De chineesjes van oh-oh zien er echt te schattig uit. Ik ben niet zo van de verkleedpartijen, maar in hun geval is het natuurlijk ook een noodzaak nu het winter aan het worden is.
En die foto's van Magic zijn ook zo

. De bekende puppieslaaphouding die Lara ook nog iedere dag vertoont.
Gisteren waren we met Lara gelijk vanuit de hondenschool naar de verjaardag van mijn schoonzusje gegaan. Haar moeder heeft het helemaal niet op honden, en op grote honden nog veel meer niet. Het was ook maar een klein feestje en haar moeder zou in eerste instantie ook niet komen. Ik had van te voren ook gelijk gevraagd of we gelijk uit school zouden komen, of dat we Lara eerst naar huis zouden brengen. Nee hoor... geen probleem... Lara mocht ook mee.
Ik kom dus binnen met d'r kussen en mijn vriend had Lara aan de lijn. Mijn nichtje was natuurlijk helemaal hyperdepieper dat ze Lara nog zag voordat ze naar bed ging. Ze komt op me af en vraagt: "Lara koekje?", dus ik geef d'r 3 koekjes die ze één voor één aan Lara geeft. Ik dacht dat oma een hartverzakking kreeg toen Lara die koekjes bij haar kleindochter uit d'r handje pakte. Die had echt het idee dat Lara haar hele arm eraf zou bijten. Inmiddels was het bedtijd voor mijn nichtje en dan krijgt Lara ook altijd een kusje op haar oor. Dus ze gaat netjes zitten, mijn nichtje geeft haar een kus en toen ging ze naar bed.
De rest van de avond heeft Lara naast de bank op haar kussen liggen snurken, maar oma bleef helemaal aan de andere kant van de woonkamer zitten. Die bleef het maar niets vinden. Terwijl Lara geen vlieg kwaad doet en gewoon op d'r plaats blijft liggen als dat nodig is. Maar oma bleef ver uit de buurt, die vond het best dat ze op d'r kussen lag, maar zodra ze rondliep om even in de tuin te gaan snuffelen of toen we naar huis gingen, dan zorgde ze er wel voor dat ze aan de andere kant van de kamer was.
Ik vind het best jammer dat ze zo bang is voor honden. Zeker als ze zou zien hoeveel plezier mijn nichtje en Lara samen hebben. Dat zijn echt twee dikke vriendinnetjes. Als ik mijn nichtje op mijn werk zie, vraag ze ook altijd als eerste waar Lara is, en dan komt ze pas om m'n nek hangen. Niet iedereen is een hondenliefhebber natuurlijk, en dat hoeft ook niet, maar ze vertelde dat ze zelfs bang is van een pasgeboren pup. Terwijl die dan nog doof en blind zijn, geen tanden hebben en niet eens kunnen lopen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.