Dat is voor mij ook altijd een probleem, erg veel afleiding. Zorg dan ook dat ik het meeste gewoon geprint heb en dan kan ik me een beetje afzonderen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef arj1o1 het volgende:
Ja herkenbaar, aankomende dinsdag midterm regressietheorie.. Leren achter de pc werkt overigens ook niet (hyves, msn, fok etc.).
Same herequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef arj1o1 het volgende:
Ja herkenbaar, aankomende dinsdag midterm regressietheorie.. Leren achter de pc werkt overigens ook niet (hyves, msn, fok etc.).
Empirical Research in Businessquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef GlowMouse het volgende:
Regressietheorie is in trek blijkbaarKan hem niet vinden in de studiegids.
Mijn Eindhoven-fiets is ook gejatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
'ik heb mijn fiets niet teruggevonden', hij is nog steeds weg
quote:
Ik ben niet zo oudquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef GlowMouse het volgende:
Vroegâh zette ik mijn fiets nooit op slot, toen kon dat nog
Ja, daar tussen het station en de TU/e is een overdekte fietsenstalling, en ik heb me laten vertellen door mijn intro-papa, dat zijn fiets daar al die jaren al veilig was. Notquote:Wat voor stalling was het?
Zit er geen mannetje bij ofzo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, daar tussen het station en de TU/e is een overdekte fietsenstalling, en ik heb me laten vertellen door mijn intro-papa, dat zijn fiets daar al die jaren al veilig was. Not.
yupquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Gaat de meet nog wel gewoon door? Donderdag om 14:00 uur is nog steeds de bedoeling?
Dat lek is toch al gedicht inmiddels?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:38 schreef GlowMouse het volgende:
Lust iemand trouwens pizza tijdens de meet? Ik kan een heel stapeltje laten komen voor maar een cent
Ik zou dan nu al een mailtje sturenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:15 schreef Tegan het volgende:
Mja, dat is het idd. Maar straks zit ik me druk te maken om niets...
Hehequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Auto_ heeft altijd goede tips in noodsituaties. Bij mij dan
.
Goed zo! Ik ben benieuwdquote:
Ja ehhh!quote:Het is een Italiaan, dus alles moet in het Engels.
Dat weet ikquote:Hi <mijn naam>,
the problem was not about "life.java" or "Life.java". The problem is that the name of the file must be THE SAME of the name of the class plus the ".java" extension. I consider this as a big mistake, since on many platforms different from netbeans (e.g. eclipse) your program would not even run.
We usually do not correct rejected exercises, as exercises which can not be run by the system are not acceptable programs. I made an exception in this case because the code was quite good.
Next time, please check it in advance, because rejected programs are usually not evaluated.
Regards,
<zijn naam>
quote:The name of the file must be equal to the name of the class, plus the '.java' extension (in many platforms different from netbeans your program would not even run).
When you know in advance the number of iterations, you should use a for loop rather than a while loop (methods printPlayingField, computeNextGeneration, copy, and main).
Method numberOfNeighbors could be improved by using a for loop.
Waar ken ik die van?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
When you know in advance the number of iterations, you should use a for loop rather than a while loop
Hij denkt wel dat ik dat hele file name == class name niet snap, en dus dom ben. Dat is minder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik dat had gezegd had je hem nooit opnieuw nagekeken.
Nu heb ik toch een 7 met als comments:
[..]
Uhu, helaas krijg ik mijn punten van hemquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een gezeik Tegan... djezus. "I consider this a big mistake"... ga toch weg man -_-'. Zeur.
Foutje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:11 schreef GlowMouse het volgende:
Bagatelliseer het maar weer, de computer ziet een 01001100 ipv een 01101100 en raakt helemaal in paniek.
Had niet meer op Fok gekeken maar ik was er vrij vroeg ja. Verder wil ik het sowieso niet meer hebben over die midterm, ging kut -_-'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:08 schreef oompaloompa het volgende:
hey zusje, ben je toevallig al voor je midterm op de uni?
Ik had er vorig jaar ook geen goed gevoel over. Nadat iedereen er 1.5 punt bijkreeg omdat het gemiddelde een 2.3 was, viel het opeens heel erg mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Had niet meer op Fok gekeken maar ik was er vrij vroeg ja. Verder wil ik het sowieso niet meer hebben over die midterm, ging kut -_-'.
Ik heb trouwens dat organisatieboek van je vriendin niet nodig, ik heb in het begin toch het nieuwe boek gekocht ivm die toetsjes.. maar ik vergeet hem elke keer mee terug naar de uni te nemen.
Hahahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar ook geen goed gevoel over. Nadat iedereen er 1.5 punt bijkreeg omdat het gemiddelde een 2.3 was, viel het opeens heel erg mee.
ben nou toch wel heel nieuwsgierig wat die vragen warenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah. Mja ik wist 2 vragen compleet niet dus dan houdt het snel op zegmaar
.
1: leg uit wat EQW (equal weighting strategy) en SAT (satisficing) zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ben nou toch wel heel nieuwsgierig wat die vragen waren
Die eerste drie zijn letterlijk hetzelfde als vorig jaar. Maar van die tv-verkoper heb ik je verteldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
1: leg uit wat EQW (equal weighting strategy) en SAT (satisficing) zijn
2 zijn deze compensatorisch?
3a klant in winkel voor televisie, gebruikt EQW: noem 1 actie van verkoper om TV A te verkopen
3b klant in winkel voor televisie, gebruikt SAT: ""
4: resultaat Gorn, pen/muziek: wanneer gaat resultaat niet op?
5: wat is anticipated regret?
6: klant is naar behandeld door verkoper en is boos... beschouwen vanuit functioneel perspectief op emoties, noem de drie functies en geef aan hoe deze de situatie van de klant beinvloedden.
7 (bij artikel Shiv/Fedorikhin, cognitieve bronnen, chococake/fruitsalade): wat zeggen resultaten over choice decisions van impulsieven?
Die heb ik dus niet onthouden en ik heb die strategieen dus niet uit mn kop geleerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die eerste drie zijn letterlijk hetzelfde als vorig jaar. Maar van die tv-verkoper heb ik je verteld
5&7 trouwens ook en volgens mij ook een iets andere versie van 6
Ziek, maar heb het te druk om echt goed uit te ziekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:57 schreef oompaloompa het volgende:
iets verkeerds gegeten / te veel gedronken / ziek?
Dat was het ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:55 schreef arj1o1 het volgende:
Klinkt als Consumer Behavior op de FSW?
Mijn tentamen was overigens vrij gemakkelijk, dus ik houd mijn mond maar
kan nog, ik ben ook nog bezigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik wilde vanavond zoveel doen aan de studie, maar het is wéér mislukt
Mja, misschien zo meteenquote:
Kan nog, ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik wilde vanavond zoveel doen aan de studie, maar het is wéér mislukt
Ik heb om 12.45 een gesprek over een onderzoek(je) en dat had ik al gepostquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En donderdag kan ze zeker niet omdat ze nog zoveel moet doen...
Naja, ik moet niet, dat scheeltquote:
Bij wie doe je dat onderzoek(je)?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb om 12.45 een gesprek over een onderzoek(je) en dat had ik al gepost
[..]
Naja, ik moet niet, dat scheelt
Dan sta jij opeens op de stoep zeker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bij wie doe je dat onderzoek(je)?
ow leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan sta jij opeens op de stoep zeker?
Stephanie![]()
Ben je vandaag gewoon de hele dag op je kantoortje in P? Heb rond half 12 afgesproken met mensen, maar ik heb nog steeds dat boek, anders kom ik dat vanmiddag even terugbrengen?quote:
Nee sorry, blijf denk ik vandaag thuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ben je vandaag gewoon de hele dag op je kantoortje in P? Heb rond half 12 afgesproken met mensen, maar ik heb nog steeds dat boek, anders kom ik dat vanmiddag even terugbrengen?
Heb je H of R als coördinator?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb vandaag een voorlichtingsbijeenkomst over mijn afstuderen, zal natuurlijk wel niet zo veel voorstellen maar toch belangrijk om daar even binnen te lopen.
Heb wel nog een hoop werk voor projecten voor de boeg. Zag dat ik afgesproken had met mijn groepsleden, alleen het werk is nog niet helemaal gedaan.
Je was er idd niet, haha. No problem, dan komt ie een ander keertje retourquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee sorry, blijf denk ik vandaag thuis.
Heb afgelopen twee dagen hard geleerd etc. dus neem het er nu even van.
economischequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je was er idd niet, haha. No problem, dan komt ie een ander keertje retour. Hoe ging je tentamen sociale?
Ooh foutje! Sorry. Hmm, ben benieuwd dan, maar als je de antwoorden wel weet dan zal het wel goed zitten. Zoals je zelf al tegen mij zei: als het maar duidelijk is dat je het gesnapt hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
economische
Maar die ging wel aardig. Wist in principe de antwoorden wel maar de vragen waren erg vaag dus ik hoop dat ik niet te weinig op het geschreven o.i.d.
Shit ja. Dat is morgen al.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:45 schreef Friek_ het volgende:
Helaas kan ik er morgen niet bij zijn. Heb op vrijdag plots een operatie aan mijn pols. Had een half jaar geleden een operatie aangevraagd daarvoor (plaatje/pin verwijderen) en vandaag belde ze ineens op. Morgen mag ik mooi de ganse dag mijn paper afraffelen.
Als die al komt, zijn de foto's alleen voor degenen die bij de meet warenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef Tegan het volgende:
Komt er ook een fotoreportage van de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |