Ben je vandaag gewoon de hele dag op je kantoortje in P? Heb rond half 12 afgesproken met mensen, maar ik heb nog steeds dat boek, anders kom ik dat vanmiddag even terugbrengen?quote:
Nee sorry, blijf denk ik vandaag thuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ben je vandaag gewoon de hele dag op je kantoortje in P? Heb rond half 12 afgesproken met mensen, maar ik heb nog steeds dat boek, anders kom ik dat vanmiddag even terugbrengen?
Heb je H of R als coördinator?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb vandaag een voorlichtingsbijeenkomst over mijn afstuderen, zal natuurlijk wel niet zo veel voorstellen maar toch belangrijk om daar even binnen te lopen.
Heb wel nog een hoop werk voor projecten voor de boeg. Zag dat ik afgesproken had met mijn groepsleden, alleen het werk is nog niet helemaal gedaan.
Je was er idd niet, haha. No problem, dan komt ie een ander keertje retourquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee sorry, blijf denk ik vandaag thuis.
Heb afgelopen twee dagen hard geleerd etc. dus neem het er nu even van.
economischequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je was er idd niet, haha. No problem, dan komt ie een ander keertje retour. Hoe ging je tentamen sociale?
Ooh foutje! Sorry. Hmm, ben benieuwd dan, maar als je de antwoorden wel weet dan zal het wel goed zitten. Zoals je zelf al tegen mij zei: als het maar duidelijk is dat je het gesnapt hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
economische
Maar die ging wel aardig. Wist in principe de antwoorden wel maar de vragen waren erg vaag dus ik hoop dat ik niet te weinig op het geschreven o.i.d.
Shit ja. Dat is morgen al.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:45 schreef Friek_ het volgende:
Helaas kan ik er morgen niet bij zijn. Heb op vrijdag plots een operatie aan mijn pols. Had een half jaar geleden een operatie aangevraagd daarvoor (plaatje/pin verwijderen) en vandaag belde ze ineens op. Morgen mag ik mooi de ganse dag mijn paper afraffelen.
Als die al komt, zijn de foto's alleen voor degenen die bij de meet warenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef Tegan het volgende:
Komt er ook een fotoreportage van de meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |