Hihihi. Maar wat is tiequote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef Burdie het volgende:
GETVERDERRIE!!! Magic probeerde net een drol op te eten. Ik had pas door dat het een drol was, toen ik 'm achteruit z'n keel viste en mijn handen ineens enorm gingen stinken![]()
.
Nee, niet mijn nieuwe damequote:Op woensdag 4 november 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Bennie, wat mooi!
Is dat je nieuwe dame?
Echt een megatoffe foto![]()
Hier twee sjaggo ventjes die niet blij worden als t 's morgens al zeikregent als we naar kantoor gaan![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk fout he!quote:Op woensdag 4 november 2009 08:48 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Nee, niet mijn nieuwe dame.
Wat een geweldige jasjes.
Ik zie geen fotootjequote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef Burdie het volgende:
TVP met een foto van ons monstertje.
[ afbeelding ]
Ze zijn van Puppiaquote:Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier 2 teckels die ook graag zo'n jasje zouden hebben
quote:
Heb ik er gelijk bij gekocht bij de Pets Place XL. Superkussen! Ik was het gewoon op 60gr. Bob sleept er ook mee. Als je vraagt: wil je spelen en ze kan niet zo snel haar speeltje vinden komt ze aan met het kussen uit de mandquote:Op woensdag 4 november 2009 15:29 schreef Burdie het volgende:
Wat heb je er trouwen voor lekker kussen in liggen?
Dat wil ik ook wel voor Magic!
Ik zag hem vanochtend op m'n gsm toen ik zelf nog chagerijnig en brak was, maar toen ik deze 2 snoetjes zag was ik meteen vrolijkquote:Op woensdag 4 november 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:Bennie, wat mooi!
Is dat je nieuwe dame?
Hier twee sjaggo ventjes die niet blij worden als t 's morgens al zeikregent als we naar kantoor gaan![]()
[ afbeelding ]
Oh ik heb zelf de mand niet gekocht, maar ga binnenkort wel eens bij Pets Place kijken, thanx!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb ik er gelijk bij gekocht bij de Pets Place XL. Superkussen! Ik was het gewoon op 60gr. Bob sleept er ook mee. Als je vraagt: wil je spelen en ze kan niet zo snel haar speeltje vinden komt ze aan met het kussen uit de mand![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heerlijk fout he!
Normaal dragen ze die capuchonnetjes niet natuurlijk, maar Hara vroeg laatst om een foto met dat ding op, dus vandaar
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:23 schreef Dandilion het volgende:
oww ik ben zooo blij met super leuke surprise in de brievenbus!! :-)
kom hier hondje = terug vind post
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag hem vanochtend op m'n gsm toen ik zelf nog chagerijnig en brak was, maar toen ik deze 2 snoetjes zag was ik meteen vrolijk![]()
En de rechtse kijkt zo mysterieus
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:01 schreef ..bennie het volgende:
Spinnen eten muggen, dus spinnen zijn.
Daar kan iemand dan gewoon niks aan doen. Hoe oud is oma?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:08 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Niet iedereen is een hondenliefhebber natuurlijk, en dat hoeft ook niet, maar ze vertelde dat ze zelfs bang is van een pasgeboren pup. Terwijl die dan nog doof en blind zijn, geen tanden hebben en niet eens kunnen lopen.
Ja maar je kan toch eerlijk gezegd niet verwachten dat je je hond bij iedereen mee kan nemen? (Of heb je gevraagd of het kon?) Dan dring je het dus gewoon op. (Of bedoel je het nu omdat je nog een pup hebt, dat je het leuk vindt om te showen zeg maar?)quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Burdie het volgende:
terwijl mijn broer zei dat dat beest dan maar in de auto moet blijven als we op visite komen.![]()
Wat een mooierd!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:Bennie, wat mooi!
Is dat je nieuwe dame?
[ afbeelding ]
Zeker weten ze loopt ook echt zo van kijk mij eens hahaquote:
Dank je!quote:Op zondag 8 november 2009 13:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zeker weten ze loopt ook echt zo van kijk mij eens haha
Kijk hier al een hele poos mee maar besloot nu eens mee te gaan posten omdat ik gek ben op honden en ik later ook met ze ga werken. En ik vind jou hondjes zo leuk! oh-oh
Eigelijk alle hondjes hier zijn heel leuk
Ah tof, ik ken veel mensen met een eigen trimsalon , lijkt me leuk werk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef LPFAN het volgende:
Ik wil later een trimsalon gaan runnen.
Ben nu nog bezig met de opleiding Dierverzorging, zit in mijn laatste jaar. Hierna ga ik een trimopleiding volgen en dan hoop ik mijn eigen trimsalon te kunnen gaan beginnen.
Opleiding duurt 2 jaar dus ben nog even onderweg haha
Mijnes zijn met alle teven sowieso altijd leuk, behalve Kees, die moet de ene wel en de andere niet, ze duldt niet echt vrouwelijke concurrentie in dr posse geloof ikquote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Nonneke het volgende:
Volgende keer neem je die 3 van mij ook mee oh-oh dat wil ik meemaken![]()
Mijn Faasjezou het zooooooo leuk vinden met die 4 van jou, ze is gek op kleine hondjes, jammer dat ze afentoe een sjaggo stuk vreten is anders had ik dr zo een middagje gebracht !
zo zielig vind ik dat ook voor haar, ze speelt het liefst met jack russels enzo, maar zodra ze aan haar gaan ruiken gaat ze grommen
![]()
Vrouw eigen tochquote:Op zondag 8 november 2009 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes zijn met alle teven sowieso altijd leuk, behalve Kees, die moet de ene wel en de andere niet, ze duldt niet echt vrouwelijke concurrentie in dr posse geloof ik![]()
Echte bitch is het
Gheghe ja, de reuen zijn veel relaxter wat dat betreft hoor, alleen superdominante andere reuen dat werkt natuurlijk niet, maar dat ligt dan niet echt aan mijn honden.quote:Op zondag 8 november 2009 20:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Vrouw eigen toch![]()
Hier is het niet echt geslacht gericht, de ene moeten ze wel de ander niet, of het nou een reu of een teef is![]()
Faas is wat dat betreft het makkelijkst, eigenlijk met alles, die kan je overal wel mee naartoe nemen, het liefst gaat ze mee wokken
Mischien iets voor Keesquote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en ik noem Kees altijd dikke pad, ze is potverdorie even breed als Billy![]()
Ze eet al zo weinig, ik moet maar es goed gaan bedenken hoe ik daar iets aan kan doen![]()
Oh wat een ding, te liefquote:Op maandag 9 november 2009 00:26 schreef rats het volgende:
De nieuwe aanwinst van vriendlief en mij.
[ afbeelding ]
Let niet op de haren etc op de bank, die zijn van mijn andere hond, die verhaart nogal erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |