacht dat we dan ook wel eventjes vooruit sturen konden oefenen en waarhempel... waar ze begin juli nog een 0 haalde met het examen omdat ze niet terugkwam, ging ze nu als een speer weg, ik floot en ze kwam gelijk terug

. Mijn jachthondje komt er wel.
Eenmaal thuis moest ze onder de buitendouche [tuinslang dus] en ook dat vind de steeds minder erg. Het water waarin ze gezwommen heeft, was lichtelijk groen, dus voor de zekerheid maar eventjes afgespoeld, zodat ze lekker schoon is. En nu ligt ze te snurken aan m'n voeten

.
En omdat ik de site van de langhaarvereniging aan het doorspitten was een paar foto's van de oom van Lara [Tygo]:
![]()
![]()
En de grote zus van Lara [Fobe]:
[ Bericht 6% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 22-10-2009 21:50:29 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.