Haha je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef Ireth het volgende:
De eerste keer dat ik Billy en Chico hier in het fototopic zag (en ik lurk al een hele tijd mee) vond ik het maar enge, kale hondjes, maar ik ga ze steeds leuker vinden!
(en hier ook continue van die plakbollen bij Joep, Echter weigert hij ook maar 1 stap te verzetten voor ze er weer uit gehaald zijn)
Aww lief samenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
In de auto, mijn Chico moest op schoot bij zijn vriendinnetje:
[ afbeelding ]
Wat gaaf om ze zo in actie te zien, die staart van Billy is net een kwast als hij springtquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh en nog een leuk filmpje, mijn Billy is geen aandachtshoer hoor...
[ link | afbeelding ]
Waar woon je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
@ Ireth wat tof die puppyfoto's, heel speciaal om die te hebben!
[..]
Wat gaaf om ze zo in actie te zien, die staart van Billy is net een kwast als hij springt![]()
Ik zit er nog steeds op te wachten tot ik de Chineese naakthond in de buurt een keer tegenkom om te aaien
Leuk om eens kennis te maken met een ras dat je nog niet kent...
Ik woon tussen R'dam en Breda (zet liever geen woonplaats neerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar woon je?
Mss ken ik wel een chineesje in de buurt![]()
En wat leuk Ireth, dat je gemaild hebt en dat ze puppyfoto's gestuurd hebben![]()
Ze vinden het vast fijn te weten waar hij nu woont toch?
Dat vraagt om foto's hequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die pups van mn vriendin laatst, Icon en Lee, die zijn wel erg leuk ook
Wat een knuffelbeer, de keizerquote:
Hij is écht een fotomodel. Zo'n geluk heb ik daarmeequote:
Dat zijn idd mooie pups ja. Hoe groot zijn ze? (schofthoogte bedoel ik)quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Okido.
4 maanden zijn ze nu.
Icon ( hier staat ie niet mooi gestacked hoor ):
[ afbeelding ]
En zijn zus Lee:
[ afbeelding ]
Met hun mama Bamboo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hun papa is echt vreselijk mooi, maar daar kan ik nu even geen foto van vinden zo snel...
Is dat Goldy? Damn dat is zo een lelijk monsterquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef Guess. het volgende:
Dat kapseltje en dat lijfje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De pups van deze hondjes vind ik zoooooooo schattig
Een week geleden : Lee weegt ondertussen 4 kilo en Icon 2.8 kg. Ze zijn nu 28 en 27 cmquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zijn idd mooie pups ja. Hoe groot zijn ze? (schofthoogte bedoel ik)
Nu heb ik weinig verstand van naakthonden, maar ik vind wel dat ie een mooi lichaam heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een week geleden : Lee weegt ondertussen 4 kilo en Icon 2.8 kg. Ze zijn nu 28 en 27 cm
Ik vind het reutje echt geweldig mooi ( teefje vind ik wat grof en te behaard en ze heeft imo een te compact model, te korte poten voor haar lijf, het figuur van haar mama ) alleen is die wat aan de fijne kant, maar dat kan nog alle kanten op op deze leeftijd.
Oh ja Dit is hun papa, die vind ik echt heel erg mooi, tis alleen jammer dat het een bangelijke hond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |