Zeker weten ze loopt ook echt zo van kijk mij eens hahaquote:
Dank je!quote:Op zondag 8 november 2009 13:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zeker weten ze loopt ook echt zo van kijk mij eens haha
Kijk hier al een hele poos mee maar besloot nu eens mee te gaan posten omdat ik gek ben op honden en ik later ook met ze ga werken. En ik vind jou hondjes zo leuk! oh-oh
Eigelijk alle hondjes hier zijn heel leuk
Ah tof, ik ken veel mensen met een eigen trimsalon , lijkt me leuk werk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef LPFAN het volgende:
Ik wil later een trimsalon gaan runnen.
Ben nu nog bezig met de opleiding Dierverzorging, zit in mijn laatste jaar. Hierna ga ik een trimopleiding volgen en dan hoop ik mijn eigen trimsalon te kunnen gaan beginnen.
Opleiding duurt 2 jaar dus ben nog even onderweg haha
Mijnes zijn met alle teven sowieso altijd leuk, behalve Kees, die moet de ene wel en de andere niet, ze duldt niet echt vrouwelijke concurrentie in dr posse geloof ikquote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Nonneke het volgende:
Volgende keer neem je die 3 van mij ook mee oh-oh dat wil ik meemaken![]()
Mijn Faasjezou het zooooooo leuk vinden met die 4 van jou, ze is gek op kleine hondjes, jammer dat ze afentoe een sjaggo stuk vreten is anders had ik dr zo een middagje gebracht !
zo zielig vind ik dat ook voor haar, ze speelt het liefst met jack russels enzo, maar zodra ze aan haar gaan ruiken gaat ze grommen
![]()
Vrouw eigen tochquote:Op zondag 8 november 2009 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes zijn met alle teven sowieso altijd leuk, behalve Kees, die moet de ene wel en de andere niet, ze duldt niet echt vrouwelijke concurrentie in dr posse geloof ik![]()
Echte bitch is het
Gheghe ja, de reuen zijn veel relaxter wat dat betreft hoor, alleen superdominante andere reuen dat werkt natuurlijk niet, maar dat ligt dan niet echt aan mijn honden.quote:Op zondag 8 november 2009 20:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Vrouw eigen toch![]()
Hier is het niet echt geslacht gericht, de ene moeten ze wel de ander niet, of het nou een reu of een teef is![]()
Faas is wat dat betreft het makkelijkst, eigenlijk met alles, die kan je overal wel mee naartoe nemen, het liefst gaat ze mee wokken
Mischien iets voor Keesquote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en ik noem Kees altijd dikke pad, ze is potverdorie even breed als Billy![]()
Ze eet al zo weinig, ik moet maar es goed gaan bedenken hoe ik daar iets aan kan doen![]()
Oh wat een ding, te liefquote:Op maandag 9 november 2009 00:26 schreef rats het volgende:
De nieuwe aanwinst van vriendlief en mij.
[ afbeelding ]
Let niet op de haren etc op de bank, die zijn van mijn andere hond, die verhaart nogal erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |