Mijnes zijn met alle teven sowieso altijd leuk, behalve Kees, die moet de ene wel en de andere niet, ze duldt niet echt vrouwelijke concurrentie in dr posse geloof ikquote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Nonneke het volgende:
Volgende keer neem je die 3 van mij ook mee oh-oh dat wil ik meemaken![]()
Mijn Faasjezou het zooooooo leuk vinden met die 4 van jou, ze is gek op kleine hondjes, jammer dat ze afentoe een sjaggo stuk vreten is anders had ik dr zo een middagje gebracht !
zo zielig vind ik dat ook voor haar, ze speelt het liefst met jack russels enzo, maar zodra ze aan haar gaan ruiken gaat ze grommen
![]()
Vrouw eigen tochquote:Op zondag 8 november 2009 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes zijn met alle teven sowieso altijd leuk, behalve Kees, die moet de ene wel en de andere niet, ze duldt niet echt vrouwelijke concurrentie in dr posse geloof ik![]()
Echte bitch is het
Gheghe ja, de reuen zijn veel relaxter wat dat betreft hoor, alleen superdominante andere reuen dat werkt natuurlijk niet, maar dat ligt dan niet echt aan mijn honden.quote:Op zondag 8 november 2009 20:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Vrouw eigen toch![]()
Hier is het niet echt geslacht gericht, de ene moeten ze wel de ander niet, of het nou een reu of een teef is![]()
Faas is wat dat betreft het makkelijkst, eigenlijk met alles, die kan je overal wel mee naartoe nemen, het liefst gaat ze mee wokken
Mischien iets voor Keesquote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en ik noem Kees altijd dikke pad, ze is potverdorie even breed als Billy![]()
Ze eet al zo weinig, ik moet maar es goed gaan bedenken hoe ik daar iets aan kan doen![]()
Oh wat een ding, te liefquote:Op maandag 9 november 2009 00:26 schreef rats het volgende:
De nieuwe aanwinst van vriendlief en mij.
[ afbeelding ]
Let niet op de haren etc op de bank, die zijn van mijn andere hond, die verhaart nogal erg.
Halve meter tong weer buitenboordquote:Op maandag 9 november 2009 21:10 schreef LPFAN het volgende:
leuke foto´s mooi beest!
Die foto waarop hij naar je toe rent is mooi
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:00 schreef LPFAN het volgende:
Ik had vandaag EHBO voor dieren
we moesten een poot en hoofd verband oefenen op onze honden ( voor deze les mogen we dan onze eigen honden mee) Dat hoofdverband ziet er niet uit! Hebben materiaal meegekregen voor te oefenen thuis.
Morgen ben ik bij mijn ouders dus Caitlin is de kloszal morgen een foto van haar maken dan en uploaden
Dat is balen. Misschien wordt het beter als hij ouder is. Alhoewel de hond van mijn ouders heeft het zijn hele leven gehad.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef rats het volgende:
Mooie herders ook
Ehbo voor dieren stond ook ooit op mijn lijstje om te doen. Het is er nog niet van gekomen, wie weet komt dat nog een keertje.
Zo afspraak gemaakt voor Djinn, vanmiddag krijgt hij zijn tweede enting en wordt hij nog even helemaal nagekeken. Helaas wordt het wel lopen, hij lijkt wagenziek te zijn. Heeft al twee keer overgegeven in de auto
Ik ga het strakjes ieder geval even navragen hoe of wat. Ik heb namelijk beetje het idee dat het zenuwen zijn. Bij het ophalen heeft ie 1 keer over gegeven en afgelopen maandag onderweg naar de dierenwinkel, op de terugweg niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is balen. Misschien wordt het beter als hij ouder is. Alhoewel de hond van mijn ouders heeft het zijn hele leven gehad.
Dat is wel makkelijk dat ze dat tegenwoordig bij de opleidingen geven. De foto's zien er wel grappig uitquote:Op woensdag 11 november 2009 13:13 schreef LPFAN het volgende:
EHBO voor dieren zit bij mijn opleiding in ;-) MBO Dierverzorging het is heel interessant leer er wel veel van
hier de foto's! ze vond het maar niks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Primatour is gewoon voor mensen, krijg je bij de drogist en zelfs bij AH !quote:Op woensdag 11 november 2009 16:20 schreef rats het volgende:
Nee heb nog niks geprobeerd verder, heb hem pas sinds afgelopen zaterdag. Bij de dierenarts zeiden ze ook al dat er goede middelen tegen zijn tegenwoordig. Zal het zeker in mijn achterhoofd houden als hij vaker met de auto mee moet. Dat primatour is dat via de dierenarts te krijgen? of ook bij de grotere dierenwinkel, is zeker wel waard om te proberen.
Hij is trouwens helemaal gezond verklaard en heeft zich heel goed gedragen zowel onderweg als bij de dierenarts zelf (eerste keer zo'n stuk meelopen). Nu ligt hij uitgeteld te pitten hahaha, was ook wel lange wandeling voor hem. *is trots op der kleine mannetje (en ook op de grote vent, mijn andere hond is wat chagerijnig vaak ook naar ons toe en lijkt de uk steeds beter te accepteren)*.
Ga naar de website van de rasvereniging van het ras dat jij wil, kijk bij fokkers/pup of er nestjes zijn of dat er iets in de planning is. Kijk welke ouders/pups je aanstaan, maak een afspraak om te kijken.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Arie85 het volgende:
Weet niet of dit het topic is maar kan geen ander centraal honden topic vinden![]()
Ik wil binnenkort een hond (pup) nemen, ben wat aan het kijken. Maargoed, leuk en aardig, maar ben niet echt thuis in het aankooptraject. Is het gebruikelijk om gewoon een kennel te benaderen waar ze pups hebben (/binnenkort geboren worden)? Hoe open staan kennels er in het algemeen voor dat je even komt kijken hoe hun met de dieren omgaan zonder daar meteen koopverwachtingen bij te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |