abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 17:24:02 #276
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74282786
Ja, maar daar ben je zelf bij natuurlijk. Ik zou een kind ook niet alleen op pad laten met een hond.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74282887
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden zijn echt dol op kinderen *knip*
Wat een leuke plaatjes En ook leuk voor hun fotoalbums later, zo jong al aan de wandel met de doggies En idd met zulke lichte hondjes kan het wel.
Zitten er ook hondjes bij die trekken, of zijn ze altijd rustig?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 1 november 2009 @ 17:27:26 #278
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74282911
De mensen die commentaar leveren zijn ook eigenlijk alleen mensen die geen hond hebbenof er geen verstand van hebben,weetje ik wil het gewoon goed doen zodat het de kans dat het niet goed zou gaan minimaal is.Joost kan wel eens jaloers zijn dus ik weet dat ik met hem moet uitkijken,ik ben nog niet lang zwanger hoor maar het lijkt me wel slim om al op tijd de kinderwagen en box enzo in huis te zetten.Mijn moeder zij je moet ze aan de 1e vieze luier laten ruiken maar volgens mij is dat echt zo'n fabeltje van vroeger.
Ik zal ze echt nooit alleen laten met de baby,ik ben echt van mening dat geen enkele hond 100% betrouwbaar is,niet uit onwil maar uit een schrikreactie of iets dergelijks.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 1 november 2009 @ 17:31:03 #279
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74283018
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar daar ben je zelf bij natuurlijk. Ik zou een kind ook niet alleen op pad laten met een hond.
Nee tuurlijk niet.
Vriendje van 10 die de honden al zn hele leven kent die zou ik nu wel een blokje om met ze laten gaan hier hoor.
Maar die kent ze echt door en door en heeft zelf ook twee honden.

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74283025
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef Guess. het volgende:
De mensen die commentaar leveren zijn ook eigenlijk alleen mensen die geen hond hebbenof er geen verstand van hebben,weetje ik wil het gewoon goed doen zodat het de kans dat het niet goed zou gaan minimaal is.Joost kan wel eens jaloers zijn dus ik weet dat ik met hem moet uitkijken,ik ben nog niet lang zwanger hoor maar het lijkt me wel slim om al op tijd de kinderwagen en box enzo in huis te zetten.Mijn moeder zij je moet ze aan de 1e vieze luier laten ruiken maar volgens mij is dat echt zo'n fabeltje van vroeger.
Ik zal ze echt nooit alleen laten met de baby,ik ben echt van mening dat geen enkele hond 100% betrouwbaar is,niet uit onwil maar uit een schrikreactie of iets dergelijks.
Als je in de toekomst met kinderwagen en hondjes wilt gaan wandelen, dan kun je al voor de bevalling oefenen met een lege wagen
En idd gewoon laten snuffelen aan spulletjes en dingen. (Als ik thuis kwam met een tas van de Etos met luiers, billendoekjes etc, dan ook gewoon de tas laten snuffelen, wennen ze ook aan die typische baby geurtjes/spulletjes).
Die vieze luier heb ik nooit gedaan, geen idee of het nut heeft.

En commentaar krijg je zodra je zwanger bent standaard cadeau , gelukkig leer je na verloop van tijd snel dat te negeren

[ Bericht 5% gewijzigd door Pisces29 op 01-11-2009 17:36:59 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 1 november 2009 @ 17:32:18 #281
176471 oh-oh
pi_74283057
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een leuke plaatjes En ook leuk voor hun fotoalbums later, zo jong al aan de wandel met de doggies En idd met zulke lichte hondjes kan het wel.
Zitten er ook hondjes bij die trekken, of zijn ze altijd rustig?
Bil die trekt wel als ie een kat ziet of zo hoor.
Maar als ze met de kindjes lopen doen ze dat vanzelf al minder gelukkig.
En die chihuahua's kunnen trekken wat ze willen, die trekken zelfs een tweejarige niet omver
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 1 november 2009 @ 17:34:28 #282
176471 oh-oh
pi_74283119
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef Guess. het volgende:
Toen mijn beste vriendin bevallen was hebben we de baby meteen op bed gelegd toen ze thuiskwam en de hondjes laten ruiken.
Ze lagen al altijd op haar buik toen ze zwanger was, en ze wisten gewoon dat de baby er nu bijhoorde, nooit een probleem geweest.
Als ze hier is ligt ze in hun manden en speelt ze met hun speeltjes, ze deelt ook altijd dr eten met dr, dus ze is hun beste vriendinnetje
( moet ik nog wat foto's zoeken?)
( Groucho Marx )
  zondag 1 november 2009 @ 17:43:28 #283
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74283417
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:34 schreef oh-oh het volgende:

Leuke foto's Oh-Oh
En vooral Gijs voelt dat er iets is,hij ligt heel de tijd tegen me aan terwijl ie dat voorheen niet zo heel erg moest,Joost en Teun zijn/waren veel knuffeliger wat dat betrefd.
  zondag 1 november 2009 @ 21:10:58 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74291891
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:34 schreef oh-oh het volgende:

Ik zit te genieten hier.
KuikenGuppy
  zondag 1 november 2009 @ 21:23:03 #285
176471 oh-oh
pi_74292754
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zit te genieten hier.
Morgen of zo
( Groucho Marx )
pi_74298541
En Luna is weer naar huis, Rinske heeft zeker een half uur nog staan kijken of ze misschien niet terug kwam.
Ik ga Rinske wel heel erg missen, als ik straks niet meer bij m'n ouders woon.
  maandag 2 november 2009 @ 17:24:28 #287
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_74321185
Met onze fokker zijn we via de rasvereniging in contact gekomen. Ik belde hem 's middags op en 's avonds zaten we al een de koffie in de woonkamer toen zijn teef halverwege de dracht was. Eén van de eerste dingen die ik tegen hem zei [ik hou van duidelijk zijn], was dat ik een goed gevoel moest hebben van de fokker. Die hond dat geloofde ik allemaal wel, maar hoe is hij voor z'n honden en wil ik daar wel een pup van kopen?

Dus geen broodfok-achtige praktijken of norse lomperikken die het alleen voor het geld doen. En andersom vond ik het ook de normaalste zaak dat hij ook wilde weten wat voor vlees hij in de kuip had en of hij ons wel een pup wilde verkopen. Lara's oma lag met onze jongste op de vloer te kroelen en Lara's moeder heeft de hele avond naast me gezeten, met d'r kop op m'n schoot.

Dat gevoel zat dus wel goed en over de prijs hebben we het niet eens gehad. Dat kon me ook niet zoveel schelen, want ik wil een hond uit een warm nest, waar de fokkers met liefde hun hele ziel en zaligheid in kwijt kunnen. En dat hebben ze wel gedaan hoor. Nog steeds hebben we contact en als onze fokker Lara ziet, ligt hij binnen no-time met haar op de vloer te kroelen en krijgt ze te horen dat ze toch zo'n mooi meisje is en zo op haar moeder lijkt.

Lara's moeder met d'r pups van 4 dagen oud:

Lara's moeder is heel erg wit, maar alle drie de nestjes die ze heeft gehad, hadden alleen maar bruine pups, of bruin met een wit befje [zoals Lara heeft].

Voor wat betreft kinderen. Mijn nichtje en Lara schelen precies een jaar en ze zijn dol op elkaar. Maar vanaf het begin af aan zijn de regels duidelijk geweest naar mijn nichtje toe. Hoe klein ze ook was toen Lara hier kwam wonen. Dus als ze in de bench lag [ook met de deur open], werd ze met rust gelaten. Snoepjes, chips en eten zijn voor mensen en kindjes, hondjes krijgen hondenbrokjes en hondenkoekjes. En ook al zijn ze nog zo klein, als je ze vanaf het begin af aan de regels duidelijk maakt, dan weten ze dat precies.

Mijn nichtje had laatst d'r tas helemaal leeggeruimd EN weer ingeruimd, alleen d'r banaan was onder tafel gerold en dat had ze niet gezien. Lara zag ik kijken van "wat doet die banaan nu hier?". Dus ze kroop onder de salontafel om hem te pakken. Mijn nichtje was helemaal verontwaardigd dat Lara 'zomaar' haar banaan te pakken was en rende op me af om te vertellen: "Lara niet banaan hoor". Want ze weet dat bananen niet voor hondjes zijn. Dus ik roep Lara voor en ze geeft hem netjes af.

Mijn nichtje en Lara afgelopen jaar tijden het kerstdiner [nichtje is 19 maanden, Lara 7]:

Maar ik laat ze nooit alleen. Zelfs niet als ik naar het toilet ga. Dan gaat één van de twee maar mee naar de hal, of ik parkeer Lara eventjes op de plaats, maar je weet nooit wat één van de twee doet en dan is het al snel te laat. Zelf ben ik rond m'n 2de of 3de door een waakhond in m'n hand gebeten. Al 1000 keer hadden m'n ouders gezegd dat ik niet door dat spijlenhek dat hondje moest gaan aaien. Maar Sjeekie_Beekie was eigenwijs en wilde dat toch... want onze hond deed ook geen vlieg kwaad. Dit hondje was alleen een waakhond en had als enige taak indringers van het erf te verjagen. En dat lukte... heel m'n hand open en als een wonder waren er geen pezen of zenuwen doorsneden of botjes gebroken. Wel een paar weken lang iedere dag terug naar het ziekenhuis gemoeten om het verband te verschonen en dat hele gebeuren maakte toch wel indruk op me. Ik heb nooit meer zomaar een vreemde hond geaaid.

Maar mijn nichtje en Lara kunnen echt alles samen doen... ook samen heel geïntresseerd de Teletubbies kijken op de fatboy:

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 04-11-2009 12:18:36 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 2 november 2009 @ 17:56:50 #288
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74322125
Wat een heerlijke foto's van Lara en nichtje Sjeekie ! Vooral die laatste, lievvv!

Wat je schrijft over die fokker, dat hadden wij precies hetzelfde. Die hond, dat zal allemaal wel. Het geld ook, dat was allemaal bijzaak. Eerst weten dat de fokker goed is. Wij kwamen daar dan ook al een aantal maanden over de vloer voordat de mama van Magic drachtig was.
KuikenGuppy
  maandag 2 november 2009 @ 18:55:46 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74323667
Ik vind de hond anders ook belangrijk.

Ik heb rondgekeken op het internet, kijken welke ouders ons bevielen qua uiterlijk, daarna namen door Google om te kijken of er iets boven kwam

Daarna maak je een afspraak, kijken hoe die mensen zijn maar kijken hoe de honden zijn is net zo belangrijk. Hoe ziet de hond er lichamelijk uit, hoe gedraagt de hond zich, hoe reageert de hond op mensen etc etc.
En bij dit adres kregen we ook gewoon gelijk alle papieren enzo "Hier is alle informatie, tests ed ook dus kijk maar even hoor." De honden zaten daar ook gewoon bij, hadden hun eigen plek. Buiten hadden ze een groot afgezet stuk gras en je mocht gewoon overal kijken.

Buiten dat kwamen de mensen ook gewoon oprecht over, en 2 uur later vertrokken we richting huis.

Die ouders geven obviously dingen door aan hun pups, dus de hond 'dat zal allemaal wel' no way. De honden zijn daarbij ook een goede indicatie over hoe zij met hun honden omgaan.
  PR/Manusje van alles maandag 2 november 2009 @ 19:15:13 #290
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74324310

Te lui om de restjes van het tafelkleed op te eten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 2 november 2009 @ 19:23:47 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74324640
Kolere, wat een bos haar
  maandag 2 november 2009 @ 20:29:19 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74327565
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Die ouders geven obviously dingen door aan hun pups, dus de hond 'dat zal allemaal wel' no way. De honden zijn daarbij ook een goede indicatie over hoe zij met hun honden omgaan.
Nouja, wat ik bedoel te zeggen, is dat we de eerste keer zijn gaan kijken naar de fokkers. Niet naar de honden. Maar uiteraard zijn die ook erg belangrijk!
KuikenGuppy
  maandag 2 november 2009 @ 20:30:19 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74327608
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]

Te lui om de restjes van het tafelkleed op te eten.
Wat voor merk is dat? Een bearded collie ofzo?

Magic had net de gekke 5 minuten. Als een gek door het huis rennen met een speeltje in z'n bek .
KuikenGuppy
  dinsdag 3 november 2009 @ 06:29:45 #294
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_74339177
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat voor merk is dat? Een bearded collie ofzo?

Magic had net de gekke 5 minuten. Als een gek door het huis rennen met een speeltje in z'n bek .
moelie heeft dat buiten wel eens, dan gaat hij als een gek rennen, door de tuin, om het huis heen en dan rent hij naar mij toe stopt en doet het meteen weer
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_74340722
Rinske gooit altijd met haar bot en gaat er daarna met haar poot naar meppen. Soms is t net een kat.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:30:50 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74342238
KuikenGuppy
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:33:08 #297
176471 oh-oh
pi_74342294
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:30 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:34:24 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_74342322
Puppyluitjes

Hier zijn ze samen zo lief geweldig om te zien
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:28:12 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74343801
GETVERDERRIE!!! Magic probeerde net een drol op te eten. Ik had pas door dat het een drol was, toen ik 'm achteruit z'n keel viste en mijn handen ineens enorm gingen stinken .
KuikenGuppy
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:22:20 #300
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74345433
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef Burdie het volgende:
GETVERDERRIE!!! Magic probeerde net een drol op te eten. Ik had pas door dat het een drol was, toen ik 'm achteruit z'n keel viste en mijn handen ineens enorm gingen stinken .
Whaaaaaaaaa dat heb ik pas gehad met Ronja van Draakje,de smiegt
Die foto van Magic in zijn bench is wel heeeel cute
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')