De schapen staan helemaal tegen elkaar gedrukt en lopen je continu achterna, en duwen het liefst een beetje tegen je aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij stalkende schapen?
Ooooooohquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:41 schreef Maes het volgende:
Ik vergeet helemaal jouw puppekopjesoh-oh
Ik had ze er eerst wel in staan maar toen ging er iets fout met inloggen
en moest ik alles opnieuw typen
Maar ze zijn zoals altijd schattig ook als ze slapen
Yups, waren we zondag heenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Bobje![]()
En die foto's van Bennie![]()
![]()
Is dat op de soesterduinen?
Je begrijpt wel dat die 2 van mij nu zwaar beledigd naast mij zitten he?!quote:
Wat een briljante foto,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:26 schreef ..bennie het volgende:
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
ja, tomatensap, dat werkt heel goed, en heb ook febreze gebruikt (quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh heb je m echt gewassen met tomatensap en werkte dat goed?
Gddank hebben wij geen skunks hier
Ik vind de meeste ruwhaar teckels ook niet mooi maar dat komt vaak omdat ze te dik zijn of geen goed verzorgde vacht hebben,er zijn af en toe wel mooie tussen als vind ik kort/langhaar veel mooier de vacht en de bouw(vooral de mooie kopquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ruwhaar teckels vind ik dan bv echt erg lelijk... Maar er zijn maar weinig honden waarbij ik ruwhaar leuk vind, alleen bij podenco's vind ik het soms wel cute
En oh ja black en tan vind ik ook eeeeeecht niet mooi, maar ik heb wel 2 tricolor hondjes lopen, beide duidelijk niet gekozen op kleur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |