SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21
Openingspost
UvT Fok!Wiki
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2009 21:12:07 ]
Iedereen weet dat het gewoon Chillburg is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef Friek_ het volgende:
Haha, ik noem Tilburg Tilly! Hahaha, leuk he! Hahahaha!
Gast, ik kon het topic gewoon niet vinden, sjongequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef Friek_ het volgende:
Haha, ik noem Tilburg Tilly! Hahaha, leuk he! Hahahaha!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
En waarom die meets niet op donderdagavond doen. Met alcohol op lijkt iedereen leuker, ik zie een win-win situatie
.
je wilt hier gewoon meeroddelen over de domme dingen die ik doe als ik alcohol op hebquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
En waarom die meets niet op donderdagavond doen. Met alcohol op lijkt iedereen leuker, ik zie een win-win situatie
.
hebben ze vakantie op een TUquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb stiekem ook een week vrij volgende week...
Na volgende week tentamensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hebben ze vakantie op een TUwerken moet je daar
oh, je had het over vrij, gaat t zo goed?quote:
Alleen jij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Friek_ het volgende:
Wie heeft de OP veranderd godverdomme.
Wat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
oh, je had het over vrij, gaat t zo goed?
Dat is alleen bij rechtenstudies...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Hartigan het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste tentamen: Encyclopedie van het Recht A.
Wie verzint die idiote tijdstippen van 19:00 tot 22:00...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Hartigan het volgende:
hij wordt automatisch geresizedquote:
ik heb het hele jaar vakantiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
Owja, slapen. Morgenmiddag al weekend vakantie
.
quote:selecteer in de tweede kolom de juiste studiefase voor dat tentamen (indien meerdere keuzes aanwezig zijn)
Kan me vooral herinneren dat buitenlandse studenten het niet zo nauw nemen met relaties in het thuisland wanneer er een seksuele encounter is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Iemand hier ervaring met buitenland studeren?
Ik vond het ideaal! Zit ik tenminste niet zo brak een tentamen te makenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Hartigan het volgende:
80 RO:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef Hartigan het volgende:
Mwah, is een MC tentamen, dus dat zal niet zo lang duren. Oefententamen had ik binnen een uurtje af.
Het mooie van MC is dat je alleen maar wat hokjes hoeft in te kleuren...scheelt schrijfkrampen![]()
Antwoorden van Encyclopedie tentamen staan trouwens op BB, volgens mij heb ik het er wel redelijk goed van afgebracht. Alleen vraag 1 vond ik een beetje vreemd... De vraag was of het mogelijk was om cassatie in het belang der wet in te stellen, nadat een vordering van ¤ 1200 oid was afgewezen in eerste aanleg. Cassatie in belang der wet kan alleen als gewone rechtsmiddelen niet meer openstaan. Hoger beroep was sowieso niet mogelijk omdat het bedrag te laag was. Maar kan er dan geen beroep in cassatie worden ingesteld?
quote:1. Tegen een vonnis of een beschikking van een kantonrechter in een burgerlijke zaak waartegen geen hoger beroep kan of kon worden ingesteld, kan een partij slechts beroep in cassatie instellen wegens:
a. het niet inhouden van de gronden waarop het vonnis of de beschikking berust;
b. het niet in het openbaar gedaan zijn van het vonnis of, voorzover rechtens vereist, de beschikking;
c. onbevoegdheid; of
d. overschrijding van rechtsmacht.
Jawel, je leest het verkeerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef Hartigan het volgende:
Mwah, is een MC tentamen, dus dat zal niet zo lang duren. Oefententamen had ik binnen een uurtje af.
Het mooie van MC is dat je alleen maar wat hokjes hoeft in te kleuren...scheelt schrijfkrampen![]()
Antwoorden van Encyclopedie tentamen staan trouwens op BB, volgens mij heb ik het er wel redelijk goed van afgebracht. Alleen vraag 1 vond ik een beetje vreemd... De vraag was of het mogelijk was om cassatie in het belang der wet in te stellen, nadat een vordering van ¤ 1200 oid was afgewezen in eerste aanleg. Cassatie in belang der wet kan alleen als gewone rechtsmiddelen niet meer openstaan. Hoger beroep was sowieso niet mogelijk omdat het bedrag te laag was. Maar kan er dan geen beroep in cassatie worden ingesteld?
je bedoelt wiskunde doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Tegan het volgende:
Morgen verjaardagscadeautjes kopen en verjaardag 's avonds, zaterdagavond concert. De rest van de tijd leren/sommen maken.
en je hebt nog geen enkele indicatie gekregen van je cijfer?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef arj1o1 het volgende:
Vakantie? Nou ja in ieder geval een vrije avond.
Vandaag om 17u conceptversie ingeleverd!
Nog anderhalve week en het is over... finally
bonuspunt verdienen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Tegan het volgende:
En twee proeftentamens, maar ik kan nergens vinden of die echt totaal niet meetellen.
Nee. Ik heb laten blijken dat ik zeker een 8 nodig heb. Bovendien is mijn meelezer mijn Mphil-begeleider (en mijn begeleider van vorig jaar) dus qua dat betreft zit het wel goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en je hebt nog geen enkele indicatie gekregen van je cijfer?
Wat een feest, zo'n studiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Bekijk het maar met dat stomme CB met die idiote midterm die veul te moeilijk lijkt te worden -_-'.
* hetzusjevan gaat vanavond stappen ipv blokken
Bij een scriptie kon ik vantevoren correct raden wat ik (en een paar medestudenten) zouden krijgen, bij de andere kreeg ik te horen dat ik aan de goede kant van het gemiddelde zat. Een zes is zeldzaam voor een scriptie, dus het is nog maar een kleine range waar je in terecht kunt komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:29 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb laten blijken dat ik zeker een 8 nodig heb. Bovendien is mijn meelezer mijn Mphil-begeleider (en mijn begeleider van vorig jaar) dus qua dat betreft zit het wel goed.
Ze geven niet graag een indicatie..
Ik verwacht een 8, laat dat duidelijk zijn. Ik wil me er echter niet op vast pinnen. Als ik het werk ga vergelijken met enkele 'satisfaction'-studies welke sommige medestudenten soms uitvoeren vind ik het ook zeker waard. Het niveau van enkele theses is echt laag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat een feest, zo'n studie![]()
[..]
Bij een scriptie kon ik vantevoren correct raden wat ik (en een paar medestudenten) zouden krijgen, bij de andere kreeg ik te horen dat ik aan de goede kant van het gemiddelde zat. Een zes is zeldzaam voor een scriptie, dus het is nog maar een kleine range waar je in terecht kunt komen.
is dat geen eerstejaarsvak?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist m'n eerste tussentoets voor logica gemaakt. Volgens mij heb ik een 10.
foeiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben een beetje lui geweest vorig jaar.
Jaloers.quote:
niet echt, maar ik heb nu ook vakken die ik totaal niet nodig heb maar wel heel veel tijd opslokken.quote:
hoe cheap? Ik had iets gevonden voor 25 pond/nacht incl ontbijt op een kamer van drie (ga met twee andere), vlakbij Kings Cross station zelfde als in 2004quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:42 schreef arj1o1 het volgende:
Ah Londen! Ik ga in januari met een vriend voor 4 dagen. Lekker cheap hostel en vlucht. Bijkomen van de tentamenstress na die periode.
Weet het nog niet precies. Een vriendin van mij had daar gezeten en er schenen gezellige mensen van over de hele wereld te komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hoe cheap? Ik had iets gevonden voor 25 pond/nacht incl ontbijt op een kamer van drie (ga met twee andere), vlakbij Kings Cross station zelfde als in 2004
Klinkt als hetzelfde hostel als ik heb gehad.. Clink toevallig?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hoe cheap? Ik had iets gevonden voor 25 pond/nacht incl ontbijt op een kamer van drie (ga met twee andere), vlakbij Kings Cross station zelfde als in 2004
Goedemiddag. Was jij ook niet ergens heen geweest?quote:
Ja, ik ben een weekje naar Duitsland geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Goedemiddag. Was jij ook niet ergens heen geweest?
herkansingen toevallig?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik, heb, maar, 1, week, kerstvakantie.
en wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben een weekje naar Duitsland geweest
Hahaha! Maar één week! Terwijl wij er twee hebben! Hahaha!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik, heb, maar, 1, week, kerstvakantie.
Bratwurst?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
herkansingen toevallig?
[..]
en wat zeg je dan?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hahaha! Maar één week! Terwijl wij er twee hebben! Hahaha!
Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hahaha! Maar één week! Terwijl wij er twee hebben! Hahaha!
Auf Wiedersehen?quote:
'ik heb mijn fiets niet teruggevonden', hij is nog steeds wegquote:
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
'ik heb mijn fiets niet teruggevonden', hij is nog steeds weg
Dat is voor mij ook altijd een probleem, erg veel afleiding. Zorg dan ook dat ik het meeste gewoon geprint heb en dan kan ik me een beetje afzonderen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef arj1o1 het volgende:
Ja herkenbaar, aankomende dinsdag midterm regressietheorie.. Leren achter de pc werkt overigens ook niet (hyves, msn, fok etc.).
Same herequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef arj1o1 het volgende:
Ja herkenbaar, aankomende dinsdag midterm regressietheorie.. Leren achter de pc werkt overigens ook niet (hyves, msn, fok etc.).
Empirical Research in Businessquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef GlowMouse het volgende:
Regressietheorie is in trek blijkbaarKan hem niet vinden in de studiegids.
Mijn Eindhoven-fiets is ook gejatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
'ik heb mijn fiets niet teruggevonden', hij is nog steeds weg
quote:
Ik ben niet zo oudquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef GlowMouse het volgende:
Vroegâh zette ik mijn fiets nooit op slot, toen kon dat nog
Ja, daar tussen het station en de TU/e is een overdekte fietsenstalling, en ik heb me laten vertellen door mijn intro-papa, dat zijn fiets daar al die jaren al veilig was. Notquote:Wat voor stalling was het?
Zit er geen mannetje bij ofzo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, daar tussen het station en de TU/e is een overdekte fietsenstalling, en ik heb me laten vertellen door mijn intro-papa, dat zijn fiets daar al die jaren al veilig was. Not.
yupquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Gaat de meet nog wel gewoon door? Donderdag om 14:00 uur is nog steeds de bedoeling?
Dat lek is toch al gedicht inmiddels?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:38 schreef GlowMouse het volgende:
Lust iemand trouwens pizza tijdens de meet? Ik kan een heel stapeltje laten komen voor maar een cent
Ik zou dan nu al een mailtje sturenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:15 schreef Tegan het volgende:
Mja, dat is het idd. Maar straks zit ik me druk te maken om niets...
Hehequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Auto_ heeft altijd goede tips in noodsituaties. Bij mij dan
.
Goed zo! Ik ben benieuwdquote:
Ja ehhh!quote:Het is een Italiaan, dus alles moet in het Engels.
Dat weet ikquote:Hi <mijn naam>,
the problem was not about "life.java" or "Life.java". The problem is that the name of the file must be THE SAME of the name of the class plus the ".java" extension. I consider this as a big mistake, since on many platforms different from netbeans (e.g. eclipse) your program would not even run.
We usually do not correct rejected exercises, as exercises which can not be run by the system are not acceptable programs. I made an exception in this case because the code was quite good.
Next time, please check it in advance, because rejected programs are usually not evaluated.
Regards,
<zijn naam>
quote:The name of the file must be equal to the name of the class, plus the '.java' extension (in many platforms different from netbeans your program would not even run).
When you know in advance the number of iterations, you should use a for loop rather than a while loop (methods printPlayingField, computeNextGeneration, copy, and main).
Method numberOfNeighbors could be improved by using a for loop.
Waar ken ik die van?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
When you know in advance the number of iterations, you should use a for loop rather than a while loop
Hij denkt wel dat ik dat hele file name == class name niet snap, en dus dom ben. Dat is minder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik dat had gezegd had je hem nooit opnieuw nagekeken.
Nu heb ik toch een 7 met als comments:
[..]
Uhu, helaas krijg ik mijn punten van hemquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een gezeik Tegan... djezus. "I consider this a big mistake"... ga toch weg man -_-'. Zeur.
Foutje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:11 schreef GlowMouse het volgende:
Bagatelliseer het maar weer, de computer ziet een 01001100 ipv een 01101100 en raakt helemaal in paniek.
Had niet meer op Fok gekeken maar ik was er vrij vroeg ja. Verder wil ik het sowieso niet meer hebben over die midterm, ging kut -_-'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:08 schreef oompaloompa het volgende:
hey zusje, ben je toevallig al voor je midterm op de uni?
Ik had er vorig jaar ook geen goed gevoel over. Nadat iedereen er 1.5 punt bijkreeg omdat het gemiddelde een 2.3 was, viel het opeens heel erg mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Had niet meer op Fok gekeken maar ik was er vrij vroeg ja. Verder wil ik het sowieso niet meer hebben over die midterm, ging kut -_-'.
Ik heb trouwens dat organisatieboek van je vriendin niet nodig, ik heb in het begin toch het nieuwe boek gekocht ivm die toetsjes.. maar ik vergeet hem elke keer mee terug naar de uni te nemen.
Hahahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar ook geen goed gevoel over. Nadat iedereen er 1.5 punt bijkreeg omdat het gemiddelde een 2.3 was, viel het opeens heel erg mee.
ben nou toch wel heel nieuwsgierig wat die vragen warenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah. Mja ik wist 2 vragen compleet niet dus dan houdt het snel op zegmaar
.
1: leg uit wat EQW (equal weighting strategy) en SAT (satisficing) zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ben nou toch wel heel nieuwsgierig wat die vragen waren
Die eerste drie zijn letterlijk hetzelfde als vorig jaar. Maar van die tv-verkoper heb ik je verteldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
1: leg uit wat EQW (equal weighting strategy) en SAT (satisficing) zijn
2 zijn deze compensatorisch?
3a klant in winkel voor televisie, gebruikt EQW: noem 1 actie van verkoper om TV A te verkopen
3b klant in winkel voor televisie, gebruikt SAT: ""
4: resultaat Gorn, pen/muziek: wanneer gaat resultaat niet op?
5: wat is anticipated regret?
6: klant is naar behandeld door verkoper en is boos... beschouwen vanuit functioneel perspectief op emoties, noem de drie functies en geef aan hoe deze de situatie van de klant beinvloedden.
7 (bij artikel Shiv/Fedorikhin, cognitieve bronnen, chococake/fruitsalade): wat zeggen resultaten over choice decisions van impulsieven?
Die heb ik dus niet onthouden en ik heb die strategieen dus niet uit mn kop geleerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die eerste drie zijn letterlijk hetzelfde als vorig jaar. Maar van die tv-verkoper heb ik je verteld
5&7 trouwens ook en volgens mij ook een iets andere versie van 6
Ziek, maar heb het te druk om echt goed uit te ziekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:57 schreef oompaloompa het volgende:
iets verkeerds gegeten / te veel gedronken / ziek?
Dat was het ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:55 schreef arj1o1 het volgende:
Klinkt als Consumer Behavior op de FSW?
Mijn tentamen was overigens vrij gemakkelijk, dus ik houd mijn mond maar
kan nog, ik ben ook nog bezigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik wilde vanavond zoveel doen aan de studie, maar het is wéér mislukt
Mja, misschien zo meteenquote:
Kan nog, ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik wilde vanavond zoveel doen aan de studie, maar het is wéér mislukt
Ik heb om 12.45 een gesprek over een onderzoek(je) en dat had ik al gepostquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En donderdag kan ze zeker niet omdat ze nog zoveel moet doen...
Naja, ik moet niet, dat scheeltquote:
Bij wie doe je dat onderzoek(je)?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb om 12.45 een gesprek over een onderzoek(je) en dat had ik al gepost
[..]
Naja, ik moet niet, dat scheelt
Dan sta jij opeens op de stoep zeker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bij wie doe je dat onderzoek(je)?
ow leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan sta jij opeens op de stoep zeker?
Stephanie![]()
Ben je vandaag gewoon de hele dag op je kantoortje in P? Heb rond half 12 afgesproken met mensen, maar ik heb nog steeds dat boek, anders kom ik dat vanmiddag even terugbrengen?quote:
Nee sorry, blijf denk ik vandaag thuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ben je vandaag gewoon de hele dag op je kantoortje in P? Heb rond half 12 afgesproken met mensen, maar ik heb nog steeds dat boek, anders kom ik dat vanmiddag even terugbrengen?
Heb je H of R als coördinator?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb vandaag een voorlichtingsbijeenkomst over mijn afstuderen, zal natuurlijk wel niet zo veel voorstellen maar toch belangrijk om daar even binnen te lopen.
Heb wel nog een hoop werk voor projecten voor de boeg. Zag dat ik afgesproken had met mijn groepsleden, alleen het werk is nog niet helemaal gedaan.
Je was er idd niet, haha. No problem, dan komt ie een ander keertje retourquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee sorry, blijf denk ik vandaag thuis.
Heb afgelopen twee dagen hard geleerd etc. dus neem het er nu even van.
economischequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je was er idd niet, haha. No problem, dan komt ie een ander keertje retour. Hoe ging je tentamen sociale?
Ooh foutje! Sorry. Hmm, ben benieuwd dan, maar als je de antwoorden wel weet dan zal het wel goed zitten. Zoals je zelf al tegen mij zei: als het maar duidelijk is dat je het gesnapt hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
economische
Maar die ging wel aardig. Wist in principe de antwoorden wel maar de vragen waren erg vaag dus ik hoop dat ik niet te weinig op het geschreven o.i.d.
Shit ja. Dat is morgen al.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:45 schreef Friek_ het volgende:
Helaas kan ik er morgen niet bij zijn. Heb op vrijdag plots een operatie aan mijn pols. Had een half jaar geleden een operatie aangevraagd daarvoor (plaatje/pin verwijderen) en vandaag belde ze ineens op. Morgen mag ik mooi de ganse dag mijn paper afraffelen.
Als die al komt, zijn de foto's alleen voor degenen die bij de meet warenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef Tegan het volgende:
Komt er ook een fotoreportage van de meet?
Maak je geen illusies, die hebben mij allang grif geld betaald om jouw identiteit door te geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef oompaloompa het volgende:
geen foto's van mij, dan weet scientology me te vinden
En nu voor een tweede keer alquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef Tegan het volgende:
Haha, die belachelijke UvT-reclame is weer terug.
Succes vrijdag Friek_!
Mwah, het zet niet door dus ik sukkel nog even door.. ben vandaag ook maar gewoon naar de uni gegaanquote:
Hier op FOK!? Ik ben hem alleen in de krant tegengekomen, ooit.quote:
Dat wordt later pas verdeeld blijkbaar. Vandaag hebben we introducerend college gehad van R.quote:
Nee kan morgen vanaf 12u inschrijven en het schijnt druk te zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef oompaloompa het volgende:
Heb je je al ingeschreven zusje? Ik snap nmlk niet hoe dat moet, moet je er gewoon langs gaan 2 november of zo?
Volgens mij moet je 1 vd 2 dagen kiezen en een keertje missen is niet erg als je dat gewoon even door geeft
Tot dusver geen problemen hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
Ben ik de enige bij wie FOK! regelmatig slecht laadt vanavond?
k, mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Tot dusver geen problemen hier.
Is dat amos? Ben trouwens weer t practicum vergeten -.- welke week is het tweede practicum? Op de een of andere reden staat het niet in mn rooster...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee kan morgen vanaf 12u inschrijven en het schijnt druk te zijn.
Ik ben trouwens bezig met MTO-E en ik heb de syntax van iemand anders om te vergelijken of ik het goed gedaan heb, maar zij heeft overal:
/PRINT INITIAL CORRELATION KMO REPR EXTRACTION
/EXTRACTION PAF
Terwijl ik heb
/PRINT INITIAL KMO REPR EXTRACTION
/EXTRACTION PC
En ik kan niet vinden wat ik nu anders doe dan zij.. jij enig idee?
Ik heb het practicum morgen.. Daarom ben ik er nu mee bezigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is dat amos? Ben trouwens weer t practicum vergeten -.- welke week is het tweede practicum? Op de een of andere reden staat het niet in mn rooster...
is pc niet principale componenten en paf iets anders? Ik heb zo slecht opgelet bij mto-equote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb het practicum morgen.. Daarom ben ik er nu mee bezig. En nee het is SPSS
.
Mag jij zomaar kiezen waar je bij gaat zitten dan? Je moet hem wel deze week doen anders ben je de lul zegmaar, denk ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
is pc niet principale componenten en paf iets anders? Ik heb zo slecht opgelet bij mto-e
Hoe laat heb je practicum, misschien dat ik kijk of ik bij die mee kan doen?
Ik zal hoe dan ook de herkansingstoets moeten doen maar als ik het lief vraag mag ik er misschien wel bij komen zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mag jij zomaar kiezen waar je bij gaat zitten dan? Je moet hem wel deze week doen anders ben je de lul zegmaar, denk ik?. Ik heb 'm om 14.45u in PZ22
.
Mja ik snap er niks van wat dat betreft, je moet een factoranalyse uitvoeren, dus ik dacht dat ik het wel goed deed maarja :/. Vreemde shit.
mijn ogenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als ik mto niet af maak wordt ik van mn master geschopt
Ik ben na m'n tentamen nog even in P gaan zitten lezen, en toen ging het matig met het laden van FOK!.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
Ben ik de enige bij wie FOK! regelmatig slecht laadt vanavond?
Zal wel met de routering op de universiteit te maken hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ben na m'n tentamen nog even in P gaan zitten lezen, en toen ging het matig met het laden van FOK!.....
Nu geen problemen meer...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, zo'n foutzulke fouten maak je niet!
Het ging om de verwijzing naar mijn identieke spelvout laatst...quote:
E, binnen, 14.00quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Hallo! Waar meeten jullie morgen? Terug lezen op gsm is onhandig
Haha, dus we gaan voor nieuwe datum?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
E, binnen, 14.00En rond 14.40 is de helft alweer weg
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dus we gaan voor nieuwe datum?Ik heb eerst m'n gesprek en dan even met groepje
Voor mij is een nieuwe datum dan ook wat prettiger. Om nu voor 40 minuten op en neer te komenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dus we gaan voor nieuwe datum?Ik heb eerst m'n gesprek en dan even met groepje
Ik weet niet hoelang het gaat durenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]halverwege is overdreven, 1/3 komt meer in de buurt. En 40min is toch ook weer niet zo kort? Of kun je pas na 14.40?
Oe, dat is best irritant danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voor mij is een nieuwe datum dan ook wat prettiger. Om nu voor 40 minuten op en neer te komen
Je komt alleen voor oompa en zusjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voor mij is een nieuwe datum dan ook wat prettiger. Om nu voor 40 minuten op en neer te komen
Ik zou liever niks meer te doen achteraf hebben zodat ik zo lang als ik wil kan blijven hangenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je komt alleen voor oompa en zusje![]()
Ik weet niet wat jullie verwachten, dat we daar drie uur gaan zitten ofzo, maar wie is er nog meer voor een andere datum?
Heb je dan niet hetzelfde college?quote:
Bijna iedere afstudeerder komt er. En iemand die bier drinkt kom er ook wel eens.quote:
Ik sowieso, maar dat is omdat ik nu plots niet meer kan. Wat mij betreft schuiven we het gewoon een weekje op. Dan heb ik weer alle tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie verwachten, dat we daar drie uur gaan zitten ofzo, maar wie is er nog meer voor een andere datum?
K, week opschuiven. Bier drinken terwijl Tegan tentamen heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sowieso, maar dat is omdat ik nu plots niet meer kan. Wat mij betreft schuiven we het gewoon een weekje op. Dan heb ik weer alle tijd.
Ja idd maar 35 minuten zorgt wel erg voor "snel drankje drinken en wegwezen".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sowieso, maar dat is omdat ik nu plots niet meer kan. Wat mij betreft schuiven we het gewoon een weekje op. Dan heb ik weer alle tijd.
Overigens verwacht ik ook niet als we 's middags afspreken dat we uren met elkaar doorbrengen. Paar drankjes doen in de Esplanada en het is weer goed hoor.
Ah, ik doe geen van beide.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bijna iedere afstudeerder komt er. En iemand die bier drinkt kom er ook wel eens.
Idd, een meet moet zeker anderhalf tot twee uur durenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja idd maar 35 minuten zorgt wel erg voor "snel drankje drinken en wegwezen".
Laptopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Hah, meteen een pc bemachtigd, it must be my lucky day. Gisteren werden we uit de kantine C weggestuurd.. toen we vroegen waar we dan wel heen konden, zei die kerel bunker K en C - maar daar mag je niet praten dus dat was voor ons geen optie. Nouja toen wist ie het zelf ook niet.
Echt idioot dat er zo weinig werkplekken op de uni zijn.
Waarom heb je dan een laptop überhaupt gekocht?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ga ik dus echt niet voor elk akkefietje meeslepen en helemaal loskoppelen, veel teveel werk.
Mijn pa sponserde de laptop. Ik mocht geen pc van 'm want als ik dan per ongeluk toch in Nijmegen kon studeren (was eigenlijk de bedoeling) en thuis zou komen te wonen, dan zat ie weer met een extra pc te kijken en daar hadden we geen ruimte voorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een laptop überhaupt gekocht?
Cool, daar kom ik nog weleens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef Friek_ het volgende:
Ah, dat verklaard.
Btw, Tegan, ik ben sinds kort aangenomen bij grand café 'De Zwarte Doos' op het TU/e-terrein. Mocht je daar een kale, mannelijke bediende zien rondlopen; dat is Friek_ in het wild.
Ga je nou bij alles wat ik zeg iets negatiefs eruit halen? Wat heb ik jou gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens, zusje, vond jij Fok!ken op de UvT niet iets voor nerds?
Ja, dat is al eventjes geleden.quote:
Ik sprak wat PhD-studenten deze week. De afgelopen jaren zijn er vaker studenten van de FSW geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:06 schreef oompaloompa het volgende:
Heb vandaag mn mailtje gestuurd Arjo, nu maar even afwachten
Dat waren aio's & ud'squote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik sprak wat PhD-studenten deze week. De afgelopen jaren zijn er vaker studenten van de FSW geweest.
Ik woon in Eindhoven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cool, daar kom ik nog weleens.
Maar, waarom helemaal in Eindhoven gaan werken?
Niet zoveel. Plots schoot gewoon die zelfgenoegzame post door mijn hoofd dat het sociaal onverantwoord is om te Fok!ken op de UvT.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ga je nou bij alles wat ik zeg iets negatiefs eruit halen? Wat heb ik jou gedaan?
Die staan inderdaad weer hoger in de pikorde.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef GlowMouse het volgende:
universitair docenten, niet te verwarren met uhd's.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die staan inderdaad weer hoger in de pikorde.op de salarisschaal
Huh? Nee? Ik dacht dat ze altijd aan een bepaald minimum moesten voldoen voordat ze grotere onderzoekstaken opgelegd kregen.quote:
Voor zover ik weet mag je werken waar je zin in hebt, mits binnen redelijke grenzen uiteraard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Huh? Nee? Ik dacht dat ze altijd aan een bepaald minimum moesten voldoen voordat ze grotere onderzoekstaken opgelegd kregen.
Plus wanneer je zin hebt, mits binnen redelijke grenzen uiteraardquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mag je werken waar je zin in hebt, mits binnen redelijke grenzen uiteraard.
Ik kan alles in een signature zetten, maar het is niet voor niks dat plaatjes niet kunnen. En wat achtergrondmuziek betreft; http://www.dumpert.nl/med(...)ekte_buma_promo.html geldt onverkort voor wat FOK! online zet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Heb je geen HTML-rechten GM? Een leuk achtergrondmuziekje in dit topic is ook niet verkeerd.
Kun jij geen ukelele spelen dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kan alles in een signature zetten, maar het is niet voor niks dat plaatjes niet kunnen. En wat achtergrondmuziek betreft; http://www.dumpert.nl/med(...)ekte_buma_promo.html geldt onverkort voor wat FOK! online zet.
Als jij me er eentje leent wil ik best wat achtergrondherrie producerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kun jij geen ukelele spelen dan?
Zullen we een band beginnen met dit topic?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als jij me er eentje leent wil ik best wat achtergrondherrie produceren
Het forum mag niet door FOK! worden aangepast, dus je moet tot het selecte clubje mensen behoren dat het forum ontwikkelt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:47 schreef Tegan het volgende:
Databaserechten? Ik maak gewoon de code wat soepeler: Alleen daar moet je zeker ook developer voor zijn.
Jij hebt onbeperkt financiële middelen? En lees even over de historie, er was niet echt tijd om iets zelf te makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:50 schreef Tegan het volgende:
Damn. Als Fok van mij was had ik alles gewoon in eigen beheer gemaakt laten maken.
Dat is natuurlijk ook een goede optie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:58 schreef VoreG het volgende:
Gewoon MyBB gebruiken en een schitterend forum opbouwen wat veruit het drukste voetbal forum van de Benelux wordt.
-edit-
Mijn god er is een droeftoeter geweest die mijn homepage heeft aangepast
Toentertijd is het allemaal heel snel gegaan. Voor mijn gevoel waren het 2 weken van downtimequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij hebt onbeperkt financiële middelen? En lees even over de historie, er was niet echt tijd om iets zelf te maken
Ik heb de code even snel bekeken, maar die software kan de bezoekersaantallen van FOK! niet aan. Het datamodel is dermate slecht geoptimaliseerd dat ik met twee klikken de performance al 10x beter maak. Nee bedankt, software van prutsers hoeven we niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:58 schreef VoreG het volgende:
Gewoon MyBB gebruiken en een schitterend forum opbouwen wat veruit het drukste voetbal forum van de Benelux wordt.
Volgens mij was ik toen net één week op vakantie en toen ik terugkwam was FOK! alweer online; 1 week in totaal dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Toentertijd is het allemaal heel snel gegaan. Voor mijn gevoel waren het 2 weken van downtime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |